زودپز

بهترین زودپزهای سال ۲۰۲۰

زودپز

لوازم آشپزخانه دارای تنوع زیادی هستند و برای پخت، آماده‌سازی و سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. (زودپز)

یکی از ابزارهای پرکاربرد در آشپزخانه، زودپز است. زودپز برای پخت مواد غذایی دیرپز استفاده می‌شود.

به همین علت در هر خانه‌ای به وفور استفاده می‌شود. پخت حبوبات، گوشت، مرغ و مواردی از این قبیل در زمان‌هایی که وقت کافی برای آشپزی ندارید، با زودپز به مراتب سریع‌تر از قابلمه‌های معمولی است.

همچنین پخت غذا در زمان کمتر باعث ماندگاری مواد مغذی موجود در آن و طعم بهتر غذا خواهد شد.

از دیگر مزایای استفاده از زودپز، مصرف گاز کمتر است. هنگامی که پخت چند ساعته در نیم ساعت انجام می‌گیرد، بدون شک هزینه‌های گاز مصرفی خانوار نیز کمتر می‌شود.

این عوامل سبب شده است تا افراد زیادی به دنبال خرید بهترین زودپز باشند و این ظرف، به عنوان یکی از ظروف لازم و ضروری در هر خانه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

این ظرف دارای درب محکم است و واشر روی درب اجازه خروج بخار آب درون محفظه را به طور کامل نمی‌دهد. همین امر سبب افزایش فشار روی مواد غذایی و پخت سریع‌تر آن‌ها می‌شود.

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

زودپز دوقلوی فیسلر مدل vitavit comfort

بیش از ۱۶۵ سال از عمر این برند مطرح و جهانی می‌گذرد و کارکنان زیادی را می‌توان در کشورهای مختلف به عنوان زیر مجموعه این کمپانی محسوب کرد. این شرکت به صورت خانوادگی اداره می‌شود

و سال‌هاست که در سایر کشورهای دنیا دارای نمایندگی‌های مجاز و بزرگ است. اولین قابلمه‌های استیل ضد زنگ با دسته‌هایی از جنس فلز که نارسانای گرما بودند، توسط این برند تولید شد.

محصولات با کیفیت، ضد خش و مقاوم این برند باعث شده است تا روز به روز طرفداران بیشتری را از آن خود کند و فروش آن در کشورهای مختلف از جمله آسیا زیادتر شود.

زودپز دوقلوی فیسلر مدل vitavit comfort دارای کیفیت بسیار بالایی است و تمام اجزای آن قابلیت شستشوی راحت را دارد. همچنین در ماشین ظرف‌شویی به خوبی شسته می‌شود و اثری از لکه و غذا بر روی سطح صیقلی آن باقی نمی‌ماند.

کاهش حدود ۷۰ درصدی زمان پخت با این زودپز باعث می‌شود تا بتوان در مصرف انرژی و زمان صرفه‌جویی کرد.

از دیگر مزایای زودپز دوقلو فیسلر، داشتن دو ظرف با حجم‌های متفاوت است که باعث می‌شود بتوانید با توجه به حجم غذا، یکی از آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. سر بر روی هر دو ظرف کاملا محکم می‌شود و مشکلی از بابت پخت سریع ندارد.

حجم ۸ لیتری در قابلمه بزرگ آن را برای پخت غذا در حجم زیاد مناسب کرده است. زودپز کوچک‌تر دارای حجم ۴ لیتری است و برای استفاده معمول خانواده مفید است.

این محصول آلمانی و با کیفیت علاوه بر داشتن درب سوپاپ دارد، یک درب شیشه‌ای نیز دارد که می‌توانید پس از پخت و برای نگهداری غذا در ظرف از آن استفاده کنید.

جنس بدنه از استیل مقاوم است و کیفیت بسیار بالایی دارد. زودپز در ابعاد ۴۰*۳۰*۲۷ سانتی‌متری طراحی شده است و دارای وزنی معادل ۴ کیلوگرم است. جنس دسته‌های زودپز از باکالیت و پلاستیک مقاوم است.

زودپز دوقلو فاگور مدل فیوچر

شرکت اسپانیایی فاگور، این برند را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. گروه ماندراگون این برند و تولیدات آن را اداره می‌کنند.

برند فاگور در اسپانیا به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی در این زمینه شناخته می‌شود و محصولات خود را در ۵ قاره توزیع می‌کند. نمایندگی فاگور در اکثر کشورهای اروپایی فعالیت گسترده‌ای دارد.

محصولات لوازم خانگی از جمله زودپزهای با کیفیت و چند کاره از تولیدات این برند مطرح و جهانی است. مشتری مداری و افزایش درجه کیفی محصولات از شعارهای این برند محبوب است.

زودپز همه کاره فاگور مدل فیوچر یکی از محصولات فوق‌العاده‌ای است که مشکل پسندان از آن بهره می‌برند.

زودپز دوبل فاگور ساخت اسپانیا دارای دو قابلمه ۶ و ۴ لیتری است که درب سوپاپ دار و شیشه‌ای این محصول بر روی هر دو قابلمه جای می‌گیرد.

ظروف همراه دیگری مانند ظرف بخارپز کوچک و بزرگ چند منظوره برای آبکش کردن، رنده و … و پایه بخارپز، درب شیشه‌ای و درب سوپاپ‌دار همراه این محصول است.

زودپز دوقلو فاگور مدل فیوچر از جنس آلومینیوم ساخته شده است و روکش استیل ضد زنگ بر روی آن قرار گرفته است. این طراحی یکپارچه و باکیفیت باعث می‌شود تا از ته گرفتن غذا در این ظرف جلوگیری شود.

از دیگر خصوصیات ویژه این محصول، داشتن تایمر هوشمند و ۴ برنامه پخت است.

زودپز دوقلو دسینی مدل Twin Fastcook گنجایش ۷ و ۴ لیتر

دسینی یکی از برندهای بسیار محبوب در کشور ماست که بهترین محصولات با کیفیت آن در ترکیه تولید می‌شود. دسینی ساخت ترکیه دارای مواد اولیه بسیار مرغوب و مقاوم است. از این رو زودپزهای دسینی با این برند هنوز هم در بازار جزو بهترین محصولات هستند و مشتریان خاص خود را دارند.

زودپز دوقلو دسینی دارای دو اندازه ۷ و ۴ لیتری است. این محصول را می‌توان در مهمانی‌ها با جمعیت زیاد و برای استفاده معمول خانواده به کار برد؛ زیرا دارای دو اندازه متفاوت است و حجم‌های مختلفی دارد.

جنس بدنه زودپز دوقلو دسینی مدل Twin Fastcook گنجایش ۷ و ۴ لیتر، استیل است و مقاومت بسیار بالایی در برابر درجه حرارت بالا از خود نشان می‌دهد.

برای راحتی کاربر، این زودپز دو درب سوپاپ دار و شیشه‌ای دارد که از درب استیل سوپاپ دار برای پخت سریع و از درب شیشه‌ای برای نگهداری غذا و پخت ساده استفاده می‌شود.

این زودپز با وجود حجم زیادی که دارد، وزنی سبک و حدود ۱ کیلوگرم دارد. دو دستگیره بر روی قابلمه‌ها قرار گرفته است که از جنس باکالیت مقاوم به حرارت و نارسانای گرما است.

راهنمای خرید بهترین زودپز

زودپز یکی از ابزار ضروری در هر خانه‌ای است. هنگامی که مهمان سرزده دارید، این ابزار به دادتان می‌رسد و با پخت سریع غذا نگرانی شما را از تهیه یک غذای خوشمزه رفع می‌کند؛ اما برای خرید بهترین زودپز باید نکاتی را در نظر داشته باشید.

  • ظرفیت زودپز را در نظر بگیرید: زودپزها در حجم‌های مختلفی تولید می‌شوند. از این رو برای خرید این محصول باید متناسب با نیاز خود خرید کنید. اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که گاهی اوقات مهمانان زیادی دارید، زودپزهای دوقلو می‌توانند گزینه‌ای خوبی برای شما خواهد بود.
  • زودپزی را انتخاب کنید که ایمنی کامل دارد و به آن اطمینان دارید. این ابزار تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد و در صورتی که کیفیت آن مرغوب نباشد و ایمنی لازم را نداشته باشد، ممکن است بسیار خطرناک باشد.
  • از برندهای مطرح و شناخته شده در بازار بهره ببرید. این برندها تست‌های تحت فشار را بر روی محصولات خود به طور کامل انجام می‌دهند و کیفیت محصولاتشان خوب است.
  • از فروشگاه‌های معتبر برای خرید اقدام کنید. در این صورت مطمئن هستید که محصول کاملا اصل است و قیمت آن متناسب با کیفیت است.
  • زودپزهای چند منظوره که دارای قابلیت‌هایی مانند بخارپز و … هستند، می‌توانند گزینه‌ای عالی برای شما باشند.

برای خرید زودپز باید این نکات را در نظر بگیرید. همچنین هنگام خرید نحوه باز و بسته کردن، شستن و … را بررسی کنید تا بتوانید به راحتی با زودپز کار کنید.

زودپز

زودپز

تلویزیون ال ای دی شهاب LED24SH201N1

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5050TH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *