اجاق گاز, بوش

معرفی بهترین اجاق گازهای بوش ۲

اجاق گاز بوش

با پیشرفت زندگی امروز بشر، تمامی وسایل خانگی که برای سهولت کارهای انسان تولید می شوند، در بازار تنوع بسیار زیادی را به وجود آورده است. یکی از لوازم اساسی آشپزخانه که در بازار انواع و مدل های مختلفی دارد باید وجود داشته باشد اجاق گاز است. (اجاق گاز بوش)

شاید برای شما هم خرید بهترین اجاق گاز ایرانی یا خارجی از بین هزاران برند و مدل در بازار بسیار سخت باشد.

ما در این مقاله در آیتک کالا قصد داریم شما را با انواع اجاق گازهای پرطرفدار برند سینجر و برند بوش و همینطور ویژگی هایی که در هنگام خرید اجاق گاز باید به آن ها دقت کنید آشنا کنیم.

معرفی برند بوش

برند بوش BOSCH یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های صنعتی در جهان است که سابقه ی بسیار زیادی در زمینه ی تولیدات محصولات صنعتی و لوازم خانگی متنوع دارد.

این شرکت فناوری آلمانی یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات و لوازم هوشمند در جهان می باشد. یکی از برندهای معتبر که اجاق گازهایی با طراحی زیبا و امکانات بالا تولید می کند شرکت بوش است.

همه ما با برند بوش آشنایی داریم و از کیفیت بالای محصولاتش شنیده ایم. اجاق گاز مبله بوش در رنگ ها و اندازه های مختلف برای تمام سلیقه ها تولید می شود.

این شرکت آلمانی برخی از محصولات خود را در کشورهای دیگری مانند چین، اسلوونی، لهستان و … تولید می کند به همین دلیل تبدیل به یک تولید کننده جهانی شده است. کمپانی بوش در کشورهای مختلف از جمله ایران نیز نمایندگی های معتبر دارد. (اجاق گاز بوش)

معرفی شرکت سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۱ ، با هدف تولید محصولات حرارتی) انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان

در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد. این شرکت در سال ۱۳۷۹ در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات دیگر کرد.

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5051

اجاق گاز سینجر SG-ECO 5051 که جزو بهترین اجاق گازهای ایرانی است که توسط برند سینجر به بازار ارائه شده است. وجود ۵ شعله چدنی، این اجاق گاز را برای استفاده خانواده های پر جمعیت مناسب ساخته است.

این اجاق مجهز به فندک اتوماتیک می باشد و با چرخاندن ولوم، این فندک به کار افتاده و شعله مربوطه را روشن می کند. وجود ترموکوبل نیز باعث افزایش ایمنی این محصول شده است.

این اجاق مجهز به فر با در شیشه ای می باشد که با وجود این درب می توانید به راحتی و بدون باز کردن در فر هنگام پخت غذا داخل آن را ببینید. در داخل فر نیز موتور جوجه گردان برای پخت مرغ بریان قرار داده شده است.

از معایب این اجاق شاید بتوان به نبود فندک مخصوص فر و نداشتن تایمر اشاره کرد که البته ایراد بزرگی حساب نمی شود.
جنس بدنه استیل این اجاق نیز باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. (اجاق گاز بوش)

• جوجه گردان
• استفاده از شیشه سکوریت برای در فر

اجاق گاز ۵ شعله سینجر مدل star:

این اجاق گاز از لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف و در رده A قرار دارد. دارای شبکه چدنی با ضربه گیرهایی از جنس سیلیکون و مجهز به فندک مشعل های فوقانی، گریل فر و مجهز به کلید سلکتور جهت راه اندازی موتور جوجه گردان و لامپ داخل فر می باشد.

دارای قابلیت self clean، دارای تایمر زمان دار و امکان قطع شعله در زمان معین، دارای صفحه نمایشگر دیجیتال و سینی ریل دار داخل فر برای سهولت در استفاده و قابلیت جدا شدن بدنه جانبی فر برای شستشو، مجهز به فن داخل فر جهت یکسان سازی دمای داخلی فر و افزایش سرعت در پخت غذا است.

اجاق گاز بوش مدل BOSCH SuperiorPlus HSB738257I

اجاق گاز بوش BOSCH مدل HSB738257I با رده انرژی B با طراحی زیبا ، جلوه منحصر به فردی به آشپزخانه شما میبخشد.

طراحی این دستگاه به صورت ۵ شعله و با عرض صفحه ۹۰ سانتی متر محدوده کار وسیعی در اختیارتان قرار میدهد. فر دستگاه با ظرفیت ۱۱۲ لیتر و به صورت برقی تعبیه شده است و میتوان حجم زیادی از مواد غذایی را با آن پخت.

۸ قابلیت پخت فر HSB738257I شامل هوای داغ سه بعدی ، کانوکشن ، حرارت کم ، حرارت از پایین ، گریل با هوای داغ و گریل متغیر میباشد.

لامپ داخل فر امکان نظارت بر روی میزان پخت مواد غذایی را فراهم میکند. ساعت و تنظیمات تایمر با استفاده از نمایشگر دیجیتال تعبیه شده روی پنل قابل مشاهده است.

ارتفاع پایه های این اجاق گاز قابل تنظیم است و میتوان متناسب با قد خود ارتفاع گاز را تنظیم نمود.

اجاق گاز مبله ۵ شعله استیل بوش مدل HCB738257I

اجاق گاز مبله ۵ شعله استیل بوش مدل HCB738257I از تولیدات باکیفیت و پرطرفدار این شرکت است. این دستگاه از رده اجاق‌گاز های مبله است. این اجاق‌گاز از بدنه بادوام استیل ساخته شده است که خاصیت ضدزنگ دارد.

تعداد پنج شعله با ابعاد کوچک و بزرگ برای این اجاق‌گاز در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می‌دهد بسته به نوع ظرف مورد استفاده خود از شعله مناسب استفاده کند. این شعله‌ها به وسیله فندک داخلی اجاق‌گاز قابل روشن شدن هستند.

برای صفحه اجاق‌گاز یک شیشه نشکن در نظر گرفته شده است که در صورت عدم استفاده از دستگاه می‌توانید با پایین آوردن این شیشه نشکن از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.

قسمت فر دستگاه دارای ظرفیت زیاد ۱۱۲ لیتر است که گنجایش بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین وجود یک چراغ داخلی سبب سهولت در استفاده از فر و مشاهده روند پخت غذا بدون نیاز به باز کردن درب فر شده است. در دوجداره این فر از خارج شدن گرما جلوگیری می‌کند.

این اجاق گاز دارای یک زمان‌سنج نیز هست، کافی است زمان‌سنج را به مدت دلخواه تنظیم کنید و با خیال راحت به کارهای دیگر خود برسید. بوش تولید و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی با کیفیت است و در تمام جهان شناخته شده است.

لوازم برقی این شرکت سال‌هاست در خانه‌های مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و رضایت آنها را تامین می‌کند.

اجاق گازمون رو از کجا بخریم؟

دیگر نگران خرید اجاق گاز برای جهیزیه یا خانه خود نباشید شما می توانید هر مدل اجاق گازی طبق سلیقه خود را از فروشگاه اینترنتی آیتک کالا سفارش بدهید.  انواع اجاق گازهایی با کیفیت و زیبا را به مشتریان عرضه می کند.

اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش

اتو بخار تفال مدل FV9845

اتو بخار پارس خزر مدل SI-501

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *