الجی

ارزش شرکت الجی

ارزش شرکت الجی

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ فعالیتش را آغاز کرد و در طول فعالیش محصولاتی با کیفیت فوق العاده را تولید کرده است که کاربران فراوانی را جذب خود کرده است. (ارزش شرکت الجی)

در حال حاضر این شرکت از برترین برند تولید کننده ی لوازم خانگی است، محصولات این برند خوش نام دارای فناوری های خاصی هستند که به واسطه ی آن ها این تولیدات کارایی عالی یافته اند.

شرکت ال جی در بخش های مختلف فعالیت می کند که از برترین و بزرگ ترین این بخش ها ال جی الکترونیکس می باشد که لوازم خانگی و دیجیتال در این قسمت تولید خواهند شد.

در حال حاضر شرکت ال جی محصولاتی متنوع از جمله تلویزیون ، یخچال فریزر، ساید بای ساید، موبایل، تبلت، گجت های اسمارت پوشیدنی و … را تولید و روانه ی بازار خواهد کرد.

در این مطلب می خواهیم ارزش شرکت الجی را بررسی کنیم پس با آیتک کالا همراه باشید.

تاریخچه ی شرکت ال جی

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ توسط Koo In-Hwoi پایه گذاری شد. پایه های مستحکم این شرکت به مرور و با عرضه محصولات فوق العاده روز به روز فقوی تر شده است و بدون شک این بخش از موفقیت را مدیون ذهن توانای موسس آن کوو این هوی می باشد. (ارزش شرکت الجی)

این برند از نوآورترین شرکت های کره ایست که محصولات با تنوع بالا را به مصرف کنندگان عرضه کرده است. شرکت Lucky Goldstar یا به اختصار LG که به صورت تخصصی تولید لوام خانگی را شروع کرد،

در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات است و همچنین محصولات دیجیتال و هوشمند را نیز به ارائه ی نوآوری های بی نظیر ارائه خواهد داد.

در واقع شرکت ال جی جزو تولید کنندگانی است که کیفیت را معنا کرده است و سایر برندها مجبورند با تولید محصولات عالی به عنوان رقیبی برای این شرکت فعالیت کنند؛ این خود سبب پیشرفت و وجود رقابت در بین سایر برندها نیز خواهد شد.

محصولات فراوانی برای اولین بار در شرکت ال جی تولید شده اند و پس از آن در سایر برندها نیز توسعه یافته اند و یا کپی از آن محصولات تولید شده است.

شرکت ال جی در ابتدای راه از ادغام دو شرکت گلدستار و لاکی پدید آمد تا از تجاب این دو شرکت موفق استفاده کند و با تولید محصولاتی با کیفیت بالا به سرعت جا در دل مصرف کنندگان باز کرد. شعار شرکت ال جی Life’s Good می باشد

و می توان به جرات گفت تولید محصولات عالی در این برند در جهت تحقق این شعار می باشد و مصرف کنندگان با استفاده از محصولات این برند زندگی خوب را تجربه خواهند کرد. (ارزش شرکت الجی)

ارائه ی اولین تولیدات ال جی

یک سال پس از شروع فعالیت شرکت ال جی و در تاریخ ۱۵ نوامبر ۱۹۵۹ اولین محصول تولیدی ال جی معرفی شد. این محصول رادیویی بود که پیام ها را مبادله می کرد.

بزرگ ترین و مهم ترین پیای که از این رادیو مخابره شد آغاز حضور کشور کره در عرصه ی صنعت الکترونیک بود. آوازه ی این پیام ارزشمند هنوز هم با ارائه ی تولیداتی با سطح بالای کیفیت در این برند شنیده خواهد شد.

در سال ۱۹۶۰ حوزه ی فعالیت شرکت ال جی وسیع تر شده و بخش تولید محصولات شیمیایی و الکترونیکی به ال جی اضافه شد تا با ارائه ی اولین فن در سال بعد یک بار دیگر این شرکت کره ای جان تازه ای بگیرد و محصولی جدید تولید کند.

کره ای ها اولین تلفن تولیدی در خاک خود را توسط شرکت ال جی و در سال ۱۹۶۲ دیدند. در همین سال ال جی پا فراتر از مرزهای کره گذاشت و با ارائه محصولاتش در سایر کشورها بازار وسیع تری را از آن خود کرد.

این سفر خارجی برای ال جی همراه با موفقیت و پیشرفت بسیاری بود و این برند خوش نام بازاری جدید برای فروش محصولاتش یافت. (ارزش شرکت الجی)

اصلی ترین حوزه های فعالیت شرکت ال جی

لوازم صوتی و تصویری

محصولات صوتی و تصویری ال جی در بخش سرگرمی های خانگی این شرکت تولید خواهند شد. در این بخش محصولاتی همچون انواع تلویزیون ها از قبیل پلاسما، LCD ، LED ، OLED و تلویزیون های اسمارت تولید خواهند شد.

البته محصولاتی دیگری همچون انواع پخش کننده های بلوری، پخش کننده ی DVD و CD ، فلش مموری، مانیتور، سینما خانگی و … در شرکت ال جی تولید خواهند شد.

موبایل و ارتباطات

تلفن های همراه شرکت ال جی در بخش ارتباط موبایل این برند تولید خواهند شد. محصولاتی دیگر از قبیل لوازم ارتباطی و کامپیوترهای شخصی در این بخش تولید خواهند شد.

یکی از بخش های موفق ال جی در این محصولات می باشد که توانست در سال ۲۰۱۰ سهم ۸.۴ درصدی از بازار را به خود اختصاص دهد.

لوازم خانگی

شرکت ال جی در بخش لوازم خانگی خود محصولاتی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، فر توکار، کمپرسور و موتورهای الکتریکی را تولید و عرضه خواهد کرد. (ارزش شرکت الجی)

این بخش در سال ۲۰۰۷ در حدود ۲۹ درصد درآمد شرکت ال جی را به خود اختصاص داد و جزو بخش های پرطرفداری است که نظر مصرف کنندگان فراوانی را به تولیدات این بخش جلب کرده است.

تهویه هوا

شرکت کره ای ال جی در تولید انواع کولرهای گازی و دستگاه های تهویه کننده ی هوا بسیار موفق عمل کرده است؛ این محصولات در بخش تهویه ی هوا و راهکارهای انرژی تولید شده اند.

صنعت خودرو

ال جی با تولید خودرو الکترونیکی و تجهیزات این محصولات کیفیت بالایی را در این بخش نیز ایجاد خواهد کرد. محصولات تولید شده در این حوزه شامل لوازم آسایش و ایمنی، مهمندسی خودرو و تجهیزات اطلاعات و سرگرمی می باشد.

نگاهی گذرا به تولیدات شرکت ال جی در مدت فعالیتش

سال ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید در ال جی تولید شد. دو سال بعد از آن این برند کره ای دستگاه تهویه ی مطبوع را ساخت، همچنین شعبه ی دیگر از ال جی در کشور نیویورک شروع به فعالیت کرد.

سال ۱۹۷۸ نیز نماینده ای دیگر از شرکت ال جی در ایالات متحده شروع به فعالیت کرد. (ارزش شرکت الجی)

توجه ویژه ی ال جی به محصولات صوتی و تصویری سبب شد اولین تلویزیون رنگی کره ای در سال ۱۹۸۱ در این برند تولید شود. در سال ۱۹۸۹ اولین مرکز تحقیقاتی فناوری جهت پیشرفت بیشتر با تایید وزارت علم و فناوری در این شرکت پایه گذاری شد.

سال ۱۹۹۷ تلفن همراه دیجیتال در آمریکا برای Ameritech و GTE تولید شد. سال بعد شرکت ال جی اولین تلویزیون ۶۰ اینچی را در دنیا تولید کرد، این تلویزیون پلاسما آغازی برای تولید تولید تلویزیون های غول پیکر بود.

اولین یخچال اینترنتی در سال ۲۰۰۰ در شرکت ال جی تولید شد. تلفن GSM که از محصولات شرکت ال جی بود در سال ۲۰۰۱ به روسیه، اندونزی و ایتالیا سفر کرد تا در میان کاربران این کشورها محبوبیت یابد و مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت الجی

شرکت ال جی با تقسیم به دو بخش LG Electronics و LG Corporationدر سال ۲۰۰۲ حوزه فعالیتش را وسیع تر و در کنار آن تخصصی تر کرد. سال بعد موبایل GSM به اروپای شمالی و خاورمیانه صادر شد.

سال ۲۰۰۴ نیز شرکت ال جی یک بار دیگر در حوزه ی تولید تلویزیون خودنمایی کرد و با تولید تلویزیون پلاسما ۷۱ اینچ و همچنین اولین LCD با سایز ۵۵ اینچ اولین برند در تولید این محصولات نام گرفت. سال ۲۰۰۵ شرکت ال جی در رده ی چهارم تولید موبایل ایستاد.

رقم خوردن موفقیت های بزرگ در سال ۲۰۰۶ نیز ادامه داشت و این برند بزرگ علاوه بر تولید اولین تلویزیون پلاسما ۶۰ اینچ تک لایه HD PDP و تلویزیون LCD با سایز ۱۰۰ اینچ، موبایل های سری Black را نیز تولید و روانه ی بازار کرد.

ادامه

پیشرفت در زمینه ی تولید تلفن همراه در شرکت ال جی سبب شد در سال ۲۰۰۸ اولین هدست ترکیبی موبایل تولید شود و سال بعد نیز شرکت ال جی در رده ی سوم تولید موبایل قرار بگیرد (ارزش شرکت الجی)

و در همین سال نیز اولین موبایل آندرویدیش را تولید و عرضه کند. سال ۲۰۱۰ نیز سریع ترین موبایل با پردازنده ی ۲ هسته ای در شرکت ال جی تولید و روانه ی بازار شد.

سال ۲۰۱۱ نیز تلفن های همراه ال جی از شبکه ی ۴G پشتبانی کردند و همچنین پشتیبانی از شبکه ی Optimus LTE نیز در همین سال در موبایل های این شرکت رواج یافت؛

تلفن های ۴G عنوان پرفروش ترین را در این سال به خود اختصاص دادند. سال ۲۰۱۲ نیز با همکاری گوگل موبایل نکسوس ۴ در ال جی تولید شد. نخستین تلویزیون OLED ال جی در سال ۲۰۱۳ تولید شد و اولین جی پد نیز در همین سال تولید و روانه بازار شد.

ارزش شرکت الجی

ارزش شرکت الجی

گوشت کوب برقی مکسی BND کد ۵۰۱۴

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *