غذا ساز

آشنایی با بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار

غذا ساز

بهترین غذا ساز موجود در بازار را بخرید و بهترین کدبانو دنیا شوید! تعجب نکنید این دستگاه شگفت‌انگیز یک آشپزخانه کامل است که اگر آنها جمع کنید در یک کارتن جا می‌شود. خب حالا می‌توانید آشپزخانه سیار خود را هر کجا که بخواهید به همراه ببرید.

غذاساز یک دستگاه فوق‌العاده کاربردی و نیاز هر کدبانو است. این دستگاه بسته به نوع مارک و طراحی می‌تواند امکانات متغیری داشته باشد. بعضی از آنها چرخ گوشت، خرد کن، مخلوط کن و … دارند.

در این مطلب چند مدل از بهترین مارک غذاساز از معتبرترین و پرفروش ترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم با ما در آیتک کالا در این مقاله همراه باشید تا با بهترین غذاسازهای موجود در بازار آشنا شوید.

غذاساز سایا مدل CFP-110

غذا ساز سایا مدل CFP-110 یکی از محصولات باکیفیت این برند ایرانی است. غذاساز سایا مدل CFP-110 دارای طراحی زیبا و کیفیتی مطلوب است. این محصول با ابعاد کوچک خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

این دستگاه دارای قابلیت‌های زیادی است؛ خرد کردن گوشت و سبزیجات و آب‌گیری مرکبات از جمله قابلیت‌های این دستگاه هستند. این محصول همچنین دارای همزن و خمیرزن برای تهیه‌ی سس و خمیر کیک و شیرینی و رنده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه قرارگیری همزمان پارچ مخلوط‌کن و محفظه‌ی خردکن بر روی آن است. به این ترتیب دیگر نیازی به جابه‌جایی پارچ و محفظه نیست.

این دستگاه دارای یک محفظه در قسمت کناری دستگاه و یک محفظه‌ی کشویی در قسمت جلو است. این محفظه‌ها به منظور قرار دادن لوازم جانبی دستگاه مانند تیغه‌ها و دیسک‌ها تعبیه شده‌اند.

غذاساز سایا مدل CFP-110 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل با کیفیت است. هنگام کار می‌توانید سرعت دستگاه را تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم عملکرد لحظه‌ای یا پالس اشاره کرد. به کمک فناوری پالس موتور دستگاه با سرعت زیادی شروع به چرخش می‌کند.

غذاساز فلر مدل HB 851

غذا ساز فلر مدل HB 851 یکی از محصولات باکیفیت این برند آلمانی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک است. توان مصرفی این غذاساز ۸۰۰ وات و مجهز به عملکرد توربو است.

غذاساز فلر مدل HB 851 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و محفظه‌ی پلاستیکی خردکن به گنجایش ۳/۱ لیتر است.

این دستگاه فاقد امکاناتی چون مخلوط‌کن، یخ‌خردکن، آبمیوه‌گیری و چرخ‌گوشت است. اما به همراه امکانات دیگری چون رنده‌ی نگینی، چیپس‌ساز و خمیرزن عرضه می‌شود.

این محصول همچنین دارای یک پیمانه‌ی مدرج ۱ لیتری است ۱۰ تیغه و لوازم جانبی دارد. سری مخلوط‌کن این دستگاه قابلیت استفاده در مواد داغ را هم دارد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مخزن غذاساز ۱/۸ لیتری و قابلیت تنظیم سرعت اشاره کرد.

غذاساز سی کات

محصول بعدی غذا ساز سی کات کد ۱۱۲، یکی از محصولات با کیفیت این برند ایرانی است. جنس بدنه‌ی این غذاساز از پلاستیک ساخته شده است.

توان مصرفی این غذاساز ۱۰۰۰ وات و جنس تیغه‌ی آن استیل ضد زنگ است. غذاساز سی کات کد ۱۱۲ حاوی یک مخلوط‌کن به گنجایش ۴ لیتر است.

یخ‌خردکن و چرخ گوشت، سبزی خردکن و رب گیر از دیگر امکانات این دستگاه هستند.

غذاساز تامسون مدل TM-FP1512

غذا ساز مدل TM-FP1512 یکی از محصولات با کیفیت برند تامسون است. این محصول علاوه‌بر ظاهر شیک دارای موتوری پر قدرت با توان مصرفی ۵۰۰ وات است.

تیغه‌های دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. این محصول دارای یک مخلوط‌کن با حجم ۱/۲ لیتر است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم عملکرد لحظه‌ای یا پالس اشاره کرد.

غذاساز تامسون مدل TM-FP1512 دارای قابلیت‌های زیادی است؛ مخلوط کردن، خرد کردن، هم زدن، له کردن، تکه‌کردن سبزیجات و رنده کردن تنها چند نمونه از قابلیت‌های این دستگاه است.

دیسک امولسیون‌ساز این محصول به شما کمک می‌کند انواع سس‌ها را به راحتی آماده کنید. این دستگاه همچنین دارای ۳ دیسک رنده‌ی درشت، چیپس‌ساز و خلال‌کن است.

غذاساز MK880FQ1 زیمنس

این برند آلمانی که تو زمینه های مختلف مخابراتی، تجهیزات موبایل، دستگاه‌های مولد برق و حتی لوازم خانگی فعاله، براش فرقی نمیکنه چی تولید کرده مهم اینه که بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین‌ها رو به دست مشتری میرسونه.

غذا ساز این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر یک طراحی مدرن و امروزی، قابلیت‌های بسیاری زیادی داره که باعث میشه دیگه هیچ نیازی به همزن، مخلوط‌کن، آسیاب‌کن، رنده، آبمیوه‌گیری و… نداشته باشین.

این غذاساز که با گارانتی معتبر ۳۸ ماهه تو بازار به فروش میرسه دارای مشخصات زیره:
– قدرت ۱۲۵۰ وات
– مخلوط کن، آسیاب، همزن، خمیرزن، آب پرتقال گیر
– مخلوط کن تیغه های رنده و برش
– تیغه خلال سیب زمینی و مکعبی شکل

غذاساز MUM56340 بوش

برند بوش هم که دیگه نیاز به تعریف نداره و از مامان بزرگ و مامانمون گرفته تا همه خانوم‌های ایرانی محصولات با کیفیت و درجه یک بوش رو میشناسن. این شرکت که تولید کننده لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخونه است، همیشه یک رویه ثابت رو در پیش گرفته و اون هم رضایت مشتریه.

غذا ساز این شرکت هم یک دستگاه کاملا حرفه‌ایه که شاید قیمت نسبتا بالایی داشته باشه ولی از نظر طراحی و کارایی هیچ چی کم نداره و واقعا ارزش خرید رو داره.

برای اینکه بدونید این غذاساز چه امکاناتی داره قسمت زیر رو ببینید:
– موتور قدتمند ۹۰۰ واتی
– تیغه‌های چندکاره
– ۳ موقعیت کاری مختلف برای انتقال بهتر قدرت
– همزن، خلا‌ل‌کن، آبمیوه‌گیری، مخلوط کن و…
– سیم جمع‌کن خودکار
– امنیت کاری بالا
کنترل سرعت به صورت الکترونیکی

غذاساز HG5811FP هوگل

درباره برند هوگل تو مطلب بخار هر چیزی رو پاک میکنه، پس بخارشو واجبه! توضیحاتی رو دادیم و این بار میخوایم یه غذا ساز ۱۹ کاره از این شرکت رو براتون معرفی کنیم که با گارنتی معتبر و قیمت بسیار مناسب تو بازار ایران به فروش میرسه.

این غذاساز یه دستیار تمام عیار هنگام آشپزیه. این دستگاه شاید تو طراحی از برخی رقباش کم بیاره ولی از نظر کارایی و امکاناتی که در اختیار مشتری میذاره یکی از بهترین گزینه‌هاست.

فقط کافیه یه نگاهی به ویژگی‌های این غذاساز پر قدرت بیندازید تا حرف ما ثابت بشه:
– موتور قوی ۸۰۰ وات
– مخزن بزرگ ۲ لیتری غذا ساز
– پارچ ۵/۱ لیتری مخلوط کن
– سیستم ۱۰ سرعته دیجیتالی و حرکت لحظه ای
– ظروف قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
– مجهز به پایه های لاستیکی جهت جلوگیری از سر خوردن دستگاه
– مجهز به تیغه قوی خردکن گوشت و سبزی و همزن
– خمیر زن، تیغه جهت برش های ضخیم و نازک تیغه جهت رنده کردن
– آب پرتقال گیـری
– دارای استاندارد CE و GS

غذاساز FP10141 تفال

لوازم خانگی تفال هم که معرفی حضورتون هست. این برند فرانسوی سال‌هاست در ایران حضور داره و کمتر کسی پیدا میشه که از خرید محصولات اون پشیمون شده باشه.

این کمپانی لوازم آشپزخونه زیادی تولید میکنه که یکی از اونا یه غذاسازه که قیمتش خیلی خوبه.
این غذا ساز ۳۸ ماه گارانتی معتبر داره و بر عکس تصور از قیمتش کارایی خیلی بالایی داره و تو هیچ چیز از رقبای سرسختش کم نمیاره.

از مهمترین قابلیت‌های غذاساز تفال میشه موارد زیر رو در نظر گرفت:
– قدرت ۷۵۰ وات
– ۱۲ مرحله جهت تنظیم سرعت
– دارای تیغه خرد کن استیل ضد زنگ
– پارچ پلاستیکی مخلوط کن با ظرفیت ۲ لیتر برای مخلوط کردن ، همزدن و خردکردن
– تیغه های مخصوص برش و رنده در سایز های مختلف (ریز، درشت و متوسط)
– دارای محفظه نگهدارنده تیغه ها و رنده ها
– قابلیت تمیز شدن آسان
– قابل شستشو بودن همه اجزاء به غیر از موتور در ماشین ظرفشویی

غذا ساز

غذا ساز

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل ۳۲D3000

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل ۴۳S6500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *