تلویزیون

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ مدل K6950

تلویزیون هوشمند 55 اینچ K6950

واقعیتی تازه را با کیفیت Full HD تجربه کنید

از محتوای سرگرمی خانگی در سطحی بالاتر از پیش لذت ببرید. به لطف وضوح تصویری که دو برابر تلویزیون‌های استاندارد HD است، تلویزیون Full HD‌ سامسونگ تجربه شگفت انگیزی از تماشای تلویزیون را رقم میزندکه شما را به دنیای درون قاب تلویزیون فرو می برد. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

وقتی بافت شفاف و پرجلوه تصاویر را در تلویزیون Full HD تماشا کنید، برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان رنگ و بویی کاملا متفاوت با سابق خواهند داشت. با کیفیت Full HD به اعماق واقعیت سفر کنید.

تکنولوژی رنگ مشکی عمیق

فناوری رنگ مشکی عمیق با بهینه‌سازی انتشار نور، کنتراست را تقویت می‌کند و باعث می‌شود هر تصویری که می‌بینید شفاف‌تر و هیجان‌انگیزتر باشد.

با داشتن شاخص کیفیت تصویری که دو برابر مدل‌های قبلی سامسونگ است، پرده پررنگ‌تری از رنگ مشکی و خالص‌تری از رنگ سفید خواهید داشت که کیفیت بالاتری دارند.

تلویزیون هوشمند 55 اینچ K6950

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950

تلویزیون هوشمند با طراحی متفاوت و متناسب با سبک‌های زندگی در قرن ۲۱

کار با تلویزیون های هوشمند جدید سامسونگ بسیار آسان است، به قدری که حتی نیازی به فکر کردن در مورد آن نیست. رابط کاربری بهبودیافته آن فوق‌العاده ساده بوده و پر از سرگرمی‌های جذاب و ویژگی‌های است که واقعاً میتواند حائز اهمیت باشند. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

مانند گزارش روزانه شخصی، و قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا بین صفحه‌نمایش بزرگ شما و دستگاه‌های گوشی همراه انهم تنها با یک کلیک. این تلویزیون حتی آخرین محتوای مشاهده‌شده را به خاطر می‌سپارد تا بتوانید بلافاصله به تماشای آن بازگردید.

و از آنجایی که دارای سیستم عامل کاملاً جدید Tizen است— TIZEN اولین پلت فرم منبع باز می باشد که برای استفاده روی تلویزیون‌ها ساخته شده است منبعی نامحدود از محتواهای سرگرمی در اختیار خواهید داشت.

تلویزیون هوشمند سامسونگ حقیقتاً برترین کانون سرگرمی است، و همراهی عالی برای تطبیق با سبک زندگی شما می باشد.

اتصال آسان

تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارد تا زندگی را برایتان آسان‌تر و جذاب‌تر کند.

تلویزیون می‌تواند با بیدار شدن شما روشن شود، و اطلاعات مورد نیازتان برای شروع روز مانند برنامه زمانی و آب و هوا و برنامه های شخصی شما را نمایش دهد.

علاوه بر این، اشتراک‌گذاری محتوا بین تلفن همراه و تلویزیون کاری فوق‌العاده آسان و کاملاً بی‌ نقص شده است و تنها نیاز به یک کلیک دارد. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

تلویزیون هوشمند 55 اینچ K6950

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950

همگام‌سازی کامل بین تلویزیون و دستگاه‌های همراه شما

قابلیت اشتراک‌گذاری آسان سامسونگ عمل اشتراک‌ گذاری محتوا بین تلویزیون و تلفن همراه شما را آسان و بی‌دردسر می‌کند. شاید یک ویدئوی جالب روی گوشی هوشمند شما باشد که می‌خواهید آن را با خانواده به تماشا بنشینید، (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

یا یک برنامه تلویزیونی دیدنی و مهم که در راه خانه تماشا می‌کرده‌اید و اکنون باید روی صفحه نمایش بزرگ خود پخش کنید تا بتوانید گوشی را کنار بگذارید. هنگامی که دستگاه شما به تلویزیون هوشمند سامسونگ نزدیک شود،

تلویزیون سیگنال را دریافت می‌کند و محتوا را به طور پیوسته و با وضوح بهینه برای صفحه نمایش بزرگ پخش می‌کند.

عکس آن نیز امکان‌پذیر است، یعنی به شما این امکان را می‌دهد که تلفن همراه خود را در دست بگیرید و حین مشاهده محتوای مورد علاقه خود روی دستگاه‌تان، در منزل جابجا شوید. کاملاً بی‌ نقص و کاملاً هماهنگ.

تلویزیون شما برنامه روزانه‌تان را هر روز صبح نمایش می دهد

آیا هر روز صبح گوشی هوشمند خود را در دست می‌گیرید تا ساعت و برنامه کاری خود را بررسی کنید، و سپس تلویزیون را روشن می‌کنید تا هواشناسی و اخبار را ببینید؟

اکنون می‌توانید روز خود را با یک برنامه روزانه شخصی بر روی تلویزیون سامسونگ خود شروع کنید که همه موارد فوق را ، آن هم روی صفحه نمایشی بزرگ ارائه میکند.

تلویزیون سامسونگ با دریافت سیگنال از ساعت زنگدار که روی گوشی هوشمند خود تنظیم کرده‌اید به طور خودکار روشن می‌شود و تمامی اطلاعاتی که برای شروع یک روز خوب نیاز دارید را ارائه می‌دهد. جلسه؟ نیاز به چتر؟ سالگرد؟ همه موارد را از روی اطلاعات نمایش داده شده بررسی کنید. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

تلویزیون هوشمند 55 اینچ K6950

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950

تلویزیونی هوشمندتر که توسط آن می توانید بلافاصله به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

منوی سیستم عامل تایزن در پایین صفحه نمایش تعبیه شده است تا به هنگام کار با آن همچنان بتوانید از تماشای برنامه موردعلاقه خود لذت ببرید. نوار منوی جذاب تلویزیون هوشمند سامسونگ امکان دسترسی سریعتر، روانتر و حقیقتاً ساده‌تری را به کل محتوای مورد علاقه‌تان فراهم می‌کند.

برای جستجوی محتوای مورد نظرتان نیازی به کلنجار رفتن با گزینه‌ها نیست تلویزیون پیشینه محتوای شما را به خاطر می‌سپارد، و پراستفاده‌ترین محتواها را درست در جلوی چشمان شما و در نوار منو قرار می‌دهد.

بنابراین، یافتن محتوای مورد علاقه‌تان آسان‌تر از همیشه است. حتی می‌توانید انواع جدیدی از محتوای جذاب را جستجو کنید، چرا که تلویزیون هوشمند سامسونگ پیوسته محتوای ویژه و جدید را پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند برای شما جذاب باشد.

بی نقص ترین تجربه کار با یک تلویزیون هوشمند را داشته باشید. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

تلویزیون هوشمند 55 اینچ K6950

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950

محتوایی که مناسب سبک زندگی شما است

تلویزیون هوشمند سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که خواسته واقعی شما را تأمین کند و با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد؛ این تلویزیون دارای برنامه‌های هوشمندی است که زندگی را در خانه جذابتر و مملو از تجارب عالی می‌کند.

آشپزها عاشق برنامه آشپزی خواهند شد، و طرفداران ورزش از برنامه جدید و پویای ورزشی لذت خواهند برد. همچنین برای کسانی که می‌خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند یک برنامه تناسب اندام دارد، و یک برنامه آموزش هنر که برای کودکان عالی است.

این تلویزیون دارای یک برنامه نوین بازی است که دوست‌داران بازی آن را تحسین خواهند کرد؛ برنامه‌ای شامل طیف گسترده‌ای از عناوین است که امکان تطبیق آسان با گوشی هوشمند یا کنترلر پوشیدنی به عنوان دسته کنترل را دارد.

این تنها شروعی از محتواها و خدمات سفارشی و شگفت‌انگیز است که می‌توانید انتظار آن را داشته باشید. (تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ K6950)

شما می توانید این تلویزیون با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی از سایت آیتک کالا خریداری کنید و لذت ببرید.

آسیاب،مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *