اسنوا, لباسشویی

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی اسنوا ۲

امروزه دیگر کمتر خانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که یک ماشین لباسشویی در آن وجود نداشته باشد. شستن لباس‌ها با دست زمان و انرژی زیادی را صرف می‌کند. (ماشین لباسشویی اسنوا)

این کار در دنیای امروزی و با مشغله زیادی که داریم کاری تقریباً غیر ممکن به‌نظر می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید از میان برندهای متنوع بازار و مدل‌های مختلف محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولاتی است که می‌توانید از میان مدل‌های مختلف بازار برای منزل خود خریداری کنید.

پیش از آن‌که برای خانه‌ی خود یک ماشین لباسشویی تهیه کنید، باید اطلاعاتی از این دستگاه کاربردی داشته باشید.

در این مقاله در آیتک کالا شما را با ماشین‌های لباسشویی مختلف این برند ایرانی آشنا می‌کنیم و بهترین محصولات بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W ظرفیت ۵ کیلوگرم

نقاط قوت
  • طراحی ساده و زیبا
  • کم‌مصرف
  • قیمت مناسب

محصول بعدی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWD-151W است. این ماشین لباسشویی با موتوری قدرتمند که ۸۰۰ دور در دقیقه گردش می‌کند، لباس‌های شما را با کیفیت بالا می‌شوید.

این محصول دارای برنامه‌های متنوعی برای شستشوی لباس است که می‌توانید با توجه به جنس، مقدار و نوع لباس برنامه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. از دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه مجهز بودن به قفل کودک است.

بنابراین اگر کودکی در منزل دارید نیازی نیست نگران دستکاری کردن ماشین لباسشویی یا خطرهای احتمالی باشید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل Octa Plus 820W ظرفیت ۸ کیلوگرم

نقاط قوت
  • کم‌مصرف
  • طراحی زیبا و شیک
  • پرقدرت
  • کیفیت ساخت خوب
  • برنامه‌های متنوع شست‌وشو

ماشین لباسشویی اسنوا مدل Octa Plus 820W یکی دیگر از محصولات پرقدرت، کاربردی و با کیفیت این برند ایرانی به شمار می‌رود. موتور این محصول با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه گردش می‌کند. اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید این دستگاه با ظرفیت ۸ کیلوگرم محصول ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود.

به کمک این ماشین می‌توانید لباس‌های خود را با کیفیت عالی بشویید. موتوری که در ماشین لباسشویی اسنوا مدل Octa Plus 820W به کار رفته است از نوع موتور دایرکت درایو است. این موتورها با گذشت زمان کمتر دچار استهلاک می‌شوند؛ در نتیجه عمر دستگاه شما بیشتر خواهد بود.

به کمک صفحه نمایش LED این محصول می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را به‌راحتی اعمال و عملکرد دستگاه را مشاهده کنید. با خرید این محصول دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی باشید؛

زیرا این ماشین لباسشویی با رتبه‌ی مصرف انرژی A+++  جزو دستگاه‌های کم‌مصرف به شمار می‌رود.

۱۴ برنامه‌ی شستشو در این دستگاه وجود دارند که با توجه به نوع و حجم لباس می‌توانید برنامه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید. شستشوی اکو یا اقتصادی، شست‌وشوی لباس بچه، شست‌وشوی سریع و شست‌وشو با دست چند نمونه از برنامه‌های این محصول هستند.

ماشین لباسشویی Wash In Wash اسنوا مدل SWM-842S ظرفیت ۸ کیلوگرم

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • کیفیت ساخت عالی
  • کم‌مصرف
  • کم‌صدا
  • برنامه‌های متنوع شست‌وشو

محصول بعدی که به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم، ماشین لباسشویی اسنوا مدل Wash in Wash SWM-842S است. این ماشین لباسشویی یکی از محصولات پرقدرت و باکیفیت شرکت اسنوا به‌شمار می‌رود.

موتور این دستگاه با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه گردش می‌کند و لباس‌های شما را در مدت زمان کم و با کیفیت بالا می‌شوید. این محصول با ظرفیت ۸ کیلوگرم یک دستگاه ایده‌آل برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود.

موتوری که در این دستگاه به کار رفته از نوع دایرکت درایو است. این موتورها نسبت به نمونه‌های مشابه مزایای بیشتری دارند. برای مثال، با گذشت زمان دچار استهلاک کمتری می‌شوند. با وجود این موتور عمر دستگاه شما طولانی‌تر خواهد شد. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری خواهید داشت.

این لباسشویی دارای برنامه‌های متنوعی برای شست‌وشوی لباس‌ها است. شست‌وشوی لباس‌های جین و شست‌وشوی اقتصادی ازجمله برنامه‌های شستشوی این ماشین لباسشویی هستند.

به کمک صفحه نمایش بزرگی که روی بدنه‌ی دستگاه وجود دارد، می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. به‌علاوه، می‌توانید عملکرد دستگاه را به‌راحتی مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول سیستم ضد چروک است. به کمک این سیستم لباس‌های شما با بالاترین کیفیت و کمترین زمان شسته و آبکشی می‌شود.

امکان شستشوی با تاخیر در این ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند لباس‌های خود را با چند ساعت تاخیر بشویید. این ویژگی در ساعات اوج مصرف به کمک شما می‌آید و در مصرف انرژی تا حد قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa CW ظرفیت ۸ کیلوگرم

نقاط قوت
  • طراحی شیک
  • کم‌مصرف
  • پرقدرت
  • برنامه‌های متنوع شست‌وشو
  • کم‌صدا

یکی دیگر از دستگاه‌های پرقدرت، با کیفیت و کاربردی برند اسنوا ماشین لباسشویی مدل SWD-Octa CW است. اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید، این دستگاه با ظرفیت ۸ کیلوگرم می‌تواند محصولی مناسب برای شما باشد.

موتور دایرکت درایوی که در این دستگاه به کار رفته است، باعث می‌شود طول عمر دستگاه شما بیشتر شود و مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

به‌علاوه، این موتورها با گذشت زمان کمتر دچار استهلاک می‌شوند و عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشند.

این ماشین لباسشویی دارای ۱۴ برنامه شستشو است که می‌توانید آن‌ها را از طریق پیچ تنظیمی که روی این دستگاه قرار گرفته است انتخاب کنید. شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی دستی و شست‌وشوی سریع از جمله برنامه‌های این ماشین لباسشویی هستند.

این محصول همچنین دارای یک صفحه نمایش نسبتاً بزرگ است که به شما کمک می‌کند تنظیمات را به راحتی اعمال کنید و شاهد عملکرد دستگاه باشید. در کنار پیچ تنظیم محل افزودن پودر و مواد شوینده قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول سیستم ضد چروک است که از ایجاد چروک‌های عمیق در لباس‌های شما جلوگیری می‌کند. اگر نمی‌خواهید در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی استفاده کنید،

می‌توانید به کمک شست‌وشوی با تاخیر زمان شستشو را عقب بیندازید. به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد.

حرف آخر

تا چند سال پیش انتخاب ماشین لباسشویی خیلی راحت‌تر از حالا بود. در واقع شما گزینه‌ها‌ی خاصی نداشتید که بخواهید بین‌شان انتخاب کنید و لباسشویی‌ها هم همگی بلااستثنا لباس‌ها را می‌‍شستند و نیمه‌خشک تحویل می‌دادند. حالا اما داستان جور دیگری است.

همین ماشین‌های لباسشویی اسنوای خودمان سیستم‌های خاص و پرکاربردی دارند که هرکدام‌شان به‌تنهایی می‌توانند یک انگیزه‌ی قوی برای خرید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *