زودپز

بهترین زودپزهای ۲۰۲۰

زودپز

لوازم آشپزخانه دارای تنوع زیادی هستند و برای پخت، آماده‌سازی و سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. (زودپز)

یکی از ابزارهای پرکاربرد در آشپزخانه، زودپز است. زودپز برای پخت مواد غذایی دیرپز استفاده می‌شود.

به همین علت در هر خانه‌ای به وفور استفاده می‌شود. پخت حبوبات، گوشت، مرغ و مواردی از این قبیل در زمان‌هایی که وقت کافی برای آشپزی ندارید، با زودپز به مراتب سریع‌تر از قابلمه‌های معمولی است.

همچنین پخت غذا در زمان کمتر باعث ماندگاری مواد مغذی موجود در آن و طعم بهتر غذا خواهد شد.

از دیگر مزایای استفاده از زودپز، مصرف گاز کمتر است. هنگامی که پخت چند ساعته در نیم ساعت انجام می‌گیرد، بدون شک هزینه‌های گاز مصرفی خانوار نیز کمتر می‌شود.

این عوامل سبب شده است تا افراد زیادی به دنبال خرید بهترین زودپز باشند و این ظرف، به عنوان یکی از ظروف لازم و ضروری در هر خانه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

این ظرف دارای درب محکم است و واشر روی درب اجازه خروج بخار آب درون محفظه را به طور کامل نمی‌دهد. همین امر سبب افزایش فشار روی مواد غذایی و پخت سریع‌تر آن‌ها می‌شود.

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

زودپز فیسلر مدل Vitavit Edition Design – گنجایش ۴.۵ لیتر

برند آلمانی فیسلر توسط کارل فیلیپ در سال ۱۸۴۵ راه‌اندازی شد. ابتدا یک فروشگاه لوله‌کشی بود که فیلیپ آن را به یک کارخانه بزرگ لوازم خانه و آشپزخانه تبدیل شد. ساخت زودپز توسط این برند از سال ۱۹۲۰ شروع شد.

در ادامه کار این کمپانی، زودپزهایی با تنظیمات چند منظوره توسط برند فیسلر به بازار معرفی شد. هر چند این برند اروپایی است، ولی بیشترین متقاضیان را در کشورهای آسیایی دارند.

طراحی زیبا و متفاوت زودپز فیسلر مدل Vitavit Edition Design – گنجایش ۴.۵ لیتر باعث شده است تا علاوه بر کاربردی بودن این ظرف، زیبایی را هم به آشپزخانه شما بیاورد.

این زودپز از جنس استیل و بسیار مقاوم است و در برابر عوامل محیطی مانند مواد غذایی اسیدی، رطوبت، گرما و … دچار تغییر رنگ و فرسودگی نمی‌شود.

گنجایش این مدل زودپز فیسلر ۴.۵ لیتر است. از این رو برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط تا زیاد گزینه مناسبی است. ابعاد زودپز، ۲۳ × ۲۹ × ۳۹ سانتی‌متر است و وزنی معادل ۴.۵ کیلوگرم دارد.

زودپز فیسلر مدل Vitavit Edition Design دارای دو دستگیره بزرگ و کوچک است که بر روی دستگیره بزرگ آن اهرم باز و بسته کردن درب قرار گرفته است. دسته‌ها نیز از جنس باکالیت ساخته شده‌اند.

داخل ظرف نیز مندرج است و می‌توانید میزان آب و مواد غذایی موجود در آن را بدین صورت اندازه‌گیری کنید.

زودپز دوقلو دبلیو ام اف مدل پرفکت

برند WMF در گیزلینگن و در سال ۱۸۵۳ راه‌اندازی شد. سپس در سال ۲۰۱۶ جزو گروه اس ای بی فرانسه شد.

نمایندگی این برند در اکثر کشورهای دنیا وجود دارد. کیفیت بالای محصولات و مشتری مداری این برند باعث شده است تا روز به روز طرفداران این برند بیشتر شوند. خلاقیت در طراحی محصولات نیز از دیگر فاکتورهایی بود که این برند را در سطح جهانی مطرح کرد.

انتخاب دو اندازه ظرف برای این زودپز از مزیت‌هایی است که زودپز دوقلوی دبلیو ام اف دارد. این محصول برای خانواده‌هایی که گاهی اوقات دور هم جمع می‌شوند و در مواقع عادی به یک ظرف کوچک نیاز دارند بسیار مناسب است.

گنجایش آن در اندازه ۶.۵ لیتری و بزرگ و ۳ لیتری کوچک انتخاب شده است. از این رو با توجه به نیاز خود در هر زمانی می‌توانید از یک ظرف این زودپز استفاده کنید و سر را بر روی آن بگذارید.

جنس بدنه از استیل با کیفیت است و درون محفظه هر دو ظرف درجه‌بندی شده است. وزن زودپز ۵ کیلوگرم است و در ابعاد ۴۵ × ۲۵ × ۲۶ سانتی‌متر تولید شده است.

بر روی هر کدام از ظرف‌ها، دو دستگیره با جنس پلاستیک فشرده و نسوز ساخته شده است که تحمل بالایی در برابر حرارت دارند. زودپز دوقلو دبلیو ام اف مدل پرفکت یک انتخاب خوب برای پخت هر چه سریع‌تر غذاهاست.

زودپز سوپر لایف کد ۹۲۰۰۴ گنجایش ۴ لیتر

برند سوپر لایف محصولات بسیار با کیفیت و خوبی را وارد بازار کرده است و در زمینه تولید و طراحی بهترین محصولات و لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. انواع قابلمه، ست قاشق، چنگال، چاقو و زودپز از تولیدات این برند هستند.

کیفیت محصولات و رضایت مشتریان باعث جهانی شدن این برند شده است. همچنین برند سوپر لایف، قیمت مناسبی را بر روی محصولات خود قرار می‌دهد.

زودپز سوپر لایف کد ۹۲۰۰۴ گنجایش ۴ لیتر در اندازه متوسط برای خانواده‌های ایرانی است. جنس بدنه این محصول از استیل با کیفیت و براق است و شستن آن راحت‌تر است. جنس استیل باعث می‌شود تا غذا به آن نچسبد و با مواد غذایی نیز واکنش نداشته باشد.

این زودپز را می‌توانید در ماشین ظرف‌شویی نیز به راحتی بشویید. ابعاد این محصول با طول ۴۲.۴، عرض ۲۲ و ارتفاع ۱۴ سانتی‌متر است که دارای وزنی ۱۹۳۵ گرم و مناسب است. جنس دستگیره‌ها از باکالیت است و این دستگیره‌ها با پیچ‌هایی که بر روی آن تعبیه شده است، قابل جدا شدن هستند.

بر روی درب سوپاپ تنظیم فشار هوا و اطمینان قرار دارد که باعث ایمن شدن این زودپزها می‌شود.

درب به صورت پیچشی بسته می‌شود و هنگامی که فشار بخار توی محفظه نزدیک به صفر شد، می‌توان با یک پیچش راحت آن را باز کرد.

زودپز عظیما مدل H48 گنجایش ۵ لیتر

یکی از بهترین برندهای لوازم آشپزخانه، برند عظیما است که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود به راحتی جای خود را در بازار زودپزهای مرغوب باز کند. این برند ایرانی قیمت مناسبی دارد و برای کسانی که به دنبال یک محصول خوش قیمت و با کیفیت هستند، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

زودپز عظیما مدل H48 گنجایش ۵ لیتر از جنس آلومینیوم مقاوم و ضخیم ساخته شده است.

آلومینیوم یکی از فلزاتی است که از آن در ظروف مناسب پخت و پز به وفور استفاده می‌شود. این زودپز توانسته است تست‌های فشار را با موفقیت پشت سر بگذارد و نشان استاندارد ایران را دریافت کند.

بر روی زودپز دو سوپاپ قرار دارد که باعث ایمن بودن آن در حین استفاده می‌شود. با توجه به این که زودپز نحوه پخت خاصی دارد و فشار درون محفظه بسیار زیادتر از حد معمول است، از این رو ایمنی و کیفیت ساخت آن اهمیت زیادی دارد.

زودپز عظیما مدل H48 گنجایش ۵ لیتر توانسته است این اطمینان را به خریداران بدهد که از محصولی مرغوب استفاده می‌کنند.

ابعاد این زودپز ۱۷*۱۷*۲۰ سانتی‌متر است و وزنی معادل ۲ کیلوگرم دارد. جنس درب از استیل مقاوم است و یک دستگیره از پلاستیک مقاوم دارد.

زودپز

زودپز

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک ۵۸TU6550 

تلوزیون ال ای دی بست ۴۰bn2070j

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *