ماکروفر

بهترین مایکروفر ۲

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-40JH412S سایز 40 اینچ

امروزه ابزارها و امکانات متنوعی برای پخت و پز در اختیار ما قرار دارد و یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین این ابزارها که تقریبا در هر خانه‌ای یکی از آن‌ها پیدا می‌شود مایکروفر است.

اما با توجه به این که انواع مختلفی از مایکروفرها در بازار موجود است و هر یک از آن‌ها از امکانات خاصی برخوردار است ممکن است در هنگام انتخاب دچار مشکل شویم.

به طور کلی انواع مایکروفر از لحاظ ظاهری شامل توکار و رومیزی هستند؛ اما از نظر قابلیت‌ها و امکانات انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد.

اگر قصد دارید برای خرید ماکروفر به فروشگاه‌های لوازم خانگی سری بزنید پیشنهاد می‌کنیم پیش از انجام این کار مقاله ما را در این قسمت از آیتک کالا که بر اساس مطالب تعدادی از سایت‌های معتبر و شرکت‌های سازنده لوازم خانگی تهیه شده است مطالعه کنید تا با اطلاعات کامل برای خرید بهترین مایکروفر اقدام کنید.

مایکروفر فلر Feller MW 281

مایکروفر MW 281 محصول شرکت فلر از نظر بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات، مشابه محصول قبلی یعنی MW 341 است و تنها تفاوت‌هایی جزئی در ظاهر و برخی مشخصات فنی این دو دستگاه وجود دارد.

از نظر مشخات ظاهری این محصول ۵۱۳ میلی متر پهنا، ۴۲۸ میلی‌متر عمق، ۳۱۰ میلی متر ارتفاع و ۱۶ کیلوگرم وزن دارد که اندکی کوچک‌تر از محصول قبلی است.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو محصول در ظرفیت آن‌ها است که در مدل ۲۸۱ ظرفیت اندکی پایین‌تر و برابر ۲۸ لیتر است. مایکروویو با توان ۹۰۰ وات، گریل ۱۱۵۰ واتی، امکان پخت ترکیبی و یخ زدایی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند.

صفحه نمایش آن نیز از نوع دیجیتالی است و امکان تنظیم زمان و قفل کودک در آن وجود دارد و در کل دارای ۸ برنامه پخت غذا است. سطح داخلی مایکروفر از جنس فولاد ضد زنگ است با این وجود، این محصول نیز از داشتن جوجه گردان بدون بهره است.

در کل چنانچه می‌خواهید در ازای پرداخت پول کمتر محصولی مشابه با مورد قبلی خریداری کنید که نسبت به بسیاری از محصولات مشابه از کیفیت خوبی برخوردار است این مدل می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مایکروفر سامسونگ Samsung GE402TB

یکی دیگر از محصولاتی که به واسطه کیفیت و امکانات خوب خود توانسته خود را در فهرست بهترین مایکروفرهای ما جای دهد مایکروفر مدل GE402TB برند شناخته شده سامسونگ است.

از ویژگی‌های قابل توجه این محصول یکی ظرفیت ۴۰ لیتری آن است و دیگری محفظه داخلی سرامیکی است که به واسطه آن می‌تواند به راحتی قابل تمیز کردن باشد علاوه بر این از پخش باکتری جلوگیری می‌کند و نسبت به محصولات مشابه امکان زنگ زدن ندارد.

این محصول از قابلیت‌هایی مانند قابلیت مایکروویو، گریل، پخت ترکیبی و یخ زدایی نیز برخوردار است اما داخل آن جوجه گردان وجود ندارد و از قابلیت کانوکشن نیز بی‌بهره است.

از لحاظ برنامه پخت نیز این دستگاه نسبت به سایر مایکروفرهای گفته شده از برنامه‌های پخت کمتری برخوردار است و تنها ۷ برنامه پخت برای آن وجود دارد. صفحه نمایش این محصول دیجیتالی است و قابلیت تنظیم زمان نیز از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

همچنین برای والدینی که بابت آسیب رسیدن به کودکانشان نگران هستند امکان قفل کودک یک آپشن مناسب برای این محصول به حساب می‌آید.

مایکروفر سامسونگ Samsung MINI SAMI 5

قبل از این که در مورد ویژگی‌های مختلف این محصول به شما بگوییم اجازه بدهید تا از دو ویژگی اساسی آن صحبت کنیم که آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است.

یکی از آن‌ها امکان سرخ کردن با روغن کمتر است؛ این مایکروفر با بهره‌گیری از تکنولوژی SlimFry این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به روغن اضافی غذاهای سرخ شدنی خود را سرخ کنید و از سلامت و طعم خوب آن‌ها لذت ببرید.

ویژگی مهم دیگر این محصول امکان تهیه خمیر و ماست است که نیازمند تنظیم در درجه حرارت‌های خاصی است و این دستگاه چنین حرارتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشخصات ظاهری آن عبارت است از: پهنا و عمق ۳۷۰ میلی متری و وزن ۲۱ کیلوگرمی. ظرفیت این مایکروفر برابر ۳۲ لیتر است که تقریبا مناسب است همچنین از دیگر امکانات آن می‌توان به ۱۰۰۰ وات توان مایکروفر، گریل ۱۳۰۰ واتی و کانوکشن ۱۷۵۰ واتی اشاره کرد.

علاوه بر این، امکان پخت ترکیبی در این دستگاه وجود دارد و می‌توان به وسیله آن مواد غذایی فریز شده را نیز یخ زدایی کرد. پوشش داخلی این محصول از جنس سرامیک است که نسبت به دیگر مواد به کار رفته در محصولات مشابه بسیار مقاوم و بهداشتی است.

صفحه نمایش دیجیتال، داشتن سنسور برای حفظ رطوبت غذا، امکان قفل کودک و قابلیت تنظیم زمان نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند.

مایکروفر بوش Bosch HMT84G451

این مایکروفر را می‌توان به عنوان یکی از ساده‌ترین مایکروفرهای موجود در این فهرست معرفی کرد که نسبت به سایر محصولات از امکانات کمتری برخوردار است.

ظرفیت این دستگاه معادل ۲۵ لیتر است که نسبتا کم است همچنین از قابلیت‌هایی مانند مایکروویو ۹۰۰ واتی، گریل ۱۲۰۰ واتی، امکان پخت ترکیبی و یخ زدایی برخوردار است.

با این وجود قابلیت کانوکشن در آن وجود ندارد و توضیحات برنامه غذایی آن نیز از تنوع کمتری برخوردار است طوری که تنها ۳ برنامه پخت در آن وجود دارد. قابلیت تنظیم زمان از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آید اما امکان قفل کودک و جوجه گردان در این مایکروفر وجود ندارد.

مایکروفر مایدیا Midea AG034AB6

آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم محصول شرکت Midea به نام AG034AB6 است. این محصول از نظر ظاهری تقریبا جمع و جور است ۵۲۰ میلی‌متر پهنا دارد و عمق آن نیز برابر ۴۳۶ میلی‌متر است همچنین ارتفاع ۳۱۴ میلی‌متری و ظرفیتی معادل ۳۴ لیتر دارد که بسیار خوب است.

با وجود این که امکان بهره‌مندی از مایکروویو، گریل، پخت ترکیبی و یخ زدایی در این محصول وجود دارد اما در صورتی که به دنبال مایکروفری با قابلیت کانوکشن هستید این دستگاه نیاز شما را برطرف نخواهد کرد.

صفحه نمایش این مایکروفر کنترل پنل دیجیتال است که به کمک آن قادر خواهید بود تنظیمات دستگاه را به دلخواه خود تغییر دهید. از دیگر امکانات موجود در آن می‌توان به قابلیت تنظیم زمان و امکان قفل کودک اشاره کرد.

جنس سطح داخلی این مایکروفر از جنس استیل مقاوم است و می‌توانید زمان پخت غذا در آن را تا ۹۵ دقیقه تنظیم کنید.

مایکروفر

مایکروفر

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

جارو برقی پارس خزر Turbo 2000

تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۴۰PFT5583

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *