یخچال

ویژگی های یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید

بیشتر افراد برای آنکه آشپزخونه زیباتری داشته باشن، سراغ ساید بای ساید ها میرن ولی بسیاری دیگر به علت نیازشان به یخچال های بزرگ و زمانی که فضای کافی برای خرید یخچال و فریزر جداگانه ندارن، ساید بای ساید رو انتخاب می کنن . (یخچال ساید بای ساید)

اگر ظاهر ، فیزیک و زیبایی ساید باید ساید رو میخواید باید بدونید که تفاوت عمده انواع  یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی اون در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی است.

این یخچال ها نسبت به مدل های عادی  خیلی زیباترن و کلا نمای ظاهری آشپزخونه رو تغییر میدن و همچنین در آن واحد نیاز شما رو به یخچال و فریزر برطرف می کنن.

با آیتک کالا همراه باشید در این مقاله و لذت ببرید.

هنگام خرید یخچال به موارد زیر توجه کنید

  • هنگام خرید یخچال ، توجه به ظرفیت و میزان مصرف برق آن بسیار با اهمیت است.
  • هر چه تعداد افراد خانواده بیشتر باشه، یخچال نیز باید بزرگتر باشه.
  • همچنین هنگام خرید یخچال باید به نشان استاندارد و موارد ایمنی توجه کنین .
  •  محلی که می خواید یخچال رو در آنجا قرار بدین نیز مهمه تا بدونید یخچال مورد نظرتان چه اندازه ای باید داشته باشه.
  • باز و بسته کردن در یخچال باعث استهلاک ، فعالیت بیشتر موتور و نیز مصرف برق بیشتر میشه  و بهتر است از یخچال هایی استفاده کنید که روی در آنها آبسرد کن و یخساز وجود دارده . (یخچال ساید بای ساید)

وقتی تصمیم به خرید یخچال میگیرین ، حتما عواملی چون ظرفیت مورد نیاز و هزینه ای را که می تونید بپردازید رو در نظر بگیرید . چونکه تنوع محصولات در بازار می تونه به سادگی شما رو دچار سردرگمی کنه .

ابتدا توجه کنید که ظرفیت مورد نیازتان چقدره ؟ به طور متوسط، یک خانواده دو نفره به ۱۶۰ تا ۲۰۰ لیتر ظرفیت احتیاج داره . به ازای هر نفر اضافه هم باید ۲۰ لیتر دیگر در نظر گرفته بشه .

یخچال

ظرفیت یخچال به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی داره . اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید . چنانچه هفته ای یک بار به خرید میرین نیز ظرفیت بیشتر رو در نظر بگیرید . مصرف انرژی هم یکی از نکات مهم در انتخاب مدل مورد نظر است .

مدل هایی که فریزر آنها در قسمت بالا قرار گرفته عموما بین ۷ تا ۱۳ درصد مصرف انرژی کمتری دارند و مدل هایی که ذوب برفک اتوماتیک ندارند( defrost) هم حدود نصف یخچال های مجهز به این سیستم انرژی مصرف می کنند.

از نظر مصرف انرژی ،یخچال فریزر های ۱۶ تا ۲۰ فوت اقتصادی تر هستن و واضحه که هر قدر اندازه یخچال بزرگتر باشه ، مصرف انرژی آن نیز بیشتره. البته خرید یخچال فریزر کوچکتر نیز موجب میشه تعداد دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت بیشتر بشه . (یخچال ساید بای ساید)

هر سه یا چهار هفته یکبار یخچال را از برق در بیاورید.زیر آن را جارو برقی بکشید و داخلش را با جوش شیرین و آب سرد تمیز کنید تا بوی ماندگی نگیرد. داخل یخچال فریزر غذای داغ قرار ندهید .

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که برق آن همیشه نوسان دارد، برای یخچال فریزر های اروپایی و آمریکائی حتما ترانس ۲ کیلو وات بخرید. بیشتر یخچال فریزر های جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک دارند،

به طوری که خود یخچال بدون دخالت شما و در زمان لازم برفک ها را آب می کند. به این ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد. به این ترتیب خرید یک ساید بای ساید انتخاب خوبیه .

تکنولوژی خنک‌کنندگی

حتما همه دنبال این هستیم که یخچال فریزر قدرتمند با قابلیت خنک‌کنندگی خوب داشته باشیم. اما شاید تا امروز نمی‌دانستید که این دستگاه می‌تواند چهار مدل سیستم خنک‌کننده داشته باشد:

۱. سیستم تهویه:

این مدل توزیع متوازن دما و رطوبت را در تمام محفظه یخچال برعهده دارد و بعد از باز شدن درها، دمای یخچال خیلی زود به حالت تعادل می‌رسد. (یخچال ساید بای ساید)

۲. استاتیک:

در این مدل، سیستم خنک‌کننده برمنبای حفظ رطوبت کافی برای حفظ عمر مواد غذایی فعالیت می‌کند.

۳. بدون یخ‌زدگی:

در این سیستم مواد غذایی یخ نمی‌زند و دمای مناسب در همه‌جای یخچال وجود دارد.

۴. یخ‌زدگی دوگانه:

در واقع این سیستم ترکیبی از حالت بدون یخ‌زدگی و تهویه است و یخچال فریزر ساید بای ساید با دو سیستم خنک‌کننده مجزا کار می‌کند.

طراحی و مواد به کار رفته در ساخت یخچال

معمولا یخچال‌های ساید بای ساید کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و مدل‌های گران‌تر هم از جنس بهتر ساخته شده‌اند. طبیعی است که با پرداخت هزینه سنگین دنبال محصولی با دوام باشیم، مخصوصا که کالای خریداری شده همیشه روشن است و هر روز هم بارها و بارها با آن کار داریم.

در ساخت بدنه یخچال فریزر ساید بای ساید معمولا از  از استیل ضد زنگ استفاده می‌شود و بدنه آن نیز می‌تواند دارای روکش چرمی باشد. (یخچال ساید بای ساید)

اما یکی از مشکلاتی که همیشه آزاردهنده بوده، باقی ماندن لکه‌ها و اثرانگشت روی بدنه دستگاه است که تولیدکنندگان با استفاده تکنولوژی‌های جدید نه‌تنها این مشکل را برطرف کرده‌اند، بلکه بدنه آن را ضدخش هم کرده‌اند.

داخل یخچال و فریزر هم معمولا از پلاستیک باکیفیت ساخته می‌شود که عایق‌بندی سرمایی خوبی دارند و در درجه پایین هم دچار مشکل نمی‌شوند.

تعداد درهای یخچال ساید بای ساید

شاید این مورد خیلی توجهتان را جلب نکند، ولی نه‌تنها روی طراحی ظاهری دستگاه موثر است، بلکه باعث تفاوت در مدل‌های یخچال می‌شود.

انواع ساید بای ساید در مدل‌های ۲، ۳ و ۴ در تولید می‌شود که نمونه چهار در جدیدترین و جذاب‌ترین مدل است و مدل ۳ در هم به عنوان یخچال فرانسوی شناخته می‌شود.

تکنولوژی‌های به کار رفته

معمولا همه یخچال‌های ساید با ساید یک سری تکنولوژی‌های ثابت دارند، ولی برخی از مدل‌ها از فناوری‌های جدیدتر بهره می برند که همین مسئله روی رضایت مشتری و صدالبته قیمت موثر است. بنابراین بررسی کنید که آیا واقعا به این تکنولوژی نیاز دارید یا نه. (یخچال ساید بای ساید)

از مهمترین فناوری‌هایی که باید درباره آنها تصمیم بگیرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. سیستم هشدار باز بودن در

. سیستم یخ‌زدایی خودکار

. امکان اتصال به گوشی هوشمند و کنترل از راه دور

. حالت تعطیلات

. فناوری خنک‌کنندگی چندمنطقه‌ای

. قفل کودک

. سیستم عیب‌یابی هوشمند

. تکنولوژی انجماد سریع

. کمپرسور اینورتر

. سیستم خنک‌کننده دوگانه (یخچال ساید بای ساید)

یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید

ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-031

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *