ماکروفر

برترین مایکروفر های سامسونگ

مایکروفر سامسونگ

مایکروویو ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. توکار و رومیزی. مایکروفر توکار برای ست شدن با نمای آشپزخانه و دکوراسیون آن و همچنین آشپزخانه هایی مناسب است که فضای کافی برای قرار دادن ماکروویو ندارند. (مایکروفر سامسونگ)

این نوع از مایکروویو ها باید حتما توسط تکنیسین نصب شوند. اما مایکروویو های رومیزی برای آشپزخانه هایی مناسب هستند که به مقدار کافی فضا دارند.

با آیتک کالا در این مطلب همراه باشید و لذت ببرید. ما در این مطلب می خواهیم ۳ مدل از برترین ماکروفرهای سامسونگ را معرفی کنیم.

ماکروفر

از آنجا که محل قرار گرفتن مایکروویو ها اختیاری بوده و نیازی نیست که در مکان خاصی نصب شوند، بلافاصله پس از اتصال به برق قابل استفاده هستند.

به علاوه نسبت به نوع توکار، مایکروویو های رومیزی قیمت پایین تری نیز دارند و به همین دلیل بیشتر فروش مایکرویو، مربوط به انواع مدل های مایکروویو رومیزی می شود. در این مقاله، به بررسی آخرین مدل های مایکروفر رومیزی سامسونگ پرداخته می شود.

شرکت کره ای سامسونگ در بسیاری از محصولات خانگی، به عنوان پر فروش ترین برند شناخته می شود.

مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201

این محصول، به عنوان یکی از ارزان ترین مدل های مایکروفر سامسونگ شناخته می شود. یکی از مهم ترین عوامل اقبال خریداران به این محصول، علاوه بر قیمت مناسب، زیبایی و دوام بالای آن است.

مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 با ظرفیت ۲۰ لیتر و رنگ سفید تولید شده است. این دستگاه به سیستم یخ زدایی، سیستم پخت یکنواخت با TDS و مایکرو مجهز می باشد. (مایکروفر سامسونگ)

پوشش محفظه داخلی از جنس سرامیک بوده و با بهره گیری از برنامه بوگیر، کمک شایانی به تسهیل آشپزی می کند.

مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل SAMI12

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI12 زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد. از امکانات پخت این دستگاه می توان به گریل، کانوکشن و بخارپز اشاره کرد.

SAMI12 سیستم رفع بو، سیستم پخت یکنواخت با TDS و مایکرو به طبخ غذایی با کیفیت و البته بدون ایجاد بوی اضافی کمک می کند. این محصول علاوه بر پوشش محفظه داخلی سرامیکی، دارای ویژگی هایی از قبیل، کنترل لمسی/ چرخشی، ماست ساز و خمیر ساز، بخار شوی،

برنامه گرم نگه دارنده و ظرف مخصوص سرخ کردن می باشد. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و استیل به بازار ارائه شده است.

مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل SAMI6

با این مایکرویو با ظرفیت ۳۲ لیتر و بهره گیری از امکاناتی مانند گریل و کانوکشن، هر آنچه از یک  مایکروویو انتظار دارید را در اختیارتان قرار می دهد. این مایکروویو در رنگ های مشکی و سفید تولید شده است.

از امکانات آن می توان به کنترل لمسی / چرخشی، سرخ کردن با حداقل روغن با Slimfry، ماست ساز و خمیر ساز و قابلیت توقف چرخش صفحه گردان اشاره کرد. (مایکروفر سامسونگ)

مایکروویو سامسونگ مدل GE401
سامسونگ GE401 یک مایکروفر رومیزی با ظرفیت ۴۰ لیتر است که با طراحی زیبایش محیط جلوه شکیلی به آشپزخانه شما می‌بخشد. برای کبابی کردن مواد غذایی و پختن بدون روغن و سالم آن‌ها می‌توانید از قابلیت گریل این محصول استفاده کنید.
برای نرم کردن مواد غذایی یخ‌زده هم می‌توانید روی سیستم یخ‌زدایی GE401 حساب کنید و بدون اتلاف وقت مواد غذایی که از فریزر خارج می‌کنید را به سرعت یخ‌زدایی نمایید.
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پخت ترکیبی و تکنولوژی TDS که باعث می‌شود حرارات در یک نقطه جمع نشود و مواد غذایی به صورت یکنواخت، گرم یا پخته شوند، اشاره کرد.
مایکروفر GE401 سامسونگ از یک صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش اطلاعات پخت بهره می‌برد و دارای دکمه‌های فشاری‌لمسی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دستور پخت مواد غذایی خود را شامل گریل، مایکروویو، پخت ترکیبی و… را انتخاب کنید.
اعدادی که روی صفحه هستند هم در انتخاب قدرت دستگاه و زمان پخت به شما کمک می‌کنند. محفظه داخلی این محصول از جنس سرامیک ساخته شده تا به آسانی تمیز شود.
سیستم توزیع سه‌گانه گرما (TDS)

مشکل مایکروویوهای قدیمی و ساده این بود که حرارت تنها روی یک نقطه از غذا متمرکز می‌شد و به همین دلیل یک بخش از غذا بسیار گرم و بخش دیگر سرد می‌ماند. (مایکروفر سامسونگ)

سیستم TDS سامسونگ قابلیت طبخ و گرم کردن غذا به‌صورت یکنواخت را فراهم ساخته است. در مایکروویوها اصولا توزیع گرما از یک منبع صورت می‌گیرد، اما سامسونگ سیستم توزیع سه‌گانه را روی این محصول خود به کار برده است.

در این تکنولوژی، مایکروفر گرما را از طریق سه منبع توزیع می‌کند که باعث می‌شود غذا به صورت یکنواخت و همگن، گرم و پخته شود.

گریل

همانطور که می‌دانید غذاهای کبابی و گریل شده به دلیل‌اینکه هیچ روغنی در طبخ آن‌ها استفاده نمی‌شود، سالم‌تر و اصولا خوش‌مزه‌تر هستند. قابلیت موتور دوگانه گریل (Dual Power Grill) امکان طبخ این گونه غذاها را با سرعت بسیار بیشتری به شما می‌دهد.

اگر تاکنون از گریل استفاده کرده باشید حتما متوجه می‌شوید که گاهی قسمتی از غذا بیشتر یا سریع‌تر می‌پزد به‌صورتی که می‌سورد درحالی‌که قسمت‌های دیگر غذا هنوز خام هستند.

المنت‌های (گریل) داخل این محصول قادرند گرمایی با قدرت ۱۳۰۰ وات را ایجاد کنند. البته سیستم گریل GE401 طوری طراحی شده که گرما را به شکل یکنواخت‌ توزیع کند و درنتیجه هیچ قسمتی از غذا نمی‌سوزد درحال‌که قسمت‌های دیگر خام مانده‌اند.

پس با وجود سیستم موتور دوگانه گریل شما غذایی گریل شده به صورت یک‌دست پخته شده خواهید داشت. (مایکروفر سامسونگ)

یخ‌زدایی

اصولا یخ‌زدایی کردن موادی که فریزر بیرون می‌آیند بسیار سخت و زمان‌بر است. درضمن اصولا مواد غذایی بعد از یخ‌زدایی در یک محل یخ‌زدایی می‌شوند و آب می‌اندازند و در قسمتی دیگر مانند هنوز یخ‌زده باقی می‌مانند.

قابلیت یخ‌زدایی سریع سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا مواد غذایی یخزده را به‌سرعت و به‌صورت یکنواخت یخ‌زدایی کنید و آن‌ها را به حالت قبل از یخ زدن و تازه برگردانید تا غذایی لذیذ داشته باشید.

محفظه داخلی با پوشش سرامیک

محفظه داخلی مایکروویو «GE401 » دارای پوشش سرامیک آنتی باکتریال است که علاوه‌بر مقاوم بودن دربرابر خط و خش، تمیز کردن و پاکیزه نگه‌داشتن آن هم آسان‌ است.

برروی پوشش سرامیک درون محفظه یک لایه‌ از پورسلین هم استفاده شده تا آن را دربرابر آسیب‌های احتمالی مقاوم سازد و آثار روغن و چربی کمتر به جذب شوند. درضمن آنتی‌باکتریال بودن این محفظه از قرار گرفتن آلودگی‌ محیط روی غذا جلوگیری می‌کند. (مایکروفر سامسونگ)

مایکروفر سامسونگ

مایکروفر سامسونگ

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1

ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-031 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *