اسنوا, لباسشویی

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی اسنوا ۳

امروزه دیگر کمتر خانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که یک ماشین لباسشویی در آن وجود نداشته باشد. شستن لباس‌ها با دست زمان و انرژی زیادی را صرف می‌کند. (ماشین لباسشویی اسنوا)

این کار در دنیای امروزی و با مشغله زیادی که داریم کاری تقریباً غیر ممکن به‌نظر می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید از میان برندهای متنوع بازار و مدل‌های مختلف محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولاتی است که می‌توانید از میان مدل‌های مختلف بازار برای منزل خود خریداری کنید.

پیش از آن‌که برای خانه‌ی خود یک ماشین لباسشویی تهیه کنید، باید اطلاعاتی از این دستگاه کاربردی داشته باشید.

در این مقاله در آیتک کالا شما را با ماشین‌های لباسشویی مختلف این برند ایرانی آشنا می‌کنیم و بهترین محصولات بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571W ظرفیت ۸ کیلوگرم

نقاط قوت
  • کم‌صدا
  • طراحی زیبا
  • برنامه‌های متنوع شست‌وشو

محصول بعدی که می‌توانید برای منزل خود خریداری کنید محصولی با توان و قدرت بالا از اسنوا است. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 با ظرفیت ۷ کیلوگرم محصولی مناسب برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است.

موتور دستگاه با قدرت ۱۰۰۰ دور در دقیقه گردش می‌کند. این دستگاه دارای برنامه‌های شستشوی متفاوتی است که می‌توانید با توجه به جنس و نوع لباس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به کمک این محصول می‌توانید لباس‌های خود را با کیفیت و شسته شده تحویل بگیرید؛ بدون آن‌که زمان و انرژی زیادی صرف کنید.

از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به ایمنی بالای آن اشاره کرد؛ قفل کودک این ماشین لباسشویی نگرانی‌های شما را از بابت دستکاری ماشین و حادثه‌های احتمالی برطرف می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه قابلیت شستشوی با تأخیر است. این ویژگی در ساعات اوج مصرف به کمک شما می‌آید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516 ظرفیت ۸ کیلوگرم

نقاط قوت
  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی زیبا
  • کم‌مصرف
  • پرقدرت

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516 یکی دیگر از محصولاتی است که خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند آن را خریداری کنند. این محصول از نوع ماشین لباسشویی‌های درب از جلو و دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم است.

برنامه‌های شستشوی متنوعی در این ماشین لباسشویی وجود دارند که می‌توانید با توجه به جنس و نوع لباس‌ها برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه سیستم شستشوی با تاخیر است. این سیستم به شما کمک می‌کند زمان شستشو را چند ساعت عقب بیندازید. به این ترتیب می‌توانید در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده نکنید و لباس‌های خود را در زمان دیگری بشویید.

خشک‌کن با قابلیت تنظیم دور، آبکشی اضافه، سیستم جت واش، حباب‌ساز و شستشوی سریع از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. با خرید این محصول دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های مصرف انرژی باشید؛

زیرا این ماشین لباسشویی با دارا بودن برچسب انرژی A+++ جزو دستگاه‌های کم‌مصرف به شمار می‌رود. به‌علاوه، ورودی مستقل آب گرم و سرد باعث می‌شود بیشتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا و آشنایی با این برند

وجود ماشین لباسشویی‌های مختلف در بازار که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارند ممکن است خرید این دستگاه را به کاری سخت و غیرممکن تبدیل کند. اما شما باید نیازهای خود را بشناسید و بدانید که چه نوع دستگاهی با چه امکاناتی به کار شما می‌آید.

این جا است که می‌توانید بسیار ساده‌تر از آنچه که فکر می‌کنید ماشین لباسشویی مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر قصد دارید ماشین لباسشویی اسنوا خریداری کنید بهتر است با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصولات بیشتر آشنا شوید.

ما در ادامه شما را با قابلیت‌های مختلف این دستگاه‌ها و هر آنچه نیاز است درباره آن‌ها بدانید آشنا خواهیم کرد.

درباره برند اسنوا بیشتر بدانید

اسنوا یکی از شرکت‌های مطرح ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است. این شرکت در سال ۱۳۸۴ در اصفهان آغاز به کار کرد. در ابتدا محصولات اسنوا محدود به اجاق گاز و کولر آبی بودند. اما اکنون این شرکت به تولیدات خود وسعت بیشتری بخشیده است.

امروزه اسنوا محصولات دیگری از جمله ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی هم تولید می‌کند. اسنوا در طول سال‌ها موفق به جلب مشتریان زیادی بوده است و محصولات خود را در سراسر ایران و خاورمیانه عرضه کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا

در این بخش شما را با برخی از قابلیت‌ها و عملکردهای این ماشین لباسشویی که در پنل نمایشگر می‌توانید مشاهده کنید آشنا می‌کنیم. اسنوا دارای چندین برنامه‌ی شستشو، آبکشی و خشک کردن است. این برنامه‌ها عبارتند از:

  •  شستشوی سریع(Rapid)
  • شست و شوی لباس های کودک(Baby)
  • شستشوی لباس های سفید(White)
  • شستشوی ترکیبی(Mixed)
  • خشک کن و تخلیه (Spin + Drain)
  • شستشوی لباس های ابریشمی (Silk)
  • شستشو با دست(Hand)
  •  شستشوی لباسهای ظریف(Delicate)
  • شستشوی اقتصادی (Eco)
  • شستشوی لباس های پشمی(Wool)
  • شستشوی لباس های نخی و کتان(Cotton)

قابلیت شستشوی سریع(Rapid)

این ویژگی به شما کمک می‌کند لباس‌های خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی کاملاً تمیز کنید. با فشار دادن این دکمه فرآیند شستشو، آبکشی و خشک کردن انجام می‌گیرد.

معمولاً این ویژگی را برای لباس‌های نیمه کثیف استفاده می‌کنند. از آنجایی‌که زمان کمتری برای شستن لباس صرف می‌شود، بهتر است مواد شوینده‌ی کمتری برای شستن آن‌ها استفاده کنید.

قابلیت شستشوی لباس کودک(Baby)

معمولاً لباس کودکان ظریف‌تر هستند و باید با دقت بیشتری شسته شوند. با انتخاب این برنامه می‌توانید لباس‌های کودک خود را که دارای بافتی نرم و ظریف هستند به‌راحتی و با کیفیت بشویید؛ بدون آن‌که شکل ظاهری زیبای خود را از دست بدهند. (ماشین لباسشویی اسنوا)

قابلیت شستشوی لباس های سفید(White)

همانطور که می‌دانید نمی‌توان لباس‌های سفید را با لباس‌های رنگی و مشکی به طور همزمان شست. پس بهتر است از برنامه‌ی مخصوص لباس‌های سفید استفاده کنید. این برنامه بسیار سریع است و لباس‌های شما را با کیفیت بسیار بالایی می‌شوید.

قابلیت شستشوی ترکیبی (Mixed)

این برنامه به شما کمک می‌کند می‌توانید لباس‌هایی با انواع بافت‌ها و جنس‌ها را بشویید. این لباس‌ها با جریان یکنواخت آب و با بالاترین کیفیت شسته خواهند شد. از آنجایی‌که سرعت خشک‌کن کم است لباس‌های شما کمتر چروک خواهند شد.

قابلیت خشک کن و تخلیه (Spin + Drain)

با انتخاب این برنامه دستگاه با قدرت بسیار بالا خشک کردن لباس‌ها را انجام می‌دهد. به‌علاوه، می‌توانید سرعت خشک‌کن را خودتان تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1

ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-031

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *