سامسونگ

انواع یخچال سامسونگ

انواع یخچال سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند. (انواع یخچال سامسونگ)

برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید.

ما در این مقاله در آیتک کالا می خواهیم در مورد انواع یخچال های سامسونگ و رنگ هایشان صحبت کنیم با ما در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

آشنایی با یخچال سامسونگ و معرفی برند سامسونگ

یکی از برندهای مطرح جهانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و الکترونیکی سامسونگ است. یخچال سامسونگ سال‌ها است که کیفیت و کارآمد بودن خود را به مصرف‌کنندگان ثابت کرده است.

این محصول دارای مدل‌های متنوعی است که هر کدام ویژگی‌های و قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید باید با انواع یخچال‌ها، کارایی آن‌ها و قیمت‌شان آشنا شوید.

درباره برند سامسونگ

سامسونگ (Samsung) نام برندی کره‌ای است که در سال ۱۹۶۹ در کره‌ی جنوبی تاسیس شد. این کمپانی اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لوازم الکترونیک در جهان به‌شمار می‌رود. (انواع یخچال سامسونگ)

سامسونگ در ایران هم نامی آشنا است و خیلی از ما حداقل یکی از لوازم الکترونیک خود را از این برند خریده‌ایم.

کیفیت محصولات خوب این برند کره‌ای باعث شده تا به یک رقیب جدی برای برندهای اروپایی و آمریکایی تبدیل شود. سامسونگ محصولات مختلفی در زمینه‌های گوناگون تولید می‌کند. گروهی از محصولات سامسونگ که امروز به آن می‌پردازیم یخچال‌های این برند هستند.

انواع یخچال

یخچال سامسونگ در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که عبارتند از:

  • یخچال‌های درب فرانسوی
  • یخچال‌های فود شوکیس
  • یخچال‌های ساید بای ساید
  • یخچال‌های کمبی
  • یخچال دوقلو

یخچال سامسونگ درب فرانسوی

یخچال‌های درب فرانسوی از جمله محصولات شیک و زیبای سامسونگ هستند. این یخچال‌ها دارای ظرفیت فوق‌العاده بالایی هستند. (انواع یخچال سامسونگ)

بنابراین اصلا نیازی نیست نگران جای دادن خریدهای‌تان در یخچال باشید. طراحی‌های مدرن‌تر و جدیدتر این نوع یخچال‌ها دارای قابلیت‌های ۳ دربی یا ۴ دربی هستند.

یخچال‌های درب فرانسوی معمولا دارای دو درب کشیده در بالا و یک الی دو کشو در پایین هستند. یکی از کشوهای پایین یخچال به فریزر اختصاص دارد.

با خرید این نوع یخچال‌ها فضای کافی برای نگه‌داری مواد غذایی خواهید داشت. یخچال‌های درب فرانسوی در کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در فضا نقش مهمی دارند.

یخچال سامسونگ فود شوکیس

یخچال فریزرهای فود شوکیس از انواع دیگر یخچال سامسونگ هستند. این یخچال‌ها با سیستم دو درب طراحی شده‌اند. این سیستم مبتکرانه به نحوه‌ی نگه‌داری مواد غذایی کمک بسیاری می‌کند.

یخچال سامسونگ ساید بای ساید

یکی از مدل‌های محبوب یخچال سامسونگ یخچال‌های ساید بای ساید هستند. در این مدل محصولات یخچال در یک طرف و فریزر در طرف دیگر قرار دارند. (انواع یخچال سامسونگ)

ممکن است در نگاه اول تصور کنید این یخچال فریزرها ظرفیت بالایی ندارند. اما جالب است بدانید که این نوع یخچال‌ها دارای طراحی عمقی هستند و فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی دارند.

یخچال‌های ساید بای ساید معمولا دارای آبسردکن و یخ‌ساز بیرونی هستند. این آبریز در بیرون یخچال روی درب فریزر نصب می‌شود.

یخچال و فریزر کمبی سامسونگ

انواع دیگر یخچال سامسونگ یخچال‌های کمبی هستند. این نوع یخچال‌ها با نام یخچال و فریزر بالا پایین هم شناخته می‌شوند. در این مدل محصولات فضای بین یخچال و فریزر به‌صورت افقی از یکدیگر جدا شده است.

اگر آشپزخانه‌ی شما فضای کمی دارد، این مدل یخچال برای شما مناسب است. در یخچال‌ و فریزرهای کمبی یا فریزر در قسمت بالا است یا در قسمت پایین قرار دارد.

یخچال دوقلو سامسونگ

یخچال‌های دوقلو در واقع زیرمجموعه‌ای از یخچال فریزرهای ساید بای ساید هستند. این مدل یخچال‌ها را می‌توان به‌صورت مجزا با به هم چسبیده استفاده کنید. اگر آن‌ها را کنار هم قرار دهید، (انواع یخچال سامسونگ)

شکل یک یخچال ساید بای ساید را به خود می‌گیرند. البته خوب است بدانید که فریزرهای این مدل محصولات دارای آبریز نیستند و به‌جای طبقه دارای کشو هستند.

هرآنچه که باید در مورد رنگ یخچال سامسونگ بدانید

یخچال سامسونگ در رنگ‌های زیر تولید و عرضه می‌شوند:

  • یخچال استیل
  • یخچال سفید کلاسیک
  • یخچال سیاه
  • یخچال سامسونگ استیل

یخچال استیل

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های یخچال‌، یخچال‌های استیل هستند که از استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند. البته باید بدانید که این یخچال‌های استیل ضد لک نیستند و به‌راحتی لک می‌گیرند.

ظاهر زیبای این یخچال‌ها باعث می‌شود طرفداران زیادی داشته باشند. توجه داشته باشید که با خرید یخچال استیل می‌توانید ظاهری شیک به آشپزخانه‌ی خود ببخشید اما باید مرتب آن را تمیز کنید. (انواع یخچال سامسونگ)

یخچال سفید کلاسیک

یخچال‌های سفید کلاسیک نسبت به یخچال‌های استیل ارزان‌تر هستند. اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید، این رنگ یخچال برای شما مناسب‌تر است. زیرا آشپزخانه‌ی شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. به‌علاوه، تمیز کردن آن‌ها هم راحت است.

یخچال سیاه

ممکن است دوست داشته باشید فضای آشپزخانه‌ی شما کمی تاریک و متالیک به‌نظر برسد. در این صورت باید به سراغ خرید یخچال‌های سیاه بروید. این نوع یخچال‌ها ضد لک و ضد اثر انگشت هستند و ظاهر بسیار زیبا و شیکی هم دارند.

چند ویژگی یخچال سامسونگ که آن را از محصولات دیگر متمایز می‌کند

یخچال و فریزرهای سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و تا به امروز کیفیت خود را به مشتریان ثابت کرده‌اند. یخچال‌های سامسونگ محصولاتی کم‌مصرف هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید دغدغه‌ی مصرف بالای انرژی و هزینه‌های آن را نداشته باشید، گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌روند. (انواع یخچال سامسونگ)

معمولا یخچال و فریزر سامسونگ امکان اتصال به وای‌فای دارد. به‌علاوه، این محصولات فضای داخلی بزرگی دارند و به‌راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در آن‌ها نگه‌داری کنید.

یخچال سامسونگ در مقایسه با یخچال‌های برندهای معروف دیگر قیمت کمتری دارد. معمولا یخچال‌های این برند دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند.

انواع یخچال سامسونگ

انواع یخچال سامسونگ

اسپرسوساز نوال مدل COF-3850

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

جارو شارژی سایا مدل HVC-414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *