غذا ساز

بهترین غذاسازهای موجود در بازار

غذا ساز

بهترین غذا ساز موجود در بازار را بخرید و بهترین کدبانو دنیا شوید! تعجب نکنید این دستگاه شگفت‌انگیز یک آشپزخانه کامل است که اگر آنها جمع کنید در یک کارتن جا می‌شود. خب حالا می‌توانید آشپزخانه سیار خود را هر کجا که بخواهید به همراه ببرید.

غذاساز یک دستگاه فوق‌العاده کاربردی و نیاز هر کدبانو است. این دستگاه بسته به نوع مارک و طراحی می‌تواند امکانات متغیری داشته باشد. بعضی از آنها چرخ گوشت، خرد کن، مخلوط کن و … دارند.

در این مطلب چند مدل از بهترین مارک غذاساز از معتبرترین و پرفروش ترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم با ما در آیتک کالا در این مقاله همراه باشید تا با بهترین غذاسازهای موجود در بازار آشنا شوید.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذا ساز فیلیپس مدل HR7778 یکی از محصولات خوب این برند هلندی با قابلیت‌های مختلف است. دستگاه دارای بدنه‌‌ای زیبا با طراحی شیک است. پیچ تنظیم دستگاه روی بدنه قرار دارد. به‌وسیله‌ی این پیچ می‌توانید قدرت دستگاه را در سرعت‌های مختلف تنظیم کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه عدم روشن شدن موتور در صورت نصب نادرست قسمت‌های مختلف است. اگر ظرف مخلوط‌کن یا خردکن به‌درستی روی دستگاه نصب نشود یا درب دستگاه به‌خوبی بسته نشده باشد،

موتور روشن نخواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت این غذاساز از ایمنی بالا برخوردار است.

این دستگاه از اجزای مختلف تشکیل شده است؛ آبمیوه‌گیری پلاستیکی، ظرف مخلوط‌کن، تیغه‌ی خردکن و دیسک‌های رنده و برش‌زن ازجمله اجزای این غذاساز هستند.

با استفاده از تیغه‌ی خردکن این غذاساز که از استیل ضد زنگ ساخته شده است می‌توانید مواد خوراکی را به قطعات ریز تقسیم کنید. برای تهیه‌ی سس‌ها و خمیرهای سبک می‌توانید از پره‌ی همزن دوگانه استفاده کنید.

این دستگاه همچنین دارای یک کاردک پلاستیکی است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید مواد باقی‌مانده‌‌ی داخل غذاساز را تمیز کنید. قسمت آبمیوه‌گیری دستگاه دارای تیغه و فیلتر است. به‌وسیله‌ی آبمیوه‌گیری این دستگاه می‌توانید میوه‌هایی مانند سیب که دارای بافتی خشک‌تر هم هستند را آبگیری کنید.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 دارای محفظه‌ای برای نگهداری تیغه‌ها و دیسک‌ها است. این محفظه به شما کمک می‌کند از دیسک‌ها و تیغه‌ها به خوبی نگهداری و ظاهر مرتب آشپزخانه را حفظ کنید.

پایه‌ی ضد لرزش این محصول از جابه‌جایی و لرزش دستگاه در هنگام کار کردن جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این غذاساز می‌توان به صدای کم آن اشاره کرد.

غذاساز براون مدل FP3020

محصول بعدی غذا ساز براون مدل FP3020، محصولی قدرتمند و با کیفیت از این برند آلمانی است. این دستگاه دارای تیغه‌ی استیل، آب مرکبات‌گیری و خردکن است. سرعت این غذاساز قابل تنظیم است و قطعات جانبی آن به‌راحتی جدا شده و شسته می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های این غذاساز عملکرد پالس است. در این سیستم چرخش بسیار سریع تیغه‌ی دستگاه انواع مواد غذایی را به‌راحتی خرد می‌کند. تیغه‌ی خمیرزن، رنده‌ی ریز و درشت و رنده‌ی چیپس‌ساز از دیگر اجزای این غذاساز است.

توان مصرفی موتور این محصول ۶۰۰ وات است و محصولی کم‌صدا به شمار می‌رود. از طریق پیچ روی بدنه‌ی دستگاه می‌توانید سرعت آن را تنظیم کنید.

غذاساز فیلیپس مدل HR7776

یکی دیگر از محصولات شرکت هلندی فیلیپس، غذا ساز مدل HR7776 است. بدنه این غذاساز از پلاستیک ساخته شده و دارای رنگی تیره است. از طریق پیچی که در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده است می‌توانید سرعت موتور را تنظیم کنید. سرعت موتور در ۱۲ درجه تنظیم می‌شود.

این دستگاه از سیستم سرعت لحظه‌ای یا پالس هم برخوردار است. زمانی‌که سرعت دستگاه را بر روی پالس تنظیم می‌کنید، موتور با سرعت زیادی به چرخش در می‌آید.

این محصول دارای ظرف اصلی خردکن و غذاساز به گنجایش ۳ لیتر است. به‌وسیله‌ی تیغه‌ها و صفحات مختلف می‌توانید انواع کارها را با این غذاساز انجام دهید. خرد کردن مواد غذایی مانند سیب‌زمینی و گوشت و رنده‌کردن و برش دادن مواد خوراکی مانند پیاز از جمله قابلیت‌های این دستگاه هستند.

این محصول همچنین مجهز به صفحه‌ی آب مرکبات‌گیری برای تهیه‌ی آب پرتقال یا لیمو است. خمیرزن و همزن برای تهیه‌ی خمیر و مایه‌ی کیک و پارچ مخلوط‌کن برای سس و آب‌میوه از اجزای این غذاساز هستند. پارچ دستگاه از پلاستیک ساخته شده و دارای درجه‌های مختلف است.

یکی از ویژگی‌های این غذاساز سیستم PowerChop است. به کمک این فناوری می‌توانید مواد نرم و سخت را خرد کنید. غذاساز فیلیپس مدل HR7776 بسیار کم‌صدا است و در رده‌ی استاندارد غذاسازها قرار می‌گیرد.

غذاساز کنوود مدل FDP613

محصول بعدی که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم از برند ژاپنی کنوود است. غذا ساز کنوود مدل FDP613 دارای طراحی ساده و زیبا، توان بالا و مصرف برق پایین است. این محصول دارای یک ظرف خردکن به ظرفیت ۳ لیتر و یک ظرف مخلوط‌کن به ظرفیت ۱/۵ لیتر است.

این محصول همچنین حاوی تیغه‌ای از جنس استیل و یک پارچ پلاستیکی است. توان مصرفی ۱۰۰۰ وات، همزن و قابلیت تنظیم سرعت به ۳ حالت از دیگر ویژگی‌های این غذاساز هستند.

لوازم جانبی غذاساز کنوود مدل FDP613 قابل جداسازی و شستن در ماشین ظرفشویی هستند. این غذاساز ژاپنی محصولی کاربردی برای استفاده در آشپزخانه است.

غذاساز بایترون مدل BMR-5000

غذا ساز بایترون مدل BMR-5000 یکی از محصولا با کیفیت این برند آمریکایی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ساخته شده و دارای توان مصرفی ۸۰۰ وات است.

سرعت این دستگاه قابل تنظیم است و در دو درجه می‌توان آن را تنظیم کرد. این محصول مجهز به سیستم عملکرد لحظه‌ای یا پالس است. با کمک فناوری پالس موتور دستگاه با سرعت زیادی شروع به چرخش می‌کند و تیغه‌ی آن با قدرت زیادی مواد را خرد می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این غذاساز می‌توان به عملکرد توربو اشاره کرد. غذاساز بایترون مدل BMR-5000 دارای تیغه‌ای از جنس فلز و یک ظرف خردکن به گنجایش ۱/۲ لیتر است.

این محصول همچنین حاوی یک ظرف مخلوط‌کن به گنجایش ۱ لیتر و یک پارچ مخلوط‌کن است. این دستگاه فاقد چرخ‌گوشت و صفحه‌ی آبمیوه‌گیری است اما همراه با یخ‌خردکن، ۵ عدد دیسک رنده‌ی ریز و درشت و چیپس‌ساز عرضه می‌شود.

دیسک امولسیون‌ساز و خمیرزن جهت تهیه‌ی انواع خمیر و مایه‌ی کیک و شیرینی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. لوازم جانبی غذاساز بایترون مدل BMR-5000 قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند.

غذا ساز

غذا ساز

پلوپز ارام پز سام مدل RC-4700

تلویزیون جی پلاس ۳۲ اینچ مدل GTV-32LD412N

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *