لباسشویی

ویژگی های لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است تا زندگی ما را راحت تر کند. برندهای بزرگی مانند سامسونگ نیز در تولید محصولات لوازم خانگی خود، نه تنها راحتی مشتریان بلکه صرفه جویی در زمان و انرژی را به عنوان مهمترین اولویت ها تلقی می کنند. (لباسشویی سامسونگ)

ماشین لباسشویی های سامسونگ نیز از این مقوله، مستثنی نبوده اند. سامسونگ در هر نسل از ماشین لباسشویی های کاملا مدرن خود، از یک تکنولوژی جدید بهره برده است.

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

چند ویژگی برتر و متفاوت به کار رفته در ماشین لباسشویی های سامسونگ عبارتند از:

ظرفیت فوق العاده تا بیش از ۱۳ کیلوگرم

ظرفیت بالای ماشین لباسشویی های سامسونگ، به مقدار زیادی در زمان شما صرفه جویی می کند. ماشین لباسشویی Active DualWash سامسونگ تا بیش از ۱۳ کیلوگرم ظرفیت دارد .

استفاده از تکنولوژی BubbleWash

این تکنولوژی نیز قبل از شروع چرخه شستشو، مواد ضدعفونی کننده، آب و هوا را با هم ترکیب می کند تا با این ترکیب بهینه، بهترین نتیجه ممکن را حاصل کرده و در نهایت در پول و زمان شما صرفه جویی می کند.

تکنولوژی BubbleWash امکان نفوذ مواد ضدعفونی کننده در بافت لباس و لکه ها را فراهم کرده و این امر به معنای شستشوی موثر در دمای پایین تر است.

ضمانت ده ساله موتور ماشین لباسشویی های سامسونگ

در موتورهای دیجیتال اینورتر از مکانیزمی استفاده شده که کاهش صدا و لرزش را به همراه دارد. از طرف دیگر این امر منجر به کاهش فرسایش قطعات ماشین می شود.

همه این موارد دست به دست هم داده اند تا ما یک ضمانت ده ساله را برای موتور تمام ماشین لباسشویی های سامسونگ( ۲۰۱۲ به بعد) ارائه دهیم.

اپلیکیشن Smart Check

این اپلیکیشن به عنوان یک روش ساده و آسان برای حل مسائلی تلقی می شود که ممکن است در مورد ماشین لباسشویی شما رخ دهد. پس از دانلود اپلیکیشن Smart Check بر روی گوشی همراه، می توانید به صورت وایرلس به لباسشویی خود وصل شوید.

به این ترتیب هر گونه مشکلی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ رخ دهد، این اپلیکیشن، موضوع را کشف کرده و نحوه برطرف کردن آن را توضیح میدهد و یا نیاز به حضور نماینده را به شما هشدار می دهد.

ویژگی Stain Away

این ویژگی به همراه تکنولوژی Bubble Wash، سبب تمیز شدن لکه هایی مانند خون و یا نوشیدنی و هر گونه لکه دیگر از روی لباس شما می شود.

اپلیکیشن Smart Control

این اپلیکیشن نیز امکان کنترل و ارزیابی عملکرد ماشین لباسشویی سامسونگ را از داخل و یا بیرون منزل با استفاده از شبکه وایرلس فراهم می کند. به این ترتیب به راحتی می توانید چرخه شستشو را شروع و یا متوقف کنید و یا تغیرات دیگری را در آن اعمال کنید.

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی جدید سامسونگ روش های نوینی برای شستشوی لباس با ایده های خاص به همراه کاهش مصارف آب و برق به همراه داشته است و در ظرفیت های مختلفی تولید و ارائه می گردد .

ماشین لباسشویی سامسونگ همه ویژگی های لازم را برای تبدیل شدن به یک وسیله مطمئن زندگی را دارد .

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ

  •   ECO buble wash شستشوی با حباب

این قابلیت برای شستشوی لباس های حساس بسیار مناسب است. با ایجاد کف و حباب های ایجاد شده در eco bubble آسیب و فرسایش وارد به لباس را به حداقل رسانده و از لباس های ظریف محافظت می کند.

  •   Outdoor care شستشوی لباس ها در فضای باز

این قابلیت برای تمیزی بیشتر لباس ها و مراقبت از پارچه به ماشین لباسشویی سامسونگ اضافه شده است. این قابلیت مواد شوینده را به صورت کاملا یکنواخت تقسیم می کند تا پارچه عمیق تر و تمیز تر شسته شود.

  • Baby care

این قابلیت برای شستشوی لباس های حساس نوزادان مناسب است. در واقع ماشین لباسشویی سامسونگ با انتخاب این گزینه میزان مواد شیمیایی باقی مانده در لباس که باعث آزردگی پوستی برای کودکان می شود را به حداقل می رساند.

  • Hand wash

با انتخاب این گزینه می توانید لباس ها را در دمای مناسب و بصورت ملایم و با مقدار کم آب شستشو دهید و مانندن شستن لباس ها با دست عمل میکند.

  • Quick wash

با انتخاب این گزینه لباس ها در  زمان  ۱۵ دقیقه شسته می شوند  و قابلیت شستشوی سریع را فراهم می کند. با استفاده از این قابلیت لباس هایی تا حداکثر وزن ۲ کیلوگرم را تنها در مدت ۱۵ دقیقه شسته میشوند.

  • Child lock

با انتخاب این گزینه دکمه های ماشین لباسشویی قفل می گردد تا کودکان نتوانند با بازی با دکمه ها و درب آن خطری برای خود ایجاد نموده و همچنین باعث آسیب به دستگاه شوند. این کلید بصورت خودکار در زمان شروع به کار ماشین لباسشویی فعال می گردد.

  • Delay end

اگر قصد دارید به بیرون از خانه بروید با انتخاب این گزینه می توانید چرخه شستشو را تا ۱۹ ساعت به تعویق بیاندازید و بدون نگرانی از خانه بیرون بروید.

  • دریچه عریض

این دریچه در برخی از ماشین های لباس شویی برای مشاهده آسان فرآیند شستشوی لباس در تمامی مراحل است. به راحتی اقلام بزرگی همچون ملافه و حوله را می توانید در زمان های خاص کم و زیاد کنید.

  • هیتر  سرامیکی

این یک قابلیت نو آورانه در لباسشویی سامسونگ میباشد  که گرمای آب را تا دو برابر حالت عادی حفظ می نماید. ضمن اینکه این المنت سرامیکی نوعی فیلتر برای آب های سخت است که اجازه ورود سختی اب را به لباسشویی نمی دهد.

علائم احتیاطی برای نصب ماشین لباسشویی سامسونگ

  • ماشین لباسشویی سامسونگ را باید در مکانی صاف و هموار نصب کنید و کاملا به صورت تراز باشد.
  • پریز برق و لوله تخلیه و شیر آب باید به راحتی قابل دسترس باشند.
  • مکان نصب ماشین لباسشویی باید استحکام لازم را داشته باشد.

 علائم هشدار دهنده برای استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ

  • اگر ماشین لباسشویی شما پر از آب شد ، یعنی بیش از اندازه و ظرفیت استاندارد ، فورا ماشین را خاموش نموده و با مرکز تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.
  • از اتصال دوشاخه با دست مرطوب خودداری کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی صدای غیر عادی دارد و یا بوی سوختگی می دهد فورا دوشاخه را از برق کشیده و با نزدیکترین مرکز تعمیرات سامسونگ  تماس بگیرید.
  • چنانچه گاز نشتی داشته باشد مانند گاز های پروپان و گاز lp و … نباید به سیم برق دست بزنید و یا هواگیری کنید.
  • برای هواگیری از پنکه استفاده نکنید.
  • کودکان نباید در هنگام کار کردن ماشین با آن بازی کنند و در نزدیکی آن قرار بگیرند.
لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ

تلویزیون ال ای دی بلست BTV-32HDC110B

سوپ ساز گوسونیک مدل Gsm-694

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *