چای ساز

معرفی چند مدل از چای ساز

چای ساز

یکی از نوشیدنی های محبوب در کشور ایران چای می باشد که از قدیم الایام مرسوم بوده است. به همین علت است که استفاده از چای ساز در کشور ایران بسیار رایج است چرا که مصرف چای به یک عادت روزمره تبدیل شده است.

استفاده از چای ایرانی دارای طعم خاصی بوده که حس آرامش را القا می کند. برای خیلی از افراد درست کردن چای کمی دشوار است و یا در برخی موارد زمان کافی برای دم کردن چای وجود ندارد.

در این بین بهتر است از چای ساز کمک بگیرید. یکی از لوازم خانگی مورد استفاده ایرانی ها چای ساز است ما می خواهیم در این نوشته در آیتک کالا در مورد خرید چای ساز مناسب مطالبی را برای شما قرار دهیم.

بوش مدل ۵۸۸۳

یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی بوش می باشد ، این شرکت در تولید محصولات خانگی عالی عمل کرده است. انواع و اقسام لوازم خانگی توسط این شرکت تولید و با قیمت مناسب روانه بازار شده است.

اگر شما قصد خرید لوازم خانگی دارید می توانید بر روی محصولات بوش حساب باز کنید. کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فردی که این برند دارد باعث شده است تا در سال های گذشته بیش از پیش معروف و محبوب شود. این شرکت در زمینه تولید چای ساز نیز فعالیت گسترده ای دارد.

چای ساز مدل ۵۸۸۳ از شرکت بوش جزو رتبه اول پرفروش ترین چای سازها قرار دارد. ظاهر این محصول بسیار زیبا بوده و در هنگام خرید قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

چای ساز فوق از نوع چای سازهای بالا و پایین می باشد ، در این محصول تکنولوژی رسانای بالای پایه وجود دارد که باعث می شود تا آب به سرعت به نقطه جوش برسد و در مدت زمان کوتاهی به راحتی بتوانید چای تازه دم میل کنید.

این محصول دارای یک قوری ۰.۸ لیتری از جنس فلز می باشد که دارای فیلتر است و محلی برای ریختن چای خشک دارد ، ظرفیت این چای ساز برابر با ۱.۸ لیتر بوده و جنس آن از فلز می باشد.

اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این چای ساز را بیان کنیم باعث به سیستم خاموش کردن خودکار و سیم برق قابل جمع آوری شده اشاره کنیم که در زیر دستگاه تعبیه شده است.

 متئو مدل MTS 19

متئو یکی از برندهای پرطرفدار در بین فروش لوازم خانگی می باشد که شما می توانید این مدل چای ساز را به راحتی خریداری کنید و لذت ببرید ، از بین برند متئو چای ساز مدل MTS 19 در رتبه دوم قرار دارد.

این نوع چای ساز از نوع چای ساز بالا پایین است که یک پایه در زیر آن دارد. پایه به کمک سیمی به بدنه اصلی متصل است که باعث تامین برق چای ساز می شود.

سیستم گرم نگهدارنده نیز در چای ساز باعث می شود تا محتوای درون کتری گرم باقی بماند. بدنه استفاده شده در این چای ساز از جنس پلاستیکی بوده و دارای حجم ۱.۷ لیتر است.

روی کتری نشانگر نمایش میزان آب وجود دارد. دکمه جوش آمدن و گرم نگه داشتن کتری نیز روی دسته آن طراحی شده است. قوری استفاده شده در این کتری از جنس شیشه و دارای حجم یک لیتر است. این شیشه در مقابل گرما مقاوم بوده و دارای یک صافی برای ریختن چای خشک در داخل آن است.

 فلر مدل TS 070 WP

فلر یک برند آلمانی می باشد که در زمینه فروش محصولات خانگی فعالیت دارد. برند فلر توانسته است با پیشرفت خود نظر زیادی را به خود جلب کند. شما می توانید از برند فلر مدل چای ساز Ts 070 را خریداری کنید.

این چای ساز از نوع چای ساز بالا پایین است که دارای کتری ۲.۵ لیتری و قوری ۰.۷ لیتری می باشد. شما اگر بخواهید برای تعداد افراد زیادی چای درست کنید می توانید از این کتری استفاده کنید.

بدنه کتری استفاده شده در این کتری از نوع شیشه و پلاستیک است که به صورت ترکیبی کار شده است ، ترکیب به کار رفته در برابر حرارت مقاوم بوده و قطعا در درازمدت کیفیت خود را حفظ می کند.

پایه ای که در زیر کتری قرار گرفته است که دارای المنت های حرارتی بوده و باعث می شود تا آب با سرعت بالاتری به نقطه جوش برسد. قوری استفاده شده در این دستگاه از جنس چینی است و بر روی کتری قرار می گیرد. داخل قوری یک صافی برای ریختن چای خشک وجود دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه این است که دیگر لازم نیست کتری به صورت مستقیم به برق متصل باشد ، تنها کافی است پایه به برق وصل شود تا به راحتی بتوانید کتری را بدون جا به جایی پایه حمل کنید.

همچنین در این دستگاه سیستم گرم نگهدارنده خودکار نیز وجود دارد. محصول فوق بسیار شیک می باشد.

 watson مدل کد ۳۰۰۵

واتسون یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد ، محصول ارائه شده توسط این شرکت دارای کیفیت و قیمت مناسب است. نوع دستگاه استند دار بوده و دارای یک صفحه برای گرم کردن کتری و قوری می باشد که بر روی استند قرار گرفته است.

بدنه آن استیل و شیشه بوده که باعث زیبایی دستگاه می شود. جنس استیل به کار رفته در چای ساز واتسون ضد زنگ است که باعث می شود در درازمدت کیفیت خود را حفظ کند.

سیستم گرم نگهدارنده استفاده شده در این چای ساز باعث گرم نگه داشتن محتویات درون کتری و قوری می شود. برای این امر دو کلید تنظیم جوش داغ و تنظیم جوش ملایم بر روی دسته کتری تعبیه شده است.

اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های این دستگاه مواردی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم باید به فیلتر ضد زنگ و قابلیت استفاده همزمان از دو قوری اشاره کنیم. شما بدون نگرانی می توانید از این چای ساز استفاده کنید.

هاردستون مدل TM3220

از دیگر برندهای باکیفیت در زمینه تولید لوازم خانگی هاردستون می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است ، چای ساز فوق در رتبه چهارم پرفروشترین چای سازها در کشور است.

کتری استفاده شده در این دستگاه از نوع استیل بوده و دارای ظرفیت ۱.۷ لیتر می باشد و بر روی آن یک نشانگر برای میزان آب قرار گرفته شده است. برای دستگاه دو عدد قوری در نظر گرفته شده است که از جنس شیشه و استیل است و ظرفیت آن معادل یک لیتر می باشد.

این محصول از نوع چای سازهای استند دار بوده که کتری و قوری روی پایه استند قرار گرفته است. از جمله ویژگی های کلیدی دستگاه می توان به فیلتر استیل ، سیستم گرم نگهدارنده ، سیستم قطع کن خودکار و استفاده بدون سیم اشاره کرد.

چای ساز

چای ساز

تلویزیون سونیا مدل S-65KD7960

گوشت کوب برقی مکسی BND کد ۵۰۱۴

ماشین اصلاح صورت فیلیپس AT890

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *