بوش, لباسشویی

بررسی ماشین های لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

ماشین لباس شویی جزو وسایل کاربردی در منزل بوده که می توان از آن به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت یاد کرد. (لباسشویی بوش)

در واقع خرید ماشین لباس شویی از برند یا مارکی که ضمانت عملکرد درست و اطمینان عمر طولانی تر را به شما بدهد، ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

بنابراین نباید از ضرورت و اهمیت تحقیقات لازم و کافی، قبل از خرید هر نوع ماشین لباس شویی غافل شویم.

در این مطلب در آیتک کالا به یکی از بزرگ ترین و خوش نام ترین برندهای عرصه ی تولید ماشین لباس شویی در جهان، یعنی بوش می پردازیم.

کارخانه ای آلمانی که در حال حاضر در کشور استرالیا و با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، مشغول به کار است.

ماشین لباسشویی

زمانی که صحبت از ماشین لباس شویی می شود، بی شک نام ماشین لباسشویی بوش در راس همه ی برندها قرار می گیرد.

که البته نباید از این موضوع غافل شد که برند بوش در تولید سایر لوازم خانگی از جمله ماشین ظرف شویی و اجاق گاز و… نیز سرآمد سایر برندهای موجود در بازار است.

زادگاه بوش نیز، مثل بیشتر برندهای معروف دنیا، کشور آلمان است، با این تفاوت که بر خلاف قیمت های بالای برندهای رقیبی چون miele، ماشین لباس شویی بوش قیمت بالایی نداشته و شما می توانید با صرف هزینه ای منطقی و به صرفه، صاحب یک ماشین لباس شویی با کیفیت بالا شوید.

گنجایش و ظریفت ماشین لباس شویی بوش از ۷ کیلو گرم تا ۹ کیلو گرم بوده که این مقدار برای +۴ نفر بسیار مناسب است و با مدل های سری ۴ و سری ۶ و سری ۸ در بازار عرضه می شود.

علاوه بر تمام فاکتورهایی که بوش را تبدیل به یک ماشین لباس شویی کاملا قابل اعتماد کرده است، ویژگی های دیگری نیز دارد که باعث می شود آسیب کمتری به لباس های شما برسد.

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکنولوژی پاک کنندگی فوق العاده:

این سیستم با تنظیم درجه ی حرارت آب در سطح ۷۷_۹۹ درجه سانتی گراد، موجب از بین رفتن ۹۹ درصد از باکتری های معمول و موجود در البسه می شود. (لباسشویی بوش)

سیستم توزیع مقدار مواد شوینده (i_DOS)

این تکنولوژی مقدار مواد شوینده ی دریافتی را با توجه به حجم لباس ها و میزان آبی که وارد ماشین لباس شویی می شود، تنظیم می کند.

این سیستم علاوه بر کاهش هدر رفت و اسراف مواد شوینده، موجب می شود رده های ناشی از مواد شوینده، به مقدار کمتری بر روی لباس ها باقی بماند.

چرخش بی صدا:

در سیستم جدید ماشین لباس شویی بوش، با جایگزینی آهن رباهای قوی و پایدار به جای بروس های کربنی قدیمی، صدای ماشین لباس شویی به مقدار زیادی کاهش یافته است.

بروس های قدیمی، هنگام چرخش سر و صدای فروان و بلندی ایجاد می کردند.

تکنولوژی سنسور تنظیم بار:

در سیستم ماشین های لباس شویی قدیمی باید تا زمانی که لباس ها به حجم قابل ملاحظه ای برای شستشو برسند صبر می کردیم، تا با شسشتن یک باره ی آن ها در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنیم.

ولی امروزه با خرید ماشین لباس شویی بوش و تکنولوژی سنسور تنظیم بار آن، می توان با خیال راحت و بدون توجه به حجم لباس های داخل ماشین، مطمئن بود که این ماشین لباس شویی آب، برق و مواد شوینده را متناسب با حجم البسه داخل ماشین مصرف می کند.

تنظیم زمان شستشوی مورد دل خواه (برنامه تنظیم شستشو)

برنامه ذکر شده به شما این امکان را می دهد تا زمان شستشوی لباس ها را به گونه ای انتخاب و تنظیم کنید که تا ۵۰ درصد انرژی کمتر مصرف شود و در نتیجه، زمان شستشوی لباس ها نیز تا ۶۵ درصد کاهش می یابد.

شستشوی طولانی مدت لباس ها و مصرف انرژی فروان، یکی از بزرگ ترین مشکلات ماشین های لباس شویی قدیمی است. (لباسشویی بوش)

تعیین چرخه زمانی برای شستشوی بسیار سریع و پر قدرت

ماشین لباس شویی بوش قابلیت شستشوی بسیار سریع در بازه زمانی ۱۵ یا ۳۰ یا ۶۰ دقیقه را دارد.

دیواره های ضد لرزش:

این تکنولوژی، لرزش ها و تکان های ماشین لباس شویی را تنظیم کرده و موجب استقرار بیشتر و بهتر ماشین می شود.

این سیستم، موجب کاهش قابل ملاحظه صدای ماشین لباس شویی هنگام شستشوی لباس ها با سرعت چرخش بالا خواهد.

Super energy-efficiency with EcoSilence DriveTM

طراحی ویژه دیواره های جانبی به همراه موتور جدید BLDC باعث سکوت و ثبات بی رقیبی در لباسشویی های بوش شده است.

Mixed Load

شستشوی سریعی که امکان شستشوی البسه رنگی را با هم ممکن ساخته و ایده اصلی آن شستشوی لباس های فرم و روزانه می باشد. (لباسشویی بوش)

Power Wash 60

شستشوی قوی ۶۰ دقیقه ای مناسب حجم متوسطی از البسه (تا سقف ۵ کیلوگرم) بوده و یک شستشوی درجه یک را طی مدت ۶۰ دقیقه برایتان مقدور می سازد.

Sensitive ( این برنامه مانند سیستم بخارشور ال جی عمل میکند )

این برنامه با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آبکشی، میزان موادآلرژی زا در البسه را به حداقل میزان ممکن می رساند و مناسب افرادی است که پوست حساس و آلرژیک دارند.

Super Quick 15 برنامه ای کوتاه برای حدود دو کیلوگرم لباس

برنامه ای کوتاه برای حدود ۲ کیلوگرم البسه که معادل ۱۰ تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله ابکشی و دور موتوری مناسب یکی از کوتاه ترین برنامه های موجود در بازار را ارائه می کند.

برنامه ای جهت شستشوی لباس های با مقدار بسیار ناچیز کثیفی

این عملکرد کارآمد مناسب شستشوی حجم کمی از البسه بدون استفاده از مواد شوینده بوده و برای البسه ای با میزان کثیفی پایین، مانند بوی نامطبوع سیگار مورد استفاده قرار می گیرد. مدت زمان آن فقط ۲۰ دقیقه بوده و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. (لباسشویی بوش)

Pre-Wash

این برنامه ویژه البسه بسیار کثیف بوده و قبل از آغاز دوره اصلی شستشو برخی کثیفی های بزرگ را از البسه جدا می کند.

Reduced Ironing Option (مانند ویژگی اکوبابل ال جی)

در لباسشویی های بوش البسه به آرامی و کاملا سنجیدیه شسته می شوند بنابراین هیچگونه صدمه ای به الیاف البسه وارد نشده، تار و چود آن به هم نخواهد پیچید و در نتیجه اتوکشی آنها بسیار آسان خواهد بود.

مصرف انرژی بسیار مناسب در ماشین لباسشویی ها بوش

در بوش ما به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی واقفیم. ما آنقدر به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود اطمینان داریم که نه تنها تمام لباسشویی هایمان دارای رتبه A در مصرف بوده بلکه بیشتر آنها ۲۰ تا ۵۰ درصد مصرف کمتری نسبت به سطح A برچسب انرژی را دارا می باشند.

لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1

ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-031

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *