اسنوا, لباسشویی

ویژگی ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی‌ها که آمدند خیلی چیزها عوض شد؛ حتی کارگردان‌های سینما هم مجبور شدند سناریوی فیلم‌هایشان را تغییر بدهند. (ماشین لباسشویی اسنوا)

درواقع مرزهای نشان دادن زنان زجر کشیده فرسنگ‌ها جابه‌جا شد. تا پیش از آن در بیشتر فیلم‌ها یک زن وسط حیاطی نشسته بود، درحالی‌که لباس‌ها را با زجر و سختی می‌شست به بچه‌ها، زمین و زمان بد و بیراه می‌گفت و کلی صحنه‌های غم‌انگیز دیگر کنار همین تشت‌های رخت اتفاق می‌افتاد.

حالا ماشین لباسشویی‌ها آمده‌اند؛ زنان و مردان فیلم‌ها هم نهایتا پشت میز ناهارخوری و درحال درست کردن سالاد غصه‌هایشان را می‌خورند. البته ماشین لباسشویی‌ها فقط به زیرورو کردن زندگی‌ها در فیلم‌ها اکتفا نکرده‌اند و هرروز دارند ویژگی‌های جدیدی رو می‌کنند؛

نمونه‌اش همین ماشین لباسشویی‌های اسنوا با سیستم‌های جدیدی مثل آبکشی شرعی، شستشوی روزانه و… .

در این مقاله در آیتک کالا به‌ طور کامل در مورد ماشین لباسشویی‌های اسنوا و ویژگی‌هایشان توضیح می‌دهیم.

جمع تمام سیستم‌های به‌روز شستشوی لباس اینجا جمع است

ماشین لباسشویی‌ها روز اول با شستن لباس‌های کثیف حسابی از همه دلبری کردند ولی از آن‌جایی که به این مقدار قانع نبودند، پی ویژگی‌های خواستنی‌تری ‌گشتند.

نمونه‌ی وطنی و باکیفیتش همین ماشین لباسشویی‌هایی اسنوا که این روزها لیستی از ویژگی‌های کارآمد و جذاب را برای خریدارانش ردیف کرده است. بهتر است از این مقدمه‌ها بگذریم و برسیم به معرفی انواع ماشین لباسشویی اسنوا.

لباسشویی‌های اسنوا در دو دسته‌ی کلی جای می‌گیرند:
  • سری هارمونی
  • سری واش این واش

هرکدام از این‌ها برای خودشان مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص و کاربردی دارند. درادامه از شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان برایتان می‌گوییم تا هم دید بهتری به انواع لباسشویی اسنوا پیدا کنید و هم با دانستن ویژگی‌های هر کدام بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ویژگی‌های مشترک ماشین لباسشویی‌های هارمونی و واش این واش اسنوا

تمام ماشین‌های لباسشویی اسنوا کم‌مصرف هستند.

فرقی نمی‌کند یکی از لباسشویی‌های سری واش این واش اسنوا را انتخاب کنید یا دست روی یکی از مدل‌های هارمونی بگذارید؛ درهرحال شما یک ماشین لباسشویی کم‌مصرف به خانه خواهید برد.

ماشین‌های لباسشویی اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و این برای یک وسیله‌ی خانگی پرمصرف یعنی خود خوشبختی.

به چهارده، پانزده روش متنوع لباس‌هایتان را بشویید.

لباسشویی‌های اسنوا حواس‌شان به همه‌ی لباس‌ها است؛ از پرده و لباس‌های ضخیم و خیلی کثیف گرفته تا پارچه‌های نازک و لباس نوزاد و… . درواقع برای شستن هر کدام از این لباس‌ها برنامه‌ی جداگانه‌ای وجود دارد که شما باتوجه به شرایط می‌توانید بهترینش را انتخاب کنید.

ماشین‌های لباسشویی هارمونی و واش این واش اسنوا مجهز به تکنولوژی نانوسیلور هستند.

لباسشویی‌های اسنوا هرچیزی را که بتواند لباس‌ها را تمیزتر و خوشبوتر تحویل دهد، به‌خدمت گرفته‌اند؛ یکی‌اش همین یون‌های نقره که در محفظه‌ی ماشین و هنگام شستشو آزاد می‌شوند و تا ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را ازبین می‌برند.

به‌علاوه باعث افزایش عمر مفید دستگاه و کاهش مصرف انرژی هم می‌شوند.

سامانه‌ عیب‌یاب خودکار و عیب‌هایی که راه دررویی ندارند.

گاهی اتصالات آب یا برق ماشین لباسشویی دچار مشکل می‌شود. بعضی وقت‌ها هم ممکن است در ماشین مشکلی پیدا کند یا لباس‌ها جایی گیر کنند. (ماشین لباسشویی اسنوا)

ماشین‌های لباسشویی واش این واش و هارمونی اسنوا مجهز به سیستم عیب‌یابی خودکار هستند و می‌توانند تمام این مشکلات را ازطریق نمایش چند کد به اطلاع‌تان برسانند تا هرچه زودتر حل‌شان کنید و نگذارید کار به جاهای باریک برسد.

یک صفحه نمایش LED شیک و مدرن

لباسشویی‌های اسنوا یک صفحه نمایش LED دارند که هم زیبا و مدرن هستند و هم کار کردن با دستگاه را فوق‌العاده راحت‌تر می‌کنند.

طراحی درام الماسه و دست نوازشی که روی لباس‌های نازک و ظریف می‌کشد.

تا الان با شک و تردید لباس‌های ظریف و نازک را داخل لباسشویی قرار می‌دادید؟ یا اصلا تا به‌حال جرات چنین کاری را نداشته‌اید؟

از حالا به‌بعد و با طراحی درام الماسه اسنوا، باخیال راحت لباس‌های حساس و نازک را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و کوچکترین نگرانی‌ای بابت نخ‌کش شدن یا آسیب دیدن‌شان نداشته باشید.

حفره‌های الماس‌مانند لباسشویی‌های هارمونی و واش این واش اسنوا محیطی شبیه شست‌وشوی بادست را شبیه‌سازی می‌کنند و سطح تماس مواد شوینده با لباس‌ها را نیز افزایش می‌دهند. همه‌ی این‌ها کیفیت شستشو را چند درجه جابه‌جا می‌کند.

ماشین‌های لباسشویی اسنوا به سیستم شست‌وشوی سریع مجهز هستند.

سری واش این واش و هارمونی اسنوا لباس‌های روزانه و نه‌چندان کثیف را برایتان درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه می‌شویند و تمیز و لطیف بهتان برمی‌گردانند. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد پرمشغله است. (ماشین لباسشویی اسنوا)

سیستم شروع شستشو با تاخیر اسنوا کمک می‌کند حتی وقتی که خانه نیستید لباس‌ها را بشویید.

نصف بیشتر روز را خانه نیستید و برای کارهای روزمره همیشه وقت کم می‌آورید؟ شستن لباس‌ها را از این به‌بعد از لیست کارهای عقب مانده خارج کنید. کافی است به ماشین لباسشویی برنامه بدهید تا به‌محض رسیدن به خانه لباس‌ها را تمیز و ترگل ورگل تحویل‌تان بدهد.

ماشین‌های لباسشویی هارمونی اسنوا چه ویژگی‌های برجسته‌ و منحصربه‌فردی دارند؟

تا این‌جا روی هر ویژگی و قابلیتی که دست گذاشتیم بین هر دو سری لباسشویی‌های هارمونی و واش این واش مشترک بود. اما حالا می‌خواهیم کمی درمورد ویژگی‌های خاص سری هارمونی توضیح دهیم:

فناوری شستشو با بخار و لباس‌های نرم و صافی که تحویل‌تان می‌دهد.

بخار حرارت بسیار بالاتری از آب داغ دارد و برهمین اساس خیلی بهتر و راحت‌تر به الیاف لباس نفوذ می‌کند و آلودگی‌ها، باکتری‌ها و ذره‌های ریز گرد و خاک را ازبین می‌برد.

ازطرفی فناوری شستشو با بخار کمک می‌کند لباس‌ها را نرم‌تر و با چین و چروک خیلی کم‌تری تحویل بگیرید. درواقع لباس‌ها بعد از خروج از فرایند شستشو با بخار خیلی راحت‌تر اتو می‌شوند.

لباس‌های نوزادان را هم بدون کوچک‌ترین تردیدی با کمک فناوری شستشو با بخار بشویید و بدون ذره‌های آلرژی‌زا از داخل دستگاه بیرون بیاورید. (ماشین لباسشویی اسنوا)

ماشین لباسشویی هارمونی دیجیتال اینورتر و صرفه‌جویی باور نکردنی در مصرف برق

یکی از انواع لباسشویی‌های هارمونی با موتور اینورتر قوی، میزان چرخش و مصرف انرژی را براساس میزان لباس‌های شما تنظیم می‌کند. این تکنولوژی به‌خصوص برای خانواده‌های کم‌جمعیت، به‌شدت کاربردی و به‌صرفه است.

باکمک این سیستم دیگر قرار نیست روزها صبر کنید تا ۷ کیلوگرم لباس چرک جمع شود. شما می‌توانید با کم‌ترین تعداد لباس، ماشین لباسشویی را روشن کنید و از بابت مصرف انرژی خیال‌تان راحت باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا

تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-40JH412S

چای ساز سام مدل TM-A411W

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *