بوش

ویژگی های یخچال بوش

یخچال های بوش

چند اصطلاح و ویژگی در یخچال های بوش

امروز در سایت آیتک کالا در این مقاله سعی کردیم گوشه ای از ویژگی ها و خصوصیات یخچال های بوش را برای شما بیان کنیم امیدواریم از این مقاله نهایت لذت را ببرید با ما همراه باشید.

سیستم ضد برفک ( NO FROST )

این سیستم برفک روی موادغذایی و دیوارهای فریزر را به طور اتوماتیک از بین می‌برد.

 کم مصرف تر از برچسب انرژی A

بر خلاف لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر شما ۲۴ ساعته روشن است بنابراین کم مصرف بودن محصول شما امری حیاتی است. برچسب A + یخچال و فریزهای بوش به معنای ۲۵ % مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A است.  ( اکثر یخچال های بوش دارای بر چسب انرژِ A++ هستند)

کنترل الکترونیکی دما

دانستن دمای دقیق یخچال برای تازه نگاه داشتن موادغذایی امری ضروری است. یخچال و فریزرهای پیشرفته بوش امکان تنظیم دقیق دما را در هر دو قسمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

 سیستم حفاظتی ضد باکتری ( Anti bacteria )

تمام یخچال و فریزرهای بوش مجهز به عنصر طبیعی نقره در دیواره داخلی می‌باشند که باعث عملکردی ضدباکتری شده در نتیجه طول عمر موادغذایی افزایش پیدامی‌کند.

 طبقات شیشه ای ( safety glass )

خاصیت ایمنی این شیشه‌ها باعث می‌شود تا در صورت شکسته شدن تکه تکه نشوند درضمن قادر به نگه‌داری مایعاتی‌اند که روی آنها ریخته می‌شوند. این طبقات ضدخش بوده و به راحتی قابل تمیز کردن می‌باشند.

ویژگی های یخچال بوش

آشپزخانه خود را از نو بیافرینید:

یخچال های مجهز به مدرن ترین تکنولوژی خنک کننده

یخچال فریزرهای Bosch نه تنها طعم خوشی به زندگی روزمره وقتی هوس یک چیز خنک می کنید، فقط از بین سالادهای لذیذ، میوه های تازه و نوشیدنی های خنک انتخاب  کنید.

برای تازه نگهداشتن مواد غذایی و چیدمان راحت آنها در درون یخچال ، Bosch سالهاست  که از فناوری های نوین کم مصرف ، فضای داخلی انعطاف پذیر و سیستم های خلاقانه بهره گرفته است.

یخچال فریزرهای سایدبای ساید Bosch:

دو برابر تازگی بیشتر در عملکرد، طراوت و تازگی

یخچال فریزرهای سایدبای ساید Bosch با ترکیب فضای فوق العاده جادار برای نگهداری مواذ غذایی تازه و طراحی باکیفیت، جوابگوی نیاز روزمره هر خانوار است.

یخچال و فریزر در کنار هم قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهند که علاوه بر تضمین تازه ماندن مواد غذایی امکان دید کامل درون یخچال و نیز فضای کافی را فراهم می آورد.

مواد غذایی تازه یا از بوی آن قابل تشخیص است و یا از یخچالی که در آن نگهداری می شوند.

یخچال فریزرهای Bosch نه تنها طعم خوشی به زندگی روزمره می بخشند، بلکه آن را راحت تر نیز می کنند: فقسه بندی مرتب کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی همیشه به طور دقیق نمایانگر نوع مواذ غذایی که در یخچال نگهداری می شوند هستند.

Super Cool:

یخچال های ساید بوش با داشتن قابلیت super cool مواد غذایی تازه شما را در قسمت یخچال سریعتر خنک میکند

Super Freez:

این قابلیت مشابه عملکرد سرمای سریع در قسمت یخچال بوده با این تفاوت که در قسمت فریزر میباشد و باعث انجماد سریع مواد غذایی میشود.

سیستم چندگانه پخش هوا(Multi Airflow System):

بوش با بکارگیری فن در محفظه یخچال های ساید بای ساید باعث پخش هوای سرد در تمامی نقاط میشود و این امر مدت زمان خنک شدن محصولات غذایی را کاهش داده و طول عمر آن ها را نیز افزایش میدهد.

سیستم بدون برفک:

تمامی ساید بای سایدهای بوش بدون برفک بوده و شما هیچگاه مجبور نخواهید بود به طور دستی اقدام به زدودن برفک-های
یخچال و فریزر نمایید.

مصرف انرژی پایین:

اگر طرفدار محیط زیست هستید باید بدانید که بوش در ارائه ساید بای سایدهای خود توجه به منابع محیط زیست را جزو اولویت های خود قرار داده است.

ساید بای سایدهای بوش با مصرف انرژی کمتر، در کنار طرفداران محیط زیست، طرفدارانی در میان کسانی که صرفه اقتصادی را در اولویت قرار می‌دهند نیز کسب کرده است.

بالابردن طول عمر مواد غذایی:

تازه ماندن مواد غذایی در یخچال فریزرهای بوش از مواردی مبیاشد که خریداران این محصول به آن توجه بسیاری مینمایند. از این رو شرکت بوش ساید بای سایدهای خود را به سیستم آنتی باکتریال مجهز نموده است.

این سیستم به کار گرفتن پوششی از جنس نقره در دیواره داخلی خود مانع از ورود و انتشار باکتری در داخل یخچال فریزر میشود.

نمایشگر دیجیتال:

بوش با بکارگیری تکنولوژی های جدید در تولید نمایشگر ساید بای ساید این امکان را برای تنظیم دما و قابلیت های دیگر برای مشتریان خود فراهم آورده است.

همچنین ساید بای سایدهای بوش به سنسور اندازه گیری دمای همزمان بیرون و داخل یخچال مجهز میباشد که این امر باعث تنظیم دقیق تر دما میشود و مواد غذایی را در مدت طولانی تری سالم نگه میدارد.

بهره گیری از موتور اینورتر:

مهمترین قطعه ساید بای سایدهای بوش موتورهای اینورتر آنهاست. این موتورها امروزه بهترین نوع موتور دیجیتال موجود است که علاوه بر عمر طولانی، از مصرف پایینی در انرژی برخوردار بوده و همچنین دارای قدرت خنک کنندگی بالایی هستند.

همچنین یخچال ساید بوش به واسطه همین موتور است که کاملا بی¬صدا بوده و آرامش خانه را همیشه حفظ می کند.

یخساز و آبریز:

یخچال سایدبای ساید بوش دارای ابریز و یخریز اتومات است منظور از اتومات بودن یخریز و ابریز این است که شیر مستقیم اتصال به اب شهری دارد و لازم نیست مانند یخچال های معمولی با دست مخزن اب را پر کرد .

می توان موقع نصب شیر اب ان را به اب شهری متصل کرد و همیشه اب سرد در خانه داشت.قسمت یخریز ان نیز می تواند به اب شهری وصل شود و یخساز ان داخل درب قسمت فریزر قرار دارد که یخ های نازک و باریک را درست می کند

وفضای بسیار کمی را می گیرد به طوریکه اصلا از فضای اصلی یخچال کاسته نمیشود علاوه بر این ها دو برنامه یخساز نیز دارد که کاربر با توجه به نیاز خود می توان یخ واب یا یخ را از ان برداشت.

طراحی ظاهری یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر بوش علاوه بر کیفیت و بروز بودن تکنولوژی ها ظاهر لوکس و مهندسی شده داشته و تمام نیازهای خریدار را رفع می کند.

قفسه های عریض که به راحتی امکان چیدمان مواد خریداری شده را فراهم می کند، یخچالی روشن با لامپ کم مصرف، جدا شدن و نصب راحت قفسه ها از دیگر ویژگی های یخچال فریزر بوش می باشد.

یخچال های بوش

یخچال های بوش

اتو بخار پارس خزر مدل SI-501

اتو بخار تفال مدل FV9845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *