آون توستر

بهترین مارک آون توستر و راهنمای خرید ۲

آون توستر

ممکن است هنگام صبحانه هوس یک تکه نان تست برشته کرده باشید یا بخواهید یک تکه پیتزا برای میان‌وعده میل کنید. شاید هم هوس کنید کمی شیرینی‌پزی کنید یا برای شام مرغ سوخاری آماده کنید. آون توستر محصولاتی چندکاره هستند که آشپزی را برای شما آسان‌تر می‌سازند.

با آیتک کالا همراه باشید و بهترین لوارم خانگی را با بهترین کیفیت ها و بهترین قیمت ها برای خود فراهم کنید.

راهنما

آون توسترها برای افراد مجرد، متاهل، حانواده‌های کم‌جمعیت یا پرجمعیت بسیار مناسب است. دیگر نیازی نیست برای طبخ غذاهای کوچک و کم‌حجم فرهای دیواری یا فر بزرگ گاز را روشن کنید.

اگر هم برای تعداد زیادی از افراد غذا درست می‌کنید و به فضای بیشتری برای طبخ غذا احتیاج دارید، این آون توسترها به کمک شما می‌آیند.

مدل‌های پیشرفته‌تر آون توسترها مجهز به سیستم پخت همرفتی هستند. این سیستم باعث می‌شود غذاها سریع‌تر پخته شوند. به همین دلیل می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

آون توسترهای موجود در بازار دارای شکل‌ها، اندازه‌ها و امکانات متنوعی هستند و انتخاب را کمی مشکل می‌سازند. برای این‌که بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید،

ما مهم‌ترین ویژگی‌های آون توسترها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند بر اساس نیازتان بهترین مارک آون توستر را انتخاب و خریداری کنید.

هنگام خرید آون توستر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تمیز کردن

پختن غذا در آون توستر باعث می‌شود خرده‌های نان یا غذا، روغن و پنیر آب شده در دستگاه بریزند. سینی‌های مخصوصی که در کف آو توستر قرار می‌گیرند به‌راحتی از دستگاه خارج می‌شوند. برخی از این سینی‌ها را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشویید.

اگر آون توستری که خریداری کرده‌اید همراه با سینی‌های مخصوص عرضه می‌شود، حتما از قابل شست‌وشو بودن آن‌ها مطمئن شوید.

نچسب بودن آون توستر و باز شدن رو به بالای درب دستگاه هم در نحوه‌ی تمیز ماندن آن تاثیر دارند. اگر درب دستگاه رو به بالا باز شود، هنگام برداشتن غذا چیزی روی در نخواهد ریخت.

قابل مشاهده بودن – در شیشه

با خرید آون توستر می‌توانید بسیاری از غذاها را خیلی سریع آماده کنید. شاید دوست داشته باشید مراحل پخته شدن غذا در آون توستر را ببینید.

درب‌های شفاف و شیشه‌ای بیشتر مدل‌های آون توستر به شما کمک می‌کنند غذای خود را به‌راحتی مشاهده کنید. به این ترتیب می‌توانید از سوختن نان و خشک شدن پیتزا جلوگیری کنید.

در داخل برخی از مدل‌های آون توستر چراغ‌هایی وجود دارند که دیدن غذا را برای شما راحت‌تر می‌سازند. زمانی‌که غذا در حال آماده شدن است چراغ‌های دستگاه روشن می‌شوند و می‌توانید بدون باز کردن درب غذای خود را مشاهده کنید.

پیش از خرید حتما نقد و بررسی محصول مورد نظر خود را بخوانید. درب‌های شیشه‌ای ارزان و بی‌کیفیت پس از چند بار استفاده کدر می‌شوند.

پیش از خرید یک آون توستر بهتر است و نوع و حجم غذایی که می‌خواهید با آن تهیه کنید را در نظر بگیرید.

فضای آشپزخانه و بودجه‌ای که می‌خواهید صرف خرید این دستگاه کنید هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. همچنین باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص دستگاه را که  مناسب سبک آشپزی شما هستند در نظر داشته باشید.

نوع و حجم غذا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید آون توستر در نظر داشته باشید تعداد افراد خانواده و نوع غذایی است که درست می‌کنید. نوع و حجم غذا به شما کمک می‌کنند محصولی برای اساس نیازهای‌تان خریداری کنید.

آون توسترهای موجود در بازار دارای حجمی مخصوص قطعات نان، پیتزا و مرغ بریان هستند. آون توسترهای کوچک یک پله از توسترهای معمولی بالاتر هستند.

این آون توسترها برای ساندویچ‌های باز، غذاهای یک‌نفره و گرم کردن پیتزا مناسب هستند.  معمولا این نوع آون توسترها تا ۴ عدد نان تست را در خود جای می‌دهند.

آون توسترهای بزرگ‌تر برای غذاهای کمی پیچیده‌تر استفاده می‌شوند؛ مانند مرغ کبابی، شیرینی، ۶ عدد وافل و گرم کردن یک پیتزای کوچک.

مدل‌های بزرگ‌تر آون توسترها مانند یک فر کوچک عمل می‌کنند. این دستگاه‌ها برای طبخ هر نوع غذایی مناسب هستند؛ از یک پیتزای متوسط گرفته تا غذاهای کبابی و پختن کیک و براونی. این آون توسترها دو سینی حدودا ۲۲ سانتی‌متر در ۳۳ سانتی‌متر را در خود جای می‌دهند.

این مدل‌ها برای افراد مجرد یا متاهل که ترجیح می‌دهند از آون توستر به‌جای فرهای سنتی استفاده کنند مناسب است. خانواده‌های پر جمعیتی که به‌دنبال فضای اضافی برای گرم‌کردن غذا هستند هم می‌توانند از آون توسترها استفاده کنند.

اندازه آون توستر

داشتن فضای کافی برای آون توستر یکی از نکات مهمی است که باید پیش از خرید به آن توجه کنید. بهتر است آون توستر را کنار یک پریز برق و در فضایی خلوت قرار دهید. محل قرارگیری دستگاه باید دارای تهویه‌ی مناسب باشد.

پیش از خرید آون توستر حتما از داشتن فضای کافی در آشپزخانه اطمینان حاصل کنید. اگر فضای کافی ندارید باید از آون توسترهای دیگر مانند کامپکت یا مدل‌هایی که زیر کابینت جای می گیرند استفاده کنید.

آیا بهترین مارک آون توستر خود را انتخاب کردید؟

با خرید آون توستر آماده کردن صبحانه، اسنک، ناهار و شام به‌طور قابل توجهی آسان می‌شود. مدل‌های متنوع بازار ممکن است تصمیم‌گیری را برای شما سخت کند. پس بهتر است با در نظر گرفتن نیازها، حجم غذایی که آماده می‌کنید و فضای موجود در آشپزخانه انتخاب‌ درستی انجام دهید.

هر آون توستری که خریداری کنید پیشرفتی چشم‌گیر در نحوه‌ی آشپزی شما به‌وجود می‌آورد. با وجود امکانات و قابلیت‌های مختلف آون توسترها متوجه می‌شوید که تا چه اندازه به وجود آن‌ها در آشپزخانه‌تان نیاز داشتید.

پختن کیک و شیرینی و اسنک‌های ساده به‌عنوان میان‌وعده دیگر به یک سرگرمی تبدیل شده است. پس هر کدام از ما به وجود یک آون توستر در خانه‌ی خود احتیاج داریم. به این ترتیب بدون روشن کردن فرهای بزرگ گاز یا فرهای دیواری یک آشپزی خوب را تجربه می‌کنیم.

پیش از خرید یک آون توستر خوب باید ابتدا نیازهای خود و بودجه را در نظر بگیرید، سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله برخی از بهترین مارک آون توستر های بازار را به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر بتوانید از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.

آون توستر

آون توستر

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۴۰PFT5583 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *