آون توستر, بوش

آون توستر بوش

آون توستر بوش

بوش یکی از برندهای مشهور و معتبر در زمینه لوازم برقی خانگی است که طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد. این برند آلمانی محصولات با کیفیت و پرکاربردی را تولید می‌کند و به همین دلیل به یکی از برندهای محبوب تبدیل شده است. (آون توستر بوش)

بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می‌آید که «آیا آون توستر بوش خوبه؟» و افراد زیادی این سوال را در موتورهای جست‌وجو گوگل سرچ می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب در آیتک کالا به این سوال پرتکرار پاسخ دهیم و آون توستر بوش را از زوایای مختلف بررسی کنیم.

پارامترهای مهم یک آون توستر

در ابتدا نگاه کوتاهی به نکات مهم برای بررسی کیفیت یک آون توستر می‌اندازیم.

۱- ظرفیت آون توستر

آون توسترها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و ظرفیت آن‌ها با واحد لیتر مشخص می‌شود. هر خانواده‌ای باید بر اساس تعداد اعضای خود و حجم غذاهایی که برای یک وعده می‌پزد ظرفیت آون توستر خود را انتخاب کند.

معمولا آون توسترهای ۵۰ لیتری مناسب‌ترین سایز برای اکثر خانواده‌ها هستند. در این سایز آون توستر می‌توان یک مرغ کامل را پخت.

به این نکته توجه داشته باشید که هرچه‌قدر ظرفیت آون توستر بیشتر شود، ابعاد بدنه آن نیز بیشتر می‌شود. پس در انتخاب آون توستر خود باید به فضایی که برای این دستگاه در آشپزخانه خود در نظر گرفته‌اید نیز توجه کنید.

بهتر است آون توستر خود را در جایی قرار دهید که چند سانتی متر با دیوارها و وسایل اطراف خود فاصله داشته باشد و وسیله دیگری روی آن قرار نگیرد.

۲- محدوده دما

در آون توستر از المنت‌های حرارتی برای تولید گرما و پخت غذا استفاده می‌شود. بسته به نوع المنت و تعداد آن‌ها، محدوده دمایی که آون توستر بوش می‌تواند ایجاد کند متفاوت می‌شود.

بیشترین دمایی که یک آون توستر می‌تواند تولید کند، ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد است. البته اکثر مواد غذایی در دمای ۲۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد پخته می‌شوند.

دقت داشته باشید که برای پخت غذا درون آون توستر، باید دمای مورد نیاز برای غذا را ۱۰ درجه کمتر از دمای مورد‌نیاز برای پخت همان غذا در فر گازی در نظر بگیرید.

برای مثال اگر پخت یک کیک شکلاتی در فر گازی به ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد دما نیاز دارد؛ برای پخت همان کیک در آون توستر باید دما را روی ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید.

نوع و مدل المنت‌های حرارتی دستگاه نیز مهم است. در برخی از آون توسترها مانند آون توستر مینل، المنت‌های حرارتی به‌صورت مارپیچ در بالا و پایین دستگاه قرار گرفته‌اند تا حرارت را به‌صورت یکنواخت به مواد غذایی بتابند.

در مدل‌هایی که المنت‌های خطی دارند، ممکن است برخی از نقاط غذا حرارت بیشتری دریافت کنند و تیره‌تر شوند.

۳- امکانات آون توستر

امکانات هر وسیله برقی بسیار مهم است و در خرید آون توستر نیز باید به این نکته توجه زیادی کنید. سیستم چرخش هوای گرم درون دستگاه به وسیله یک فن، که به این ویژگی کانوکشن نیز گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین امکانات آون توستر است.

کانوکشن باعث می‌شود که گرما درون محفظه به گردش بیفتد و غذای داخل دستگاه به‌صورت یکدست پخته شود. همچنین از سوختن غذا نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر امکانات یک آون توستر خوب می‌توان به قابلیت جوجه گردان اشاره کرد.

لوازم جانبی آون توستر نیز برای بسیاری از افراد مهم است و روی نظر آن‌ها برای خوب بودن یک آون توستر تاثیر دارد. آون توسترها معمولا دو عدد سینی مستطیل و دایره‌ای شکل و یک توری دارند. سیخ جوجه گردان، گیره نگهدارنده سینی و سینی اضافه‌تر نیز در برخی از آون توسترها وجود دارد.

پس برای پاسخ دادن به سوال آون توستر بوش خوبه باید نکات بالا را در مدل مورد‌علاقه خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید به نکاتی مانند میزان مصرف انرژی، جنس بدنه دستگاه و درب آن، روش تمیز کردن دستگاه، سایز آون توستر و… توجه کنید.

آون توستر طرح بوش یکی از انواع مارک های شناخته شده آون توستر است. این شرکت تولید کننده انواع لوازم آشپزخانه و برقی است. این تولید کننده در کشور ترکیه است و محصولاتش به سراسر جهان ارسال می شود.

اون توستر چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال یک آون توستر با کیفیت و با کاربری بالا هستید. اگر می خواهید با صرف یک هزینه، آون توستری بخرید که جایگزین فر، ماکروویو و بخشی از کارکرد گاز شود. اگر فضای آشپزخانه تان کوچک است و فضای زیادی ندارید.

ما در این مقاله، آون توستر طرح بوش را به شما پیشنهاد می کنیم. با معرفی آون توستر طرح بوش  آشنایی بیشتری کسب می کنید و براحتی می توانید هر مدلی که بخواهید را انتخاب کنید.

قابل توجه است که آون توستر طرح بوش دارای برچسب مصرف انرژی خوب است و کاملا استاندارد تولید شده است.

آشنایی با آون توستر طرح بوش:

شرکت بوش، آون توسترهایش را در دو رنگ سفید و نقره ای تولید کرده است.

آون توستر طرح بوش با طراحی شیک و ظرفیت زیاد و همچنین مصرف پایین انرژی، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است.  این دستگاه امکان آماده‌سازی حجم تا ۳۵ لیتر را دارد و می تواند پخت غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. آون توستر طرح بوش قابلیت کباب کردن و گریل کردن را دارد.

آون توستر طرح بوش، دارای تایمر است. معمولا خانم ها علاقه مند هستند که دستگاه را زمانبندی کنند تا به کارش ادامه دهد. و بتوانند به کارهای دیگرشان برسند. این تایمر کمک شایانی می کند. شما می توانید زمان مورد نظر را تنظیم کنید. و پس از پایان زمان پخت، دستگاه اتوماتیک خاموش می شود.

آون توستر طرح بوش دارای یک قفسه است. که می توانید ظرف را روی آن قرار دهید.این قفسه از جنس استیل خوب ساخته شده است و قابل پاک کردن است.

وزن آون توستر طرح بوش در رنگ سفید ۱۷ کیلوگرم و در رنگ نقره ای ۱۸ کیلوگرم است. سبک و قابل جابجایی است.

اندازه آون توستر طرح بوش در هر دو رنگ  ۳۴x57x38 است و به راحتی در آشپزخانه جا می شود.

دارای ۲ برنامه پخت و پز است. و همچنین به خوبی می تواند انواع نان را تست کند.

در قسمت جلویی دستگاه، دستگیره ای تعبیه شده که براحتی می تواند در آن را باز و بسته کنید.

بهترین مارک آون توستر:

معمولا خریداران  آون توستر را نسبت به کارکرد و روشهای مختلف آشپزی انتخاب می کنند. مثلا برخی از آون توستر ها فقط برای گرم کردن و برخی دارای جوجه گردان هستند.

گرمایش آون توستر یکی از فاکتورهای مهم است. اگر زمان برایتان مهم است از آون توستری استفاده کنید که در زمان کمتری گرمای بیشتری تولید می کند. و مصرف انرژی پایینی دارد.

آون توستر بوش

آون توستر بوش

سوپ ساز گوسونیک مدل Gsm-694

اتو بخار پارس خزر مدل SI-501

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *