اجاق گاز

معرفی بهترین اجاق گاز ها

اجاق گاز

شاید برای شما هم خرید بهترین اجاق گاز ایرانی و خارجی از بین هزاران برند و مدل در بازار بسیار سخت باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اجاق گازها و ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید آشنا کنیم.

این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید اجاق گاز انتخاب کنید. پس بهتر است قبل از خرید اجاق گاز این مقاله را تا انتها بخوانید. شاید با دانستن این مطالب دیگر نیازی به گشت و گذارهای طولانی مدت در بازار و یا سپری کردن زمان های طولانی در سایت های مختلف نداشته باشید.

در دنیای امروز تصور نداشتن اجاق گاز درون آشپزخانه امری محال است. خرید اجاق گاز جزو وسایل ضروری هر خانه ای به حساب می رود و می توان گفت آشپزخانه بدون اجاق، آشپزخانه نیست!!!

با آیتک کالا همراه باشید و لذت ببرید.

اجاق گاز بوش مدل HSG736357M

اولین و بهترین اجاق گازی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از کمپانی بوش است. بوش یک از برندهای پر طرفدار در بازار لوازم خانگی به حساب می رود. این برند در آلمان فعالیت می کند.

البته به تازگی کمپانی هایی در کشور های دیگر نیز این برند را وارد بازار کرده و با قیمت پایین تری به فروش می رسانند اما مطمئنا کیفیت قابل قبولی در برابر بوش آلمانی ندارند.

اجاق گاز بوش HSG736357M یکی از محصولاتی است که توسط این برند به بازار ارائه شدهاست. این محصول دارای یک سیستم ایمنی است و مجهز به یک فندک الکتریکی نیز می باشد.

قرار دادن ۵ شعله در این اجاق آن را برای استفاده خانواده های متوسط تا پر جمعیت مناسب ساخته است. صفحه ای که برای این اجاق گاز در نظر گرفته شده از جنس استیل بوده و به راحتی تمیز می شود.

این اجاق گاز دارای یک فر جادار بسیار بزرگ است که هم در قسمت بالایی و هم در قسمت پایینی دارای شعله است. علاوه بر این حرارت گریل قرار گرفته در آن به وسیله سیستم حرارتی مرکزی تامین می شود.

این اجاق گاز از سیستم تمیز کننده خودکار برخوردار است که شما را از شر تمیز کردن پس از هر بار استفاده از فر خلاص می کند.

نقات قوت
  • طراحی عالی
  • کیفیت ساخت بالا
  • شست‌وشوی خودکار
  • فر با در شیشه‌ای دوجداره

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

برتینو یکی از برند های لوازم خانگی است. این برند را می توان به عنوان یکی از برند های مطرح در ایتالیا دانست. اجاق گاز کارینو، یکی از محصولاتی است که توسط این شرکت وارد بازار شده است. این اجاق گاز را به عنوان دومین محصول از اجاق های برتر به شما معرفی می کنیم.

این اجاق دارای سرشعله های تولیدی شرکت ساباف ایتالیاست که عملکردی بهینه را برای شعله‌های آن به همراه آورده است که باعث می شود تا پخت و پز کوتاه تر شود. این عمل با توزیع گرما در سطحی وسیع تر نسبت به اجاق گازهای فاقد این تکنولوژی انجام می پذیرد.

ساخت محفظه فر این محصول شرکت برتینو از جوش استفاده نشده است و تمامی قطعات با استفاده از ۲۴۸ پیچ به هم متصل شده‌اند. به همین دلیل در هنگام گرم و سرد شدن فر هیچ صدایی از آن نخواهید شنید که نشان‌دهنده کیفیت ساخت و طراحی مهندسی‌شده اجاق گاز کارینوست.

ابعاد این اجاق ارتفاع ۶۰، عرض ۶۰و عمق ۹۰سانتی متر در نظر گرفته شده است و با داشتن ۵ شعله، برای خانواده های با جمعیت زیاد بسیار مناسب و کاربردی است.

نقات قوت
  • شبکه چدن با طراحی منحصر به فرد و رگال چدنی مخصوص ظرفهای بزرگ
  • سرشعله ساباف طراحی ایتالیا
  • جوجه گردان با قابلیت پخت ۴ جوجه

اجاق برقی صفحه ای آروما مدل Ego4

برند آروما نیز جزو برندهای چند ملیتی شناخته شده است که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را دارد. اجاق گازهایی که این برند وارد بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

از بین اجاق گازهای صفحه ای این برند اجاق گاز Ego4 یکی از معروف ترین هاست. این اجاق گاز از ۳ شعله برخوردار است که آن را برای استفاده خانواده هایی که جمعیت متوسطی دارند امکان پذیر ساخته است.

دو عدد از این شعله ها، شعله پخش کن تکی و ۲ عدد دوتایی هستند. این اجاق گاز دارای صفحه کنترلی لمسی است. علاوه بر این وجود صفحه نمایش LED زیبایی آن را چند برابر ساخته است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال دکوراسیونی مدرن برای آشپزخانه خود هستید این اجاق گاز می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

نقات قوت
  • طراحی زیبا و شیک
  • کنترل لمسی

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5051

اجاق گاز سینجر SG-ECO 5051 که جزو بهترین اجاق گاز های ایرانی است که توسط برند سینجر به بازار ارائه شده، رتبه چهارم را در دسته بندی ما به خود اختصاص داده است.

وجود ۵ شعله جدنی، این محصول را برای استفاده خانواده های پر جمعیت مناسب ساخته است. این اجاق مجهز به فندک اتوماتیک می باشد و با چرخاندن ولوم، این فندک به کار افتاده و شعله مربوطه را روشن می کند.

وجود ترموکوبل نیز باعث افزایش ایمنی این محصول شده است. این اجاق مجهز به فر با در شیشه ای می باشد که با وجود این در میتوانید به راحتی و بدون باز کردن در فر در هنگام پخت غذا داخل آن را ببینید. در داخل فر نیز موتور جوجه گردان برای پخت مرغ بریان قرار داده شده است.

از معایب این اجاق شاید بتوان به نبود فندک مخصوص فر و نداشتن تایمر اشاره کرد که البته ایراد بزرگی به حساب نمی رود.

جنس بدنه استیل این اجاق نیز باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید.

نقات قوت
  • جوجه گردان
  • استفاده از شیشه سکوریت برای در فر

اجاق گاز هاردستون مدل Venizia

این محصول از برند هاردستون مجهز به یک فر می باشد. ۵ شعله در نظر گرفته شده در این اجاق، آن را برای خانواده های پر جمعیت تا متوسط مناسب ساخته است.

فری که برای این اجاق در نظر گرفته شده است دارای ظرفیت بسیار بالایی است، در نتیجه می توانید به راحتی ظروف بزرگ را در داخل آن قرار دهید. وجود در شیشه ای برای این فر نیز به شما این امکان را می دهد که بدون باز کردن در فر به راحتی مراحل پخت را از داخل آن تماشا کنید.

از ویژگی های مثبت دیگر در مورد این اجاق می توانیم به وجود ترموکوبل، فندک فر، فندک اتوماتیک شعله ها و زمان سنج اشاره کرد که عمل آشپزی را برای شما آسان و بدون خطر می سازد.

نقات قوت
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • سوئیچ ایمنی فر
اجاق گاز

اجاق گاز

تلویزیون ال ای دی سونیا S-43KD4920

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *