آرام پز

بهترین آرام پز های بازار ایران

آرام پز

اگر ایده خرید آرام پز را در ذهن خود دارید، اما از خرید آن مطمئن نیستید، این مقاله را بخوانید. علاوه بر این نکات خرید آرام پز که باید به آن‌ها توجه کنید، با آیتک کالا همراه شوید.

امروزه در آشپزخانه وسایل متعددی برای آشپزی آسان تر ابداء شده، یکی از این وسایل آرام پز است که استفاده از آن به آشپز های شاغل بسیار پیشنهاد می شود، چرا که با خرید آرام پز، آشپز می تواند با خیالی راحت تر به کار های دیگر خود رسیدگی کند،

اما خرید یک آرام پز با توجه به گونه های متفاوت آن ایا کار راحتی است؟ نگران نباشید! شما می توانید با مطالعه ی راهنمای خرید آرام پز های موجود در بازار ایران انتخابی لذت بخش و ایمن داشته باشید.

آرام پز چیست و چه کاری می‌کند؟

آرام پز یکی از لوازم خانگی برقی در آشپزخانه بوده که غذا را در دمایی پایین‌تر از دمای استفاده شده در روش‌های دیگر آشپزی مانند جوش آوردن و سرخ کردن می‌پزد. این کار پخت غذاهایی مثل کباب، سوپ، خورش و دسر را که به دمای بالا و مراقبت بسیار نیاز دارند آسان‌تر می‌کند.

با استفاده از این محصول می‌توانید غذا را برای پخت آماده کرده و بدون نیاز به مراقبت از آن به کار خود برسید. غذای شما با دمای بسیار پایین و در زمانی طولانی پخته خواهد شد.

پلوپز-آرام پز پارس خزر مدل RCSC271

با خرید این محصول می‌توانید با خرید یک دستگاه دو دستگاه را در کنار هم داشته باشید. اگر بین خرید پلوپز یا آرام پز دچار تردید هستید یا قصد خرید هر دو دستگاه را دارید، می‌توانید پلوپز-آرام پز پارس خزر را خریداری کنید.

طراحی ساده این دستگاه استفاده از آن را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. تعویض حالت میان پلوپز و آرام پز تنها با فشردن یک دکمه امکان‌پذیر است. ظرفیت این دستگاه ۲.۷ لیتر بوده و دارای روکش تفلون است.

به کارگیری ترموستات در طراحی این دستگاه برای تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی از مزایای استفاده از این دستگاه است.

آرام پز Feller SL 180 Slow Cooker

توان مصرفی این دستگاه برابر با ۱۸۰ وات بوده و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و جنس ظرف آن از سرامیک است. دیگ از بدنه قابلیت جدا شدن داشته و دستگاه دارای دو حالت تنظیم حرارت است.

این محصول از کنترل پنل مکانیکی به جای دیجیتال بهره برده و دارای دربی از جنس شیشه است. گنجایش دیگ ۳.۵ لیتر بوده و وزن آن به ۴.۳ کیلوگرم می‌رسد.

دیگ آرام پز MSL 15 متئو

توان مصرفی این دستگاه برابر با ۱۵۰ وات بوده، جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و جنس ظرف آن سرامیک است. دیگ از بدنه قابلیت جدا شدن داشته و دستگاه دارای دو حالت تنظیم حرارتی در دو حالت دمای کم و زیاد است.

این دستگاه از کنترل پنل مکانیکی به جای دیجیتال بهره برده و درب آن شیشه‌ای است. ولتاژ مناسب آن برابر با ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت بوده و دارای فرکانسی برابر با ۵۰ هرتز است. گنجایش دیگ ۱.۸ لیتر بوده و وزن آن به ۴.۳ کیلوگرم می‌رسد.

آرام پز چند کاره مورفی ریچاردز انگلستان Morphy Richards 460016

این محصول دارای ظرفیتی برابر با ۳.۵ لیتر بوده و از ترکیب رنگی مشکی و رزگلد بهره می‌برد. ابعاد این دستگاه برابر با ۲۵۵ میلی‌متر عرض، ۲۱۰ میلی‌متر ارتفاع و ۳۷۵ میلی‌متر عمق بوده و دارای وزنی برابر با ۲.۲ کیلوگرم است.

توان مصرفی این محصول برابر با ۲۴۰ وات بوده و ولتاژی برابر با ۲۲۰ تا ۲۴۰ دارد. این دستگاه دارای سه وضعیت تنظیم دما است و می‌توانید برای شستشو آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

آرام پز مورفی ریچاردز مدل ۴۶۰۷۵۱

توان مصرفی این دستگاه برابر با ۱۸۰ وات بوده و دستگاه دارای سه حالت تنظیم حرارت در سه سطح کم، متوسط و زیاد است. ولتاژ مناسب این دستگاه برابر با ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است.

درب دستگاه از جنس شیشه بوده و ابعاد این دستگاه برابر با ۳۹.۵*۳۰*۳۲ سانتی متر است. گنجایش دیگ ۴.۵ لیتر است و وزن آن به ۳.۳ کیلوگرم می‌رسد.

آرام پز اروما

تعدادی کمی از آرام پزها می‌توانند برخی از ویژگی‌های انحصاری این محصول را داشته باشند. در واقع این یکی از شگفت‌انگیزترین آرام پزهای موجود در بازار است. در ضمن با استفاده از این می‌توانید برای تعداد افراد زیادی غذا تهیه کنید.

علاوه بر این توجه داشته باشید که این محصول گوشت و سبزیجات را خیلی سریعتر از اجاق گاز آماده می‌کند. این دستگا کاملا راحت برای استفاده است و خیلی راحت تمیز می‌شود.

در ضمن دارای یک صفحه برای تنظیم در حالت‌های مختلف است. با استفاده از این می‌توانید غذای خود را در دمایی که می‌خواهید گرم نگه دارید.

آرام پز کویزینارت MSC-۶۰۰ سه منظوره

خیلی مهم است که یک پکیچ با سرعت بالا در دسترس کاربر قرار گیرد. این ویژگی دقیقا همان چیزی است که باعث خاص شدن این محصول شده است. این دستگاه مجهز به سیستم لمسی است که به شما این امکان را می‌دهد با لمس یک دکمه ترکیب پخت و پز را تغییر دهید

و این امکان را به شما می‌دهد که دستورالعمل‌های پیچیده را به آسانی پیاده‌سازی کنید.

همچنین این محصول داری یک درب شیشه‌ای است که دارای دسته‌های بسیار خنک است که براحتی می‌توانید فرآیند پخت پز را مشاهده و مدیریت کنید. اگر قصد خرید اینترنتی آرام پز دارید، حتما این گزینه را بررسی کنید.

آرام پز

آرام پز

آسیاب،مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *