اجاق گاز

معرفی بهترین اجاق گازهای موجود در بازار

اجاق گاز

شاید برای شما هم خرید بهترین اجاق گاز ایرانی و خارجی از بین هزاران برند و مدل در بازار بسیار سخت باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اجاق گازها و ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید آشنا کنیم.

این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید اجاق گاز انتخاب کنید. پس بهتر است قبل از خرید اجاق گاز این مقاله را تا انتها بخوانید. شاید با دانستن این مطالب دیگر نیازی به گشت و گذارهای طولانی مدت در بازار و یا سپری کردن زمان های طولانی در سایت های مختلف نداشته باشید.

در دنیای امروز تصور نداشتن اجاق گاز درون آشپزخانه امری محال است. خرید اجاق گاز جزو وسایل ضروری هر خانه ای به حساب می رود و می توان گفت آشپزخانه بدون اجاق، آشپزخانه نیست!!!

با آیتک کالا همراه باشید و لذت ببرید.

اجاق گاز مجیک مدل GOR-20M5

اجاق گاز GOR-20M5 از کمپانی مجیک است. مجیک یکی از برندهای مطرح کره جنوبی است که نمایندگانی را در ایران برای فروش محصولات خود دارد. محصولی که از این برند میخواهیم معرفی کنیم اجاق گاز GOR-20M5 است.

یکی از مشخصات این اجاق داشتن فندک اتوماتیک است که شما را از استفاده از فندک های اضافی راحت می کند، کافی است شعله دلخواهتان را باز کنید تا فندک عمل نماید و شعله مربوط روشن شود.

این گاز ۵۹٫۹ سانتی متر طول دارد و با داشتن ۴ شعله برای آشپزخانه های کوچک و خانواده هایی که دارای جمعیت متوسطی هستند بسیار مناسب می باشد.

قرار دادن ترموکوبل خاموش کننده نیز همانطور که گفته شد ایمنی این محصول را تضمین می کند.

جنس صفحه این محصول از لعاب است و به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. علاوه بر این فری که برای این محصول در نظر گرفته شده دارای بدنه سلف کلین (خودشور) است

و با اینکه ظرفیت پایین تری نسبت به دیگر فرها دارد ولی شما را از تمیزکاری چربی ها و روغن ها پس از استفاده راحت می کند.

این محصول ظاهر ساده ای دارد و با توجه به قیمت مناسب آن برای کسانیکه به دنبال مدل های جدید اجاق گاز نیستند، بسیار مناسب می باشد.

نقات قوت
  • ایمنی بالا
  • قابلیت های خوب
  • قیمت مناسب

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-5112

یک اجاق گاز با شعله زمان دار…

اسنوا یکی از برند های معتبر در میان برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی به حساب می رود. اجاق گاز اسنوا SGC5-5112 که یکی از محصولات این برند است که با عنوان اجاق گاز با شعله زمان دار شناخته می شود.

این ویژگی باعث می شود تا بتوانید به آن برنامه دهید تا در زمان مشخص خاموش شود. محصول اورانوس ۵ شعله دارد که این ویژگی آن را برای استفاده خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب ساخته است.

جنس رویه و بدنه این محصول از لعاب است و به راحتی تمیز می شود. دری که بر روی فر نصب شده نیز، از جنس شیشه است و در نتیجه می توانید با روشن کرد لامپ داخل فر در هنگام پخت به راحتی و بدون باز کردن در فر مراحل پخت را ببینید.

این محصول دارای جوجه گردان، ترموکوبل، گریل، شعله پخش کن، تایمر، شعله بالا و پایین فر نیز می باشد که آن را تکمیل کرده و خرید اجاق گاز اسنوا به راحتی می تواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد.

نقات قوت
  • رتبه انرژی A
  • دارای ولوم‌های باکالیت ایتالیایی مقاوم به حرارت
  • مجهز به تایمر و شعله زمان‌دار دیجیتالی

اجاق گاز صفحه‌ای آریستون مدل PK 951 T GH

محصولات آریستون ساخت کشور ایتالیا هستند و دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند. این محصول یک پیشنهاد فوق العاده برای شماست.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به هماهنگی آشپزخانه خود اهمیت می دهید خرید اجاق گاز آریستون گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب میرود. جنس در نظر گرفته شده برای این محصول از استیل ضد زنگ است و علاوه بر اینکه دچار زنگ زدگی نمی شود به راحتی نیز تمیز خواهد شد.

این محصول دارای ۵ شعله است و برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب می باشد. البته دارا بودن شعله پخش کن، ترموکوبل و فندک اتوماتیک نیز از ویژگی های مثبت دیگری است که می توانیم عنوان کنیم.

نقات قوت
  • طراحی زیبا
  • ایمنی بالا
  • دارای ترموکوبل
  • دارای شعله پخش کن

‏اجاق گاز طرح فر روبینا مدل رونی

برند روبینا در سال ۱۳۷۴ با نام تجاری شاکارگاز فعالیت خود را در زمینه تولید اجاق‌های خانگی گازسوز آغاز کرد و از سال ۱۳۸۶ با رونمایی از برند روبینا شاخه جدیدی از لوازم خانگی آشپزخانه مانند اجاق گاز، اجاق گاز توکار، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه را روانه بازار کرد

و اکنون با ارائه تولیداتی باکیفیت، همراه با تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از قطعات ایتالیایی، سطح رضایت بالایی را درمیان مصرف‌کنندگان دارد.‏ اجاق گاز طرح فر روبینا مدل رونی پنج شعله بوده و کشودار است.

این محصول دارای رویه شیشه ای بوده و جنس شبکه آن از چدن است. رنگ های استفاده شده در این محصول الکترواستانیک بوده و بسیار با کیفیت می باشد.

تمامی قطعات این محصول در مقابل زنگ زدگی مقاوم می باشد و راندمان حرارتی بالا دیگر مزیت این محصول است. روبینا در طراحی این محصول از شیشه های سکوریت با مقاومت بالا در مقابل ضربه نیز استفاده نموده و این محصول را به یک گزینه کاملا مناسب تبدیل کرده است.

اجاق گاز لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519

لوفرا مدل CBBD96GVGE/Ci519 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می باشد. این اجاق دارای فر با ظرفیت ۹۰ لیتر می باشد. جنس شبکه رویه از جنس چدن است و درپوش شیشه ای نشکن باعث مقاومت بیشتر این محصول شده است.

وجود تایمر دیجیتال از جمله مزایای این محصول محسوب می شود. از دیگر قابلیت های اجاق لوفرا قابلیت شستشوی آسان است. جنس این محصول ۵ شعله لعابی است. علاوه بر این ، قابلیت استفاده از فر های بالا و پایین به صورت همزمان در این محصول وجود دارد.

اجاق گاز

اجاق گاز

تلویزیون سونیا مدل S-65KD7960

گوشت کوب برقی مکسی BND کد ۵۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *