پلوپز

خصوصیات پلوپز خوب

پلوپز

وسایل و لوازم خانگی نظیر پلوپز و انواع مختلف آن در کشورهایی مانند کشور ما که برنج غذای اصلی به حساب می آید، بسیار فراوان است.

شما با در اختیار داشتن یک پلوپز خوب و حرفه ای قادر هستید که به راحتی و با سرعت بالایی ناهار یا شام خود را آماده کنید؛ بدون آنکه نگران سوختن آن باشید. خرید پلوپزی که قابلیت های فراوانی داشته باشد و با سرعت و قدرت مناسبی به پخت بپردازد از اهمیت بالایی برخوردار است.

در واقع همین مساله باعث شده است که خریداران تمایل داشته باشند پیش از خرید کمی بیشتر در رابطه با این دسته از لوازم خانگی بدانند.

در طول مقاله پیش رو به سراغ پلوپزها می رویم و به شما کمک می کنیم که انتخاب هوشمندانه و منطقی داشته باشید. در واقع با یک انتخاب خوب نه تنها از مزیت های فراوان محصول بهره مند می شوید،

بلکه قادر هستید هزینه های خرید خود را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهید. مطالعه مقاله را تا انتها از دست ندهید! با آیتک کالا همراه باشید.

معرفی انواع پلوپز

دستگاه پلوپز از آن دسته وسایلی است که لزوم استفاده از آن در خانه به خوبی حس می شود. تقریبا کمتر خانه ای وجود دارد که در آن پلوپزی دیده نشود، فرقی هم نمی کند که نمونه های جدید آن را استفاده کنید یا مدل های نسبتا قدیمی تر.

تنوع بالای آپشن ها و امکانات در انواع پلوپزها آنها را از یکدیگر متمایز می کند. معمولا دستگاه های پلوپز از نظر قدرت، شکل ظاهری، سیستم کنترل درجه حرارت و هم چنین ظرفیت خود دارای تنوع و مدل های گوناگون هستند.

نکات خرید پلوپز

برای آن که بتوانید پلوپز مناسبی را برای خود انتخاب کنید باید نکات و معیارهایی را در زمان خرید خود مد نظر قرار دهید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به بررسی نکات و ویژگی هایی بپردازیم که باید در ضمن خرید خود آنها در در نظر داشت باشید تا در نهایت بتوانید به انتخابی هوشمندانه و درست دست یابید.

اولین مسئله ای که باید در نظر داشته باشید میزان استفاده تان از دستگاه پلوپز است. این که تعداد افراد خانواده شما چقدر هستند تاثیر زیادی در انتخابتان خواهد داشت.

پلوپزهای موجود در بازار غالبا در ظرفیت های مختلفی از جمله ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ نفره هستند و در نتیجه باید بر اساس نیاز و تعداد افراد خانواده تان آن را خریداری کنید.

مسئله مهم دیگر آن است که آقا از طرفداران پر و پا قرص ته دیگ هستید یا نه؟ اگر ترجیح می دهید که در غذای خود حتما ته دیگ داشته باشید باید گفت که بدون هیچ شک و تردیدی بروید و دستگاه پلوپز خود را خریداری کنید!

پلوپز ها بهترین وسیله برای پخت برنج در کمترین زمان

یکی از لوازمی که این روزها در هر خانه ای دیده می شود پلوپز های برقی است. این محصول پر کاربرد بهترین وسیله برای پخت برنج در کمترین زمان است. بهترین پلوپز مخصوصا برای کسانیکه شاغل هستند بسیار مناسب است چرا که زمان کمتری را صرف پختن غذای خود می کنند و حتی در بعضی از پلوپز های جدیدتر امکاناتی قرار داده شده است که پس از اتمام پخت خود به خود خاموش می شود. در نتیجه شما می توانید آن را بر روی برنامه دلخواه تنظیم کرده و خانه را ترک کنید.

شما نیز اگه برای زمان خود اهمیت ویژه ای قائل هستید می توانید با خرید پلو پز در مواقعی که فرصت برای آشپزی ندارید، در انجام دیگر امور خود اهتمام بیشتری ورزید

و وقتی را که برای پختن برنج و یا آشپزی کردن صرف می کنید،بعد از خرید یک پلوپز مناسب با ظرفیت کافی برای خانواده و یا خودتان دیگر امور خود را به انجام رسانید.

پلوپز خوب باید حداقل قابلیت های زیر رو داشته باشه:

  • ته دیگ ساز
  • سرخ کن
  • آرام پز
  • بخارپز
  • جدا شدن در پلوپز برای شستشو

نمایشگر دیجیتال؛ راهی آسان برای هدایت دستگاه

عمده مدل های امروزی پلوپز یا لوازم خانگی ترکیبی که شامل پلوپز می شوند، دارای یک صفحه دیجیتال هستند و از طریق آن قادر به هدایت و کنترل دستگاه هستند.

علاوه بر خاموش و روشن کردن دستگاه، قابلیت های متنوع سیستم نیز به واسطه صفحه دیجیتال انجام می شود. این صفحات یا توسط دکمه کنترل می شوند یا کاملا لمسی و هوشمند هستند. در هر دو صورت شما این قدرت را دارید که به تمام کارکردهای متنوع سیستم دسترسی داشته باشید.

برخی ویژگی های خاص سیستم های امروزی، تایمر هوشمندی است که از سوختن مواد غذایی جلوگیری می کند. در چنین شرایطی شما به صورت خودکار یا تنظیم شده قادر به مشخص کردن مدت زمان ویژه ای هستید که به دستگاه اجازه پخت می دهد.

سپس دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. نمایش مدت زمان، میزان حرارت و علائم دیگر از طریق این صفحه دیجیتال امکان پذیر شده است.

سیستم گرمکن چیست و چرا مهم است؟

آیا تا به حال زمانی را تجربه کرده که مجبور به گرم کردن دوباره غذا شده اید؟ این گرم کردن های مجدد کیفیت و ارزش مواد غذایی را به شدت کاهش می دهد و اصلا توصیه نمی شود!

از طرفی گرم ماندن غذا پس از پخت، مزه و طعم آن را بهبود می بخشد و تازگی و طراوت آن را حفظ می کند. شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی با افزودن سیستم گرمکن به پلوپزها آن ها را از دیگر نمونه های قبلی متمایز کرده اند.

در شرایطی که بین پایان پخت و سرو غذا فاصله چند ساعته ای وجود داشته باشد، امکان گرم نگه داشتن انواع مواد غذایی برای مصرف کنندگان وجود دارد.

تنها کافی است از طریق صفحه دیجیتال و منوهای آسان و حرفه ای دستگاه، به سیستم گرم کن آن دسترسی یابید. سپس با تنظیم آن قادر هستید که غذاها را برای هر مدت زمان که تمایل دارید همچنان گرم نگاه دارید.

برخلاف تصور عموم، این گرم نگه داشتن حرارت کمی را تولید می کند و نیازی به مصرف انرژی چندانی ندارد. در واقع انرژی مصرف شده نسبت به زمانی که شما دوباره اقدام به گرم کردن مجدد غذاها می کنید، بسیار کمتر است.

چنین ویژگی های خاص و منحصر به فردی، مشتریان را ترغیب می کند که از محصولات و لوازم خانگی با این قابلیت ها خریداری کنند.

پلوپز

پلوپز

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50KH512N

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43KH612N

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *