اجاق گاز, بوش

معرفی بهترین اجاق گازهای بوش

اجاق گاز بوش

با پیشرفت زندگی امروز بشر، تمامی وسایل خانگی که برای سهولت کارهای انسان تولید می شوند، در بازار تنوع بسیار زیادی را به وجود آورده است. یکی از لوازم اساسی آشپزخانه که در بازار انواع و مدل های مختلفی دارد باید وجود داشته باشد اجاق گاز است. (اجاق گاز بوش)

شاید برای شما هم خرید بهترین اجاق گاز ایرانی یا خارجی از بین هزاران برند و مدل در بازار بسیار سخت باشد.

ما در این مقاله در آیتک کالا قصد داریم شما را با انواع اجاق گازهای پرطرفدار برند سینجر و برند بوش و همینطور ویژگی هایی که در هنگام خرید اجاق گاز باید به آن ها دقت کنید آشنا کنیم.

معرفی برند بوش

برند بوش BOSCH یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های صنعتی در جهان است که سابقه ی بسیار زیادی در زمینه ی تولیدات محصولات صنعتی و لوازم خانگی متنوع دارد.

این شرکت فناوری آلمانی یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات و لوازم هوشمند در جهان می باشد. یکی از برندهای معتبر که اجاق گازهایی با طراحی زیبا و امکانات بالا تولید می کند شرکت بوش است.

همه ما با برند بوش آشنایی داریم و از کیفیت بالای محصولاتش شنیده ایم. اجاق گاز مبله بوش در رنگ ها و اندازه های مختلف برای تمام سلیقه ها تولید می شود.

این شرکت آلمانی برخی از محصولات خود را در کشورهای دیگری مانند چین، اسلوونی، لهستان و … تولید می کند به همین دلیل تبدیل به یک تولید کننده جهانی شده است. کمپانی بوش در کشورهای مختلف از جمله ایران نیز نمایندگی های معتبر دارد. (اجاق گاز بوش)

جهاندی شدن بوش

هر کسب و کاری در ابتدا فراز و نشیب‌هایی دارد و شرکت بوش هم از این قاعده مستثنا نبوده و حتی تا مرز ورشکستگی هم پیش رفت اما رابرت بوش با قدرت به فعالیت خود ادامه داد و امروزه یکی از بزرگترین شرکت‌ها در سطح جهان محسوب می‌شود.

با احداث شرکت بوش در بریتانیا در سال ۱۸۹۸ این شرکت جهانی شد و فروش آن در دیگر کشورهای اروپایی آغاز شد. پس از بریتانیا دومین شرکت در فرانسه احداث شد و بزرگترین بازار فروش برای بوش فراهم شد.

شروع قرن بیستم و برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی در همان سال‌ها باعث شروع رقابت بین خودروسازان و تولیدکنندگان قطعات خودرو شد. Camille Jenatzy در سال ۱۹۰۳ در مسابقه Godron Bennett ایرلند به قهرمانی رسید.

سیستم شمع و جرقه اتومبیل Camille Jenatzy محصول شرکت بوش بود و همین امر باعث قهرمانی وی شد. پس از آن بوش سیستم‌های شمع و احتراق را در آمریکا تبلیغ کرد و همین امر موجب محبوبیت برند بوش و در نتیجه احداث اولین کارخانه بوش در آمریکا در سال ۱۹۱۲ شد.

شرکت بوش در سال ۱۹۳۳ با تولید یخچال وارد خط تولید وسایل خانگی جدید شد. هم‌چنین در سال ۱۹۳۲ اولین دریل برقی و در سال ۱۹۴۶ اولین اره عمودبر را روانه بازار کرد. ‌همین اقدامات اساس اختراعات و نوآوری‌های آینده در زمینه صنعت و لوازم خانگی شد.

بوش در سال ۱۹۵۲ لوازم خانگی و آشپزخانه، صنعتی و نیمه صنعتی و محصولاتی جهت حفظ ایمنی و راحتی کاربر را عرضه کرد. اولین دریل چکشی در سال ۱۹۹۰ و اولین دریل ضربه‌ای ۲ سال پس از آن تولید شد.

 اجاق گاز بوش مدل HSG736357M

اولین و بهترین اجاق گازی که می خواهیم به شما معرفی کنیم از بهترین محصولات کمپانی بوش است. اجاق گاز بوش مدل HSG736357M یکی از محصولاتی است که توسط این برند به بازار ارائه شده است.

این اجاق گاز دارای یک سیستم ایمنی است و مجهز به یک فندک الکتریکی نیز می باشد. قرار دادن ۵ شعله در این اجاق آن را برای استفاده خانواده های متوسط تا پر جمعیت مناسب ساخته است.

صفحه ای که برای این اجاق گاز در نظر گرفته شده از جنس استیل بوده و به راحتی تمیز می شود.
این اجاق گاز دارای یک فر جا دار بسیار بزرگ است که هم در قسمت بالایی و هم در قسمت پایینی دارای شعله است.

علاوه بر این حرارت گریل قرار گرفته در آن به وسیله سیستم حرارتی مرکزی تامین می شود. این اجاق گاز از سیستم تمیز کننده خودکار برخوردار است که شما را از شر تمیز کردن پس از هر بار استفاده از فر خلاص می کند.

• طراحی عالی
• کیفیت ساخت بالا
• شستشوی خودکار
• فر با در شیشه

 اجاق گاز بوش مدل HGA24W255I

اجاق گاز بوش مدل HGA24W255I یکی از اجاق گازهای مبله بوش سری ۲ ساخت کشور ترکیه می باشد. این اجاق گاز بوش آلمان با بدنه استیل ضد زنگ مجهز به ۴ شعله است که دو شعله آن در اندازه استاندارد، یک شعله اکونومی و قابل استفاده برای ظروف کوچک جهت پخت می باشد

و شعله دیگر آن نیز برای پخت سریع در ظروف بزرگ طراحی شده است. عرض این اجاق گاز مبله بوش ۶۰ سانتی متر است که مناسب برای استفاده در خانواده های متوسط و کم جمعیت می باشد.

علاوه بر مناسب بودن قیمت اجاق گاز ۴ شعله بوش، اندازه کوچک این اجاق گاز استیل مزیتی برای استفاده در مکان ها و آشپزخانه های کوچک می باشد.

با خرید این مدل اجاق گاز فردار بوش به راحتی می توانید بدون اینکه احساس کمبود جا کنید، همزمان به پخت چند مدل غذا بپردازید و این اجاق گاز ۴ شعله با عرض کم دسترسی شما را آسان تر می کند.

این اجاق گاز بوش استیل روی پنل بدنه خود مجهز به نمایشگر دیجیتال است که شما می توانید به وسیله کلیدهای تعبیه شده در کنار نمایشگر درجه فر را روی حرارت مورد نظر تنظیم نمایید

ادامه

و از طریق صفحه نمایشگر میزان درجه حرارت فر را مشاهده کنید. در این مدل اجاق گاز مبله ۴ شعله بوش همچنین از طریق تایمر دیجیتال می توانید زمان آماده سازی غذا را تنظیم نمایید.

همچنین این مدل از اجاق گاز بوش آلمان دارای ترموکوپل و فندک الکترونیکی است که در صورت خاموش شدن ناگهانی، این اجاق گاز boschبه طور خودکار جریان ورودی گاز را قطع می کند.

زیر فر این اجاق گاز مبله ۴ شعله بوش محفظه ای برای نگهداری لوازم آشپزخانه قرار گرفته و دارای پایه های قابل تنظیم ارتفاع هست که با توجه به نیاز کاربر قابل تنظیم می باشد.

درب این اجاق گاز بوش آلمان از جنس شیشه می باشد که در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و با داشتن چراغ داخلی این امکان را برای شما به وجود آورده است که بتوانید مراحل پخت خوراکی خود را به بدون اینکه مدام درب فر را باز و بسته کنید نگاه کنید.

اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش

جاروبرقی روسو مدل RVC2497T1

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TS 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *