سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند. (یخچال فریزر سامسونگ)

برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید.

پس با ما در آیتک کالا همراه باشید تا با انواع یخچال سامسونگ و جدیدترین یخچال های سامسونگ آشنا شوید.

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

یخچال‌ و فریزر دوقلوی «سامسونگ» مدل «RR30PN-RZ30PN» مجموعه‌ای کامل و کارآمد به‌شمار می‌رود‍. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و نیازهای یک خانواده‌ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می‌سازند؛

البته می‌توان هریک از این دو را به‌تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن‌ها نیست.

فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. (یخچال فریزر سامسونگ)

روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. در قسمت یخچال علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ی Fresh Zone هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند.

روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است و اصلا شنیده نمی‌شود. نمایشگر و دکمه‌های کنترلی روی در نصب شده‌اند. دستگیره‌ها ساده و به صورت لوله‌ای طراحی شده‌اند. مصرف انرژی این دستگاه‌ها کم بوده و آن‌ها را در رده‌ی مصرف انرژی A+ قرار داده است.

روی در یخچال هم یک آبریز بیرونی نصب شده است و به شرط پرکردن منبع آب داخلی توسط کاربر، می‌توان بدون بازکردن در به آب خنک دسترسی داشت.

سامسونگ از برندهای شناخته‌شده‌ی محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی دستگاه‌های باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان را جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR12

یخچال و فریزر مدل «FSR12» از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید شرکت معتبر «سامسونگ» است. این دستگاه با گنجایش کلی بیش از ۳۰ فوت، مناسب استفاده‌ی خانواده‌های کم‌جمعیت تا متوسط است. مصرف انرژی A++ این دستگاه، آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد. (یخچال فریزر سامسونگ)

ظاهر زیبای این دستگاه با همراهی دو دسته‌ی عمودی ِساده تکمیل می‌شود. پنل کنترلی دستگاه برای انتخاب یخ یا آب‌خنک و… روی در فریزر نصب ‌شده است. این قسمت دارای یک پدال زیبا و بادوام است تا دسترسی به آب و یخ راحت‌تر شود.

کمپرسور این دستگاه از نوع Digital Inverter Compressor (کمپرسور اینورتر دیجیتال) است که باعث افزایش عمر و بهبود راندمان دستگاه می‌شود.

داخل یخچال طبقات متعدد و کشوهایی در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. طبقه‌ای برای قرارگیری بطری به‌صورت افقی نیز داخل یخچال قرار دارد.

سمت داخلی در هم دارای طبقاتی است که می‌توان مواد غذایی و بطری‌ها را در آن‌ها قرار داد. وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر هم باعث منظم‌شدن و کارآمدترشدن فضای فریزر می‌شود.

ادامه

روی در فریزر هم سه ‌طبقه در نظر گرفته ‌شده است و قسمت بالایی در، برای یخ‌سازی استفاده می‌شود. برای تولید یخ و استفاده از آبسردکن، دستگاه باید به شیر آب شهری متصل شود. طبقات انعطاف‌پذیر FSR12 امکان تغییر فضای ذخیره‌سازی را برای کاربر فراهم می‌آورد. (یخچال فریزر سامسونگ)

این طبقه‌ها به‌راحتی جدا شده و به بالا و پایین حرکت می‌کنند تا با هر سایزی از مواد غذایی و ظروف مختلف هماهنگ شوند. کشوهای عمیق سایدبای‌ساید سامسونگ، فضای ذخیره‌سازی بسیار بیشتری را برای یخچال و فریزر فراهم می‌آورد.

عمیق‌تر و بزرگ‌تربودن این کشوها امکان می‌دهد تا بتوان مواد غذایی را به‌سادگی در کشو قرار داد و از آن خارج کرد. شرکت سامسونگ مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش مناسب، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT640W

یخچال و فریزر ۲۲ فوت سامسونگ مدل RT640W دارای طراحی جدید و شیکی می‌باشد که با رده انرژی +A است که موجب مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

این یخچال و فریزر دو درب سامسونگ از تکنولوژی Digital Inverter بهره می‌ برد که سرعت کمپرسور یخچال را متناسب با نیاز‌ های یخچال, در ۷ سطح سرمایشی مختلف تنظیم می‌ کند.

این تکنولوژی کمپرسور اینورتر دیجیتال باعث صرفه‌ جویی در انرژی و صدایی کمتر شده و در استفاده طولانی از فرسودگی یخچال می‌ کاهد.

فیلتر این یخچال فریزر بالا سامسونگ کربن اکتیو می‌ باشد. هوایی که این فیلتر عبور می‌ کند را دائماً استریل و بوزدایی می‌ کند و توری آنتی‌ باکتریال باکتری‌ ها را از بین می‌ برد. (یخچال فریزر سامسونگ)

رنگ این یخچال و فریزر سامسونگ سفید است. این مدل یخچال فریزر سامسونگ مجهز به فناوری SpaceMax ™ می‌ باشد که بدون افزایش ابعاد خارجی فضای داخلی بیشتری را ایجاد می‌ کند

ادامه

و گنجایش یخچال بیشتر شده تا دیگر نگران فضا نباشید و نگه‌‌ داری خرید های هفتگی شما را به آسانی انجام می‌ دهد. ظرفیت کلی این یخچال و فریزر سامسونگ ۲۲ فوت (۵۲۶ لیتر) است که ظرفیت یخچال آن ۴۰۱ و ظرفیت فریزر آن ۱۲۵ لیتر می‌ باشد.

یخچال و فریزر ۲۲ فوت سامسونگ مدل RT640PN : این یخچال و فریزر بدون برفک مجهز به جریان برودتی یکنواخت Multi Flow می‌ باشد.

این مدل یخچال و فریزر سامسونگ مجهز به سیستم خنک کننده دو گانه (Twin Cooling Plus) می‌ باشد که با درجه رطوبت ۷۰ درصد, مواد خوراکی درون یخچال را حفظ و نگه‌ داری می‌ کند و از فاسد شدن و خشک شدن زود هنگام خوراکی‌ ها جلوگیری می‌ کند. (یخچال فریزر سامسونگ)

هم چنین این تکنولوژی محفظه‌ های یخچال را به طور جداگانه خنک می‌ کند و از انتشار بوی خوراکی‌ ها جلوگیری کرده و باعث حفظ طعم واقعی خوراکی‌ ها می‌ شود.

از دیگر ویژگی‌ های این یخچال و فریزر می‌توان به لامپ‌ های LED, نمایشگر LED اطلاعات, آب سردکن, یخ ساز دستی و هشدار درب اشاره کرد.

این دستگاه دارای حالت‌ های سرمایشی مختلفی می‌ باشد که شامل: OFF MODE: دمای محفظه‌ ها زیر ۱۵ درجه سانتی‌ گراد باقی‌ می‌ ماند. POWER COOL: مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها را به سرعت خنک می‌ کند. POWER FREEZE: به منجمد شدن مواد غذایی و یخ سازی سرعت می‌ بخشد.

"<yoastmark

آون توستر تکنو مدل Te-455

هیتر هالوژنی NOVA مدل NH-1250H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *