بوش

ارزش شرکت بوش

شرکت بوش یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع ابزار آلات ساختمانی و صنعتی است که در سال ۱۸۸۶ در اشتوتگرات آلمان تاسیس شد. روبرت بوش بیانگذار معروف این برند بوده است به همین دلیل این شرکت به احترام این فرد نام خود را با برند BOSCH به بازار های جهانی معرفی نموده است. (ارزش شرکت بوش)

شرکت بوش امروزه به بزرگترین تامین کننده قطعات و لوازم خودکار در جهان تبدیل شده است. دفتر مرکزی برند معروف بوش در شهر گرولینگن آلمان قرار دارد.

شاید برای شما جالب باشد که در سال های اولیه تاسیس شرکت توسط رابرت بوش، کل شرکت دارای ۱۵ نفر کارکمند بود که بعد یک سال کل بودجه رابرت بوش به پایان رسید.

بعد از این ماجرا در سال ۱۸۹۱ رابرت بوش می خواست از مادر خود یا بانک پول قرض بگیرد و یا اینکه وامی را به خود اختصاص دهد اما مشکلات زیاد موجود باعث شد تا شرکت در سال ۱۸۹۲ تا مرز ورشکستگی پیش برود.

صبر و استقامت این بنیان گذار بالاخره جوب داد و مزد کاهای که کرده بود را گرفت. به طوری که در سال ۲۰۱۰، شرکت بوش فروشی معادل ۴۷.۵ میلیارد دلار را به ثبت رساند که با رشد حداقل ۲۷ درصدی توانست بهترین و بزرگترین رشد مربوط به یک سال را در دوره ۱۲۵ ساله تاریخ شرکت را بشکند.

شرکت بوش علاوه بر این نوع از محصولات، تولیدات لوازم خانگی خود را نیز افزایش داده چراکه به قدری دارای کیفیت برتری هستند که فروش آنها سال به سال افزایش پیدا می کند.

تاریخچه تولید لوزام خانگی در شرکت BOSCH

شرکت بوش در سال ۱۹۹۳ اولین یخچال خود را با طراحی مدور با حجم حداکثری ۶۰ لیتر به تولید رساند. این یک انقلاب در عرصه تولید لوازم خانگی در شرکت بوش بود که باعث شد تا در سال های بعدی بیشتر به فکر تولید محصولات جدیدتر و با کیفیت بالا باشد. (ارزش شرکت بوش)

این طرز فکر وسیاست های در پیش گرفته شده باعث شدند تا چند سال بعد از این ماجرا، شرکت بوش محصول جدید خود را با طرحی جدید و با حجم بهتری تولید کند.

در سال ۱۹۵۲ اولین لوازم خانگی برقی به خانه های آن زمان راه پیدا کردند به این ترتیب زندگی مردم نیز تحت تاثیر آنها قرار گرفت و به صورت ساده تری انجام می شد.

در آن زمان شرکت بوش اولین غذاساز را با نام NEUZEIT I راهی بازار کرد. این غذاساز هم می توانست همزن و خرد کن باشد و هم ویژگی هایی همچون پوره، آسیاب و رنده کردن را داشته باشد. در سال ۱۹۵۸ اولین سری از ماشین های لباسشویی با مارک بوش به بازار عرضه شدند.

پس از ان دیگر کارشناسان بوش به فکر های بهتر توجه کردند تا اینکه بالاخره مشکل ترین کار شستشو در خانه را برطرف کردند و توانستند اولین ظرفشویی بوش را تولید نمایند.

این کار باعث شد تا بار دیگر زنان داخل خانه راحتی و آسایش بهترین را احساس نمایند. ئدر سال های بعدی سشوار دیواری و تخم مرغ پز توسط بوش به مرحله نهایی تولید رسیدند.

تاریخچه تولید

تولیدات شرکت بوش دیگر به مرحله آخر رسیده بود و دیگر محصولات نوع جدید کمتر تولید می شد چراکه بیشتر به فکر ارتقای آنها بودند. (ارزش شرکت بوش)

برای مثال در سالهای ۱۹۸۰ به بعد توانستند فناوری خنک کننده را در درون یخچال های خود قرار دهند تا میوه و سبزیجات به بهترین شیوه نگه داری شده و ساختار آنها حفظ شود.

در همین سال ها بود که در یخچالی آن زمان از گاز های CFC و FC استفاده شد. اگرچه این گاز ها برای محیط زیست خطرناک هستند اما در آن زمان از این عملیات و واکنش باخبر نبودند و از آنها برای ماندگاری بهتر مواد غذایی استفاده می کردند.

ایده اصلی این برند به گونه ای بود که می خواستند تا زنان را در راحتی بیشتر قرار دهند به همین دلیل شرکت دست به ساخت وسیله ای دیگر به نام مایکروویو کرد و آن را فروش جهانی رساند. از دیگر محصولاتی که در سال های بعدی به مرحله نهایی رسید، قهوه ساز های تمام اتوماتیک هستند.

ادامه

لباسشویی های بوش ار مهمترین محصولات شستشو موجود در بازار هستند که دارای فناوری های بسیار قدرتمند از جمله فناوری I-DOS هستند که می توانند مایع ظرفشویی را دقیقا در همانگ با بار موجود در ماشین وارد درام نمایند. (ارزش شرکت بوش)

تکنولوژی شستشوی بهداشتی از دیگر فناوری های مهم دیگر محصولات بوش است که تمامی باکتری و عوامل بیماری زا را از بین می برد و باعث می شود تا افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف نیز بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

برنامه HOME CONNECT از دیگر برنامه های موجود در محصولات تولید بوش است که در سال های ۲۰۱۰ به بعد در انها کار گذاشته شد. به وسیله این برنامه های می توانید گوشی های هوشمند خودرا بدون اتصال هیچ سیمی به ماشین های لباسشویی و ظرفشویی متصل نمایید.

یخچال های بوش با طراحی های هیجان انگیز خود، زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه شما می بخشند. سیستم هوای چندگانه در یخچال های با موتور فوق العاده، هوای داخلی را به گردش در خواهند آورد تا هوای سرد به تک تک نقاط یخچال از جمله نقاط بسته برسد تا مواد غذایی بهتر و در مدت زمان دیرتری نگه داری شوند.

ارزش شرکت

ارزش‌های شرکت بوش، عمل کردن به‌صورت جهانی و احترام به تنوع نیازهای مشتریان در مناطق مختلف جهان بود و گسترش فرهنگ اعتماد، حمایت از کارگشایی و پیش‌قدم بودن، سرمایه‌گذاری بر توانایی‌های نهفته در فرهنگ‌های گوناگون برای جهانی کردن تفکر و عملکرد و توجه بر بهبود مستمر و اقدام به‌موقع، ازجمله ارزش‌های‌ این شرکت در راه جهانی شدن بود. (ارزش شرکت بوش)

در سال ۱۹۵۲ لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و نیمه صنعتی و لوازم هیدرولیک بر طیف محصولات اضافه شد و عایق‌های حفاظتی به‌منظور فراهم‌سازی حداکثر ‌ایمنی برای کاربر یا مصرف‌کننده معرفی گردید.

دو سال بعد، مقدمات ارائه محصولات بوش در مکان‌های جدیدی در استرالیا، برزیل و هندوستان فراهم شده و در سال ۱۹۶۵ لوازم آشپزخانه بوش برای فروش فوق‌العاده گذاشته شد و در سال بعد طیف ابزارهای برقی به بازار لوازم خانگی و نیمه صنعتی راه پیدا کرد.

مدیران این شرکت عقیده داشتند، ما در سازمانی مشغول به کار هستیم که برای کارکنان خود ارزش بالایی قائل است.

کار ما توأم با چالش، قدرشناسی و لذت بوده و ما در جست‌وجوی کار تیمی‌ و‌ ایده‌های نو هستیم و برای آن ارزش قائلیم و از آن پشتیبانی می‌کنیم. نام تجاری ما معادل تعهد به کیفیت، خدمات و نوآوری در درازمدت است.

بوش

در سال ۱۹۷۸ بوش سیستم ABS. برای ماشین به‌صورت مشترک با صنعت ماشین سازی ایجاد کرد. نخستین دریل چکشی چرخشی دو کیلو گرمی ‌در سال ۱۹۸۱ توسط بوش تولید شد و چهار سال بعد، اولین اره برقی همه کاره جهان را معرفی کرد.

اولین سمباده لرزان نیز در سال ۱۹۸۸ تولید گردید. یک سال بعد تولید ابزارهای برقی شامل چکش و سنگ زاویه‌ای در کارخانه «سبنیتز» در ساک سونی شروع شد. (ارزش شرکت بوش)

بوش در سال ۱۹۹۰ دریل‌های چکشی و تخریب کن پنج شیارِ را تولید کرد و ۲ سال بعد، اولین دریل ضربه‌ای هوشمند را اختراع نمود و شرکت‌های بازاریابی در چندین کشور اروپای شرقی (لهستان، لاتویا، مجارستان و اوکراین) تأسیس کرد.

خریداری کارخانه‌های اسکیل، درمل و آتکو زوالکاست از جمله کارهای بوش در قرن اخیر بوده است و شرکت رابرت بوش امروزه با وفاداری نسبت به شعار مؤسس بوش، «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را از کف دهیم»،

هنوز از اصل ارائه کیفیت برتر پیروی می‌کند. این شرکت در سطحی جهانی، درزمینهٔ صنعت ابزار آلات برقی منشأ اثر بوده و با داشتن حضوری مستمر و موفق، بیش از ۲۷۰ هزار کارمند در سراسر جهان داشته و در سال گذشته میلادی درآمدی بالغ بر ۳۸ میلیارد یورو به دست آورده است.

دستاوردهای مهم بوش:

شرکت روبرت بوش یکی از پیشگامان صنعت آلمان و بزرگ‌ترین تأمین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی در جهان است.

کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی این شرکت در سال ۲۰۱۰، فروشی معادل ۴۷٫۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریع‌ترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود به ثبت رساند.

دستاوردهای مهم بوش:

درخواست برای ثبت اختراع شمع ماشین بوش ۱۹۰۲

اولین محصولات خارجی در ایالات متحده امریکا آغاز شد ۱۹۰۹

بوش اولین تولید کننده ماشین با سیستم برقی کامل بود ۱۹۱۳

اولین ابزارآلات برقی بوش، ماشین موزنی بوش، وارد بازار شد ۱۹۲۸

یخچال بوش طلایه‌دار خط تولید وسایل خانگی جدید بود ۱۹۳۳ (ارزش شرکت بوش)

بیمارستان رابرت بوش به‌عنوان یک سازمان خیریه افتتاح شد ۱۹۳۶

لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و نیمه صنعتی و لوازم هیدرولیک بر طیف محصولات اضافه شد ۱۹۵۲

ادامه

مقدمات ارائه محصولات بوش در مکان‌های جدیدی در استرالیا، برزیل و هندوستان فراهم شد ۱۹۵۴

لوازم آشپزخانه بوش برای فروش فوق‌العاده گذاشته شد ۱۹۶۵

را برای ماشین به‌صورت مشترک با صنعت ماشین سازی ایجاد کرد ABS بوش سیستم ۱۹۷۸

تولید ابزارهای برقی در کارخانه سبنیتز در ساک سونی (چکش و سنگ زاویه‌ای) شروع شد ۱۹۸۹

شرکت‌های بازاریابی در چندین کشور اروپای شرقی (لهستان، لاتویا، مجارستان و اوکراین) آغاز کرد. ۱۹۹۲

ارزش شرکت بوش

ارزش شرکت بوش

تلویزیون فیلیپس ۳۲pht4002

تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۴۰PFT5583

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *