بخارپز

معرفی بهترین بخارپزها

بخارپز

بخارپز یک روش عالی برای پخت و پز غذا می‌باشد که کیفیت مواد مغذی، طعم و مزه آن‌ها را از بین نمی‌برد. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آماده‌سازی سبزیجات پس از یک روز طولانی می‌باشد

و خستگی شما را رفع می‌کند. از طرفی به دلیل اینکه بخارپز کردن سبزیجات مزایای بسیاری دارد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای پخت و پز غذا از این روش استفاده کنند.

اما بخارپز انواع مختلفی دارد که در مطلب زیر در آیتک کالا به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شما می توانید انواع لوازم خانگی را با بهترین کیفیت ها و قیمت ها و با گارانتی از آیتک کالا تهیه کنید و لذت ببرید.

بخار پز دیجیتالی Hamilton Beach

این بخارپز برقی، پنج و نیم لیتر گنجایش دارد و دارای دو لایه است که هر دو برای پخت و پز استفاده می‌شوند. یک لایه آن کوچک و لایه دیگر آن بزرگتر است که برای ذخیره‌سازی بیشتر غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر غذای زیادی برای پخت ندارید، می‌توانید از یک سطح آن استفاده کنید اما اگر قرار است برای افراد زیادی غذا درست کنید می‌توانید از هر دو سطح آن استفاده کنید.

سطوح دارای یک مرکز تقسیم کننده قابل جابجایی هستند، بنابراین می‌توانید بروکلی را کنار هویج قرار ندهید یا اینکه برای بخارپز کردن ماهی بزرگ تقسیم کننده آن را بردارید.

کاسه برنج را می‌توانید برای برنج یا سایر غذاهای کوچک مثل نخود فرنگی یا ذرت استفاده کنید. هنگامی که پخت و پز انجام می‌شود، بخارپز به طور خودکار یک ساعت قبل از خاموش شدن به حالت گرم نگهدار می‌رود

تا از له شدن غذا جلوگیری کند. تنظیمات سخنگو، یک پد لمسی دیجیتالی است که باعث می‌شود کنترل بخارپز آسان باشد.

این محصول قابلیت زمان‌بندی دارد، به این معنی که شما می‌توانید زمان‌بندی آن را فعال کنید و بگذارید بخارپز چند ساعت بعد روشن شود. تنها کافی است مواد را داخل بخارپز قرار دهید و تنظیمات آن را فعال کنید.

این محصول در زمان تنظیم شده پخت و پز را شروع می‌کند و بعد از پایان کار به طور خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی نباید برای غذاهای فاسد شدنی مانند ماهی، مرغ یا گوشت استفاده شود.

این بخارپز شامل یک سینی قطره‌ای و کاسه برنج است که در ماشین ظرفشویی امن است، البته ظروف غذا باید با دست شسته شود.

بخار پز ۵ لیتری Oster

اگر هر چند وقت یکبار از بخار پز خود استفاده می‌کنید و نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید بخارپز پرداخت کنید، این بخارپز ۵ لیتری برایتان مناسب است. این بخارپز دارای امکانات فراوان و قیمت مناسبی است.

همچنین دارای دو سطوح با کاسه بخار شفاف است که از هم جدا هستند و برای تهیه غذا استفاده می‌شوند. تایمر این بخارپز را می‌توان تا ۶۰ دقیقه تنظیم کرد

و بعد از گذشت ۶۰ دقیقه بخارپز به طور خودکار خاموش می‌شود. برای ایمنی بیشتر، هنگامی که مخزن آب خالی باشد، بخارپز خاموش می‌شود.

یک چراغ نشانگر قدرت وجود دارد که نشان دهنده این است که بخار پز روشن است. کار کردن با این دستگاه آسان است و به راحتی می‌توانید زمان پخت آن را تنظیم کنید. تمیز کردن کاسه‌های غذا بسیار آسان است و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

بخار پز دیجیتالی شیشه‌ای Cuisinart CookFresh

اگر پخت و پز در ظروف پلاستیکی را دوست ندارید، می‌توانید این بخار پز را انتخاب کنید. این بخارپز دارای یک ظرف شیشه‌ای ۵ لیتری، یک سینی استیل ضد زنگ و یک درب شیشه‌ای با توری ضد زنگ است. تمیز کردن تمام اجزای آن راحت است و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

پانل کنترل کننده LCD شامل دکمه‌های شروع / توقف، مکث، دوباره گرم کردن و همچنین دکمه تنظیم زمان است تا فرآیند پخت و پز را آسان کند. شما همچنین می‌توانید برای پخت و پز سفارشی، تنظیمات را به صورت دستی کنترل کنید.

سیستم بخار پز، بخار را از بالا به پایین پخش می‌کند، همچنین اطراف غذا بسته شده است و عمل بخارپز را به صورت یکسان و سریع انجام می‌دهد. مخزن آب به راحتی جا به جا می‌شود و می‌توانید آن را پر یا خالی کنید.

دو دستگیره در سینی بخار وجود دارد که انتقال مواد غذایی پخته شده را آسان می‌کند. این سینی به دو صورت توری سفید و استیل ضد زنگ در دسترس است.

بخار پز کلاسیک استیل ضد زنگ Anolon

این بخار پز شامل دیگ‌های ۲، ۳ یا ۴ لیتری هست که داخل آن‌ها آب قرار می‌گیرد. روی آن‌ها یک کاسه بخار لبه‌دار قرار می‌گیرد که متناسب با همان دیگ است. برای بخارپز کردن مواد را داخل این ظرف می‌گذارید و درب آن را می‌بندید.

این بخارپز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و درب شیشه‌ای آن در برابر انفجار مقاوم است. این درب شیشه‌ای، بخار را داخل ظرف نگه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد تا در حال آشپزی به فرآیند بخارپز کردن نگاهی بیندازید.

ظرف بخارپز و درب آن به راحتی تمیز می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اگر برای بخارپز کردن از این وسیله استفاده می‌کنید، بخار به دمای ۵۰۰ درجه می‌رسد.

خشک کن و بخار پز NutriChef 3-in-1

اگر به دنبال یک دستگاه چند منظوره می‌گردید که عمل بخارپز کردن و خشک کردن مواد غذایی را به درستی انجام دهد، این گزینه برایتان ایده‌آل خواهد بود. با این دستگاه می‌توانید برنج بپزید، گوشت یا سبزیجات را بخارپز کنید، گوشت گوساله را به آرامی بپزید یا میوه‌ها، سبزیجات و گیاهان را خشک کنید.

چهار سینی قابل انعطاف برای نگهداری لایه‌های غذا وجود دارد که برای خشک کردن یا بخار پز کردن استفاده می‌شود و یک پیمانه سه لیتری برنج وجود دارد. سطوح پایین‌تر تنها برای بخارپز کردن استفاده می‌شوند،

بنابراین اگر می‌خواهید غذاهای بزرگ درست کنید، ممکن است نتوانید سطوح را به هم بچسبانید، در این وضعیت باید غذا را به اندازه‌های کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید آن‌ها را جاسازی کنید.

کنترل آن ساده است و شما می‌توانید از بین بخارپز، خشک کردن و یا خاموش کردن یک گزینه را انتخاب کنید. در این بخارپز هیچ تایمری وجود ندارد.

"<yoastmark

چای ساز دسینی مدل kd-aka-990 

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک ۵۸TU6550

تلوزیون ال ای دی بست ۴۰bn2070j

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *