آون توستر

بهترین مارک آون توستر قیمت مناسب موجود در بازار

آون توستر

شاید دوست داشته باشید یک اسنک گرم بخورید یا در صبحانه‌ی خود نان تست گرم داشته باشید. لزومی ندارد برای چنین غذاهای ساده‌ای زحمت روشن کردن فر گاز را بکشید. بهتر است هر کدبانو یکی از بهترین مارک آون توستر در آشپزخانه‌ی خود داشته باشد.

«آون توستر» (Toaster Oven) در واقع فرهای کوچک و کم‌جایی هستند که با قابلیت‌های گوناگون خود آشپزی را برای شما آسان‌تر می‌سازند. به کمک آون توسترها نه‌تنها می‌توانید غذاها را سریع‌تر آماده کنید، بلکه در مصرف زمان و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد.

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

آون توستر لوکستای مدل ۳۱۰۰

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • سرعت پخت مناسب
  • اشغال فضای کم
  • کاربری آسان

آون توستر لوکستای مدل ۳۱۰۰ محصولی با گنجایش ۴۰ لیتر است. درجه حرارت این محصول را می‌توانید تا ۳۲۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. این محصول با توان ۱۴۰۰ وات کار می‌کند و  گریل بالا و گریل پایین را می‌توانید به‌صورت همزمان استفاده کنید.

جوجه‌گردان، سینی غذا و توری گریل این محصول به شما در طبخ غذاهای مختلف کمک می‌کنند. محافظ سیم برق، شیشه‌ی پرکسی دوجداره و بدنه‌ی داخلی نچسب از دیگر ویژگی‌های این هستند. از درب شیشه‌ای دستگاه می‌توانید مراحل پخته شدن غذا را به‌راحتی مشاهده کنید.

بدنه‌ی این محصول از استیل ضد لک ساخته شده است و دارای پنل‌های کنترلی مستحکمی است. به کمک تایمر ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانید دستگاه را روی زمان دلخواه خود تنظیم کنید. سیم‌های نسوز و فیوز حرارتی ایمنی این محصول را تا حد زیادی افزایش داده‌اند.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

نقاط قوت
  • کاربری آسان
  • قیمت مناسب
  • گنجایش بالا
  • طراحی زیبا
  • درجه‌های دقیق

با آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 می‌توانید غذاهایی با حجم بالا را به‌راحتی طبخ کنید. جمحجم این محصول ۴۰ لیتر است و قدرت و حرارت بالای آن به شما کمک می‌کند غذاهای گوشتی و کبابی را به‌خوبی آماده کنید.

جوجه‌گردان این آون توستر را می‌توانید برای تهیه‌ی مرغ بریان استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه تایمر ۹۰ دقیقه‌ای است. اگر فراموش کردید آون را خاموش کنید، نیازی نیست نگران سوختن غذا باشید. زیرا تایمر با یک زنگ آماده شدن غذا را به شما اعلام می‌کنند.

سینی آون توستر قابل جدا شدن است و می‌توانید از این دستگاه برای گریل کردن هم استفاده کنید. گریل بالا و گریل پایین این آون توستر به صورت هم‌زمان قابل استفاده هستند.

شیشه‌ی دوجداره، بدنه‌ی داخلی نچسب، جوجه‌گردان، سینی غذا و توری گریل از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. همچنین از طریق درب شیشه‌ای می‌توانید غذای خود را به‌راحتی مشاهده کنید.

آون توستر ۴۰ لیتری کومتای مدل ۵۰۴۰

نقاط قوت
  • کاربری آسان
  • طراحی زیبا
  • قیمت مناسب
  • کارایی خوب

محصول بعدی که می‌توانید برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید آون توستر دیجیتال کومتای مدل ۵۰۴۰ است. این محصول با گنجایش ۴۰ لیتر امکان طبخ غذاهای مختلف با حجم‌های گوناگون را برای شما فراهم می‌کند.

این آون توستر دارای جوجه‌گردان و سینی پخت است که به کمک آن‌ها می‌توانید انواع غذاها مانند جوجه کباب یا پیتزا را تهیه کنید. از این دستگاه همچنین می‌توانید برای گرم کردن غذا، نان یا اسنک استفاده کنید. همچنین مواد غذایی منجمد را یخ‌زدایی کنید.

سینی خرده‌نان و روغن‌گیر این آون توستر باعث می‌شود بتوانید آن را به‌راحتی تمیز کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول داشتن فن هوای گرم یا کانوکشن است. این ویژگی برای گرم کردن فر پش از تهیه‌ی کیک و شیرینی کاربرد دارد.

این دستگاه با توان ۲۰۰۰ وات کار می‌کند و مجهز به تایمر ۶۰ دقیقه‌ای است. به این ترتیب اگر فراموش کنید به غذای خود سر بزنید یا دستگاه را خاموش کنید، با یک زنگ متوجه روشن بودن دستگاه خواهید شد. سیم‌های نسوز و فیوزهای حرارتی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که ایمنی دستگاه را بالا برده‌اند.

اندازه‌ی کوچک این محصول آن را برای فضاهای کوچک مناسب ساخته است. اگر به‌دنبال خرید محصولی کارآمد با قیمت مناسب هستید، این آون توستر برای شما مناسب است.

آون توستر متئو مدل MEO 89

نقاط قوت
  • کم‌جا بودن
  • کم‌مصرف بودن
  • قیمت مناسب

امروز از این برند به عنوان بهترین مارک آون توستر می‌خواهم نام ببریم و این به خاطرآون توستر متئو مدل MEO 89 است. اگر به دنبال محصولی کوچک و کم‌مصرف هستید، این محصول مناسب شماست. این آون توستر داری ۹ لیتر گنجایش و ۲ المنت از جنس استیل ضد زنگ است.

تایمر ۶۰ دقیقه‌ای این دستگاه پایان پخت غذا را با یک زنگ به شما اعلام می‌کند. این محصول با توان ۸۰۰ وات کار می‌کند و محصولی کم‌مصرف به‌شمار می‌رود. پس نیازی نیست نگران مصرف بالای انرژی برق باشید.

آون توستر کومتای کد ۶۰۲۰

نقاط قوت
  • بزرگ و جادار
  • کاربری آسان
  • طراحی زیبا
  • کم‌مصرف

محصول بعدی که در میان بهترین مارک‌های آون توستر قرار می‌گیرد، آون توستر کومتای کد ۶۰۲۰ است. اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید یا غذاهایی با حجم بالا تهیه می‌کنید، این محصول با ظرفیت ۵۰ لیتر برای شما مناسب است.

این محصول دارای چراغ داخلی است. بنابراین به‌راحتی می‌توانید مراحل پخته شدن غذای خود را از درب شیشه‌ای دستگاه مشاهده کنید. اگر می‌خواهید غذاهایی مانند مرغ بریان یا پیتزا را در مدت کوتاهی تهیه کنید، جوجه‌گردان و سینی پیتزای این دستگاه به کمک شما می‌آیند.

ممکن است برخی از غذاها را مرتب درست کنید. در این صورت نیاز نیست هربار دستگاه را برای این غذاها تنظیم کنید. به کمک سیستم آشپزی خودکار می‌توانید تنظیمات اتوماتیک برای این غذاها در نظر بگیرید.

نمایشگر LCD و صفحه کلید لمسی این محصول به شما کمک می‌کند دستگاه را به‌راحتی تنظیم و عملکرد آن را مشاهده کنید. اگر فراموش کردید دستگاه را خاموش کنید اصلا جای نگرانی نیست. تایمر این دستگاه تا ۹۰ دقیقه تنظیم می‌شود و با یک زنگ پایان عملکرد دستگاه را به شما اعلام می‌کند.

لوازم جانبی

بیشتر آون توسترها همراه با سینی فر و توری فر که عمدتا مخصوص پخت نان و شیرینی هستند عرضه می‌شوند. مدل‌های بالاتر دارای لوازمی مانند سینی سنگی پیتزا، سینی پخت نان و سینی مخصوص کباب هستند.

به‌خاطر داشته باشید که لوازم آشپزی که به‌طور روزمره استفاده می‌کنید مناسب قرار دادن داخل آون توستر نیستند. بنابراین مطمئن باشید که لوازم جانبی را برای چیزی بیشتر از نان تست می‌توانید استفاده کنید.

آون توستر

آون توستر

جاروبرقی روسو مدل RVC2497T1

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TS

هیتر هالوژنی NOVA مدل NH-1250H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *