آون توستر

بهترین مارک آون توستر قیمت مناسب موجود در بازار ۲

آون توستر

شاید دوست داشته باشید یک اسنک گرم بخورید یا در صبحانه‌ی خود نان تست گرم داشته باشید. لزومی ندارد برای چنین غذاهای ساده‌ای زحمت روشن کردن فر گاز را بکشید. بهتر است هر کدبانو یکی از بهترین مارک آون توستر در آشپزخانه‌ی خود داشته باشد.

«آون توستر» (Toaster Oven) در واقع فرهای کوچک و کم‌جایی هستند که با قابلیت‌های گوناگون خود آشپزی را برای شما آسان‌تر می‌سازند. به کمک آون توسترها نه‌تنها می‌توانید غذاها را سریع‌تر آماده کنید، بلکه در مصرف زمان و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد.

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

آون توستر افبا مدل EFBA-1004

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • بزرگ و جادار

یکی دیگر از محصولاتی که به شما کمک می‌کند غذاهای مورد علاقه‌تان را به سرعت آماده کنید، آون توستر افبا است. آون توستر افبا مدل EFBA-1004 در واقع یک اجاق گاز کوچک است.

این محصول با توان ۱۵۰۰ کار می‌کند و گزینه‌ای مناسب برای مصارف خانگی به‌شمار می‌رود. آون توستر افبا با ظرفیت ۳۸ لیتر در تهیه‌ی غذا و برشته کردن نان به شما کمک می‌کند.

جوجه‌گردان، توری کباب‌پز و سینی غذا که همراه این محصول عرضه می‌شوند، تهیه‌ی غذاهای مختلف را برای‌تان آسان می‌سازند.

شدت حرارت این را بر اساس نیاز خود می‌توانید تا ۳۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. همچنین می‌توانید تایمر را تا ۹۰ دقیقه تنظیم کنید. در این صورت دستگاه آماده شدن غذا را به یک زنگ به شما اطلاع می‌دهد.

آون توستر ویکسل

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا
  • کیفیت پخت خوب

محصول بعدی که می‌توانید برای سرعت بخشیدن به آشپزی خود تهیه کنید،‌ آون توستر ویکسل مدل ۳۱۰۰۱ است. این محصول با گنجایش ۴۰ لیتر شما را در آماده کردن انواع غذا و دسر یاری می‌کند.

علاوه‌بر تهیه‌ی ماهی و غذاهای گوشتی، سیب‌زمینی تنوری و لازانیا می‌توانید برای تست کردن نان و تهیه‌ی کیک و بیسکوییت از این دستگاه استفاده کنید.

به کمک جوجه‌گردان، سینی غذا، توری گریل و قالب کیک این آون توستر می‌توانید غذاهای متنوعی را در کم‌ترین زمان آماده کنید. تایمر این آون توستر تا ۷۵ دقیقه تنظیم می‌شود و می‌توانید آن را روی زمان دلخواه خود تنظیم کنید.

دمای این را بر اساس نیازتان و نوع غذایی که طبخ می‌کنید می توانید تا ۳۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. اگر می‌خواهید غذایی را سرخ یا گریل کنید، می‌توانید از گریل‌ها بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید.

این محصول دارای یک ورق پرس شده‌ی مشبک در قسمت پشتی است. این ویژگی آن را از محصولات دیگر متمایز می‌سازد زیرا باعث افزایش مقاومت توستر می‌شود. پایه‌هایی که در زیر توستر قرار گرفته‌اند از داغ شدن سطح زیر دستگاه جلوگیری می‌کنند.

آون توستر برتینو مدل Romano Plus

نقاط قوت
  • بزرگ و جادار
  • گرمایش مناسب
  • عایق بودن نسبی بدنه
  • قفل کودک

حتما شما هم دوست دارید از یک برند مطرح لوازم آشپزخانه‌ی خود را خریداری کنید. آون توستر Romano Plus محصولی با کیفیت از برند معروف برتینو است. با استفاده از این محصول می‌توانید نان برشته و خوشمزه برای صبحانه داشته باشید یا غذاهای دلخواه خود را آماده کنید.

این دستگاه با ظرفیت ۴۰ لیتر و ۳ ردیف قفسه به شما امکان طبخ غذاهای گوناگون را می‌دهد. جوجه‌گردان، سینی‌های مربعی و دایره‌ای از جمله امکانات این آون توستر هستند که می‌توانید با کمک آن‌ها آشپزی کنید.

یکی از مسائلی که برای همه‌ی ما اهمیت دارد ایمنی محصول است. این محصول دارای کلید قفل کودک است. بنابراین می‌توانید آن را به‌راحتی در فضای خانه استفاده کنید.

درجه حرارت آون توستر Romano Plus را می‌توانید براساس نیازتان تا ۲۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. همچنین با استفاده از تایمر ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانید از پایان کار دستگاه و آماده شدن غذا مطلع شوید.

اگر کلید ساده‌ای که در پایین قرار دارد را فشار دهید، فن کانوکشن و لامپ دستگاه روشن می‌شوند.

روشن شدن چراغ داخلی دستگاه به شما کمک می‌کند از طریق درب شیشه‌ای این آون توستر مراحل تهیه‌ی غذا را به‌خوبی مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت یخ‌زدایی است. به کمک این قابلیت می‌توانید خوراکی‌های منجمد شده را یخ‌زدایی و استفاده کنید.

آون توستر ولکر مدل ۵۰۶۰

نقاط قوت
  • طراحی زیبا

آون توستر ولکر مدل ۵۰۶۰ یکی دیگر از محصولاتی است که وجود آن در آشپزخانه‌ی شما لازم است. این محصول با حجم ۵۰ لیتر، محصولی بزرگ و جادار برای تهیه‌ی انواع غذاها است.

حرارت این محصول را می‌توانید بر اساس غذای مورد نظر تا ۲۸۰ درجه تنظیم کنید. این محصول دارای تایمر ۱۸۰ درجه‌ای است و می‌توانید زمان مورد نظر برای طبخ غذا را انتخاب کنید.

سیخ چوجه‌گردان استیل، ۴ المنت، دستگیره برای برداشتن سینی، و سینی فر از جمله لوازمی هستن که با این آون توستر عرضه می‌شوند. به کمک این دستگاه می‌توانید مواد غذایی منجمد شده را به‌راحتی یخ‌زدایی و مصرف کنید.

آون توستر هوکوپلاس مدل Poromax-2019

 نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • کیفیت ساخت خوب
  • کاربری آسان
  • حرارت یکنواخت
  • بدنه محکم

هیچ‌کس از داشتن یک آون توستر حرفه‌ای که آشپزی را به کاری لذت‌بخش تبدیل کنید بدش نمی‌آید. یکی دیگر از بهترین مارک ها را در اینجا را به شما معرفی می‌کنم. آون توستر حرفه‌ای هوکوپلاس مدل Poromaz 2019 یکی از پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات بازار است.

این محصول با گنجایش ۵۰ لیتری محصولی کارآمد برای طبخ غذاهایی با حجم بالا است. توان مصرفی این دستگاه ۱۵۰۰ وات است به همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی از مصرف بالای برق از آن استفاده کنید.

بدنه‌ی این محصول از استیل ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است و استحکام بالایی دارد. در واقع این محصول همان‌ چیزی است که در آشپزخانه‌ی خود نیاز دارید.

به کمک جوجه‌گردان، سینی غذا، سینی پیتزا و توری فر این محصول می‌توانید غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای برای خانواده و دوستان‌تان طبخ کنید.

درب این فر از شیشه‌ی دوجداره ساخته شده است. به همین دلیل نیازی نیست نگران داغ شدن بیش از حد درب فر یا هدر رفتن انرژی باشید.

روند پخته شدن غذا را می‌توانید از درب شیشه‌ای دستگاه مشاهده کنید. لامپ داخل فر هم هنگام پخت روشن می‌شود و به شما کمک می‌کند به‌راحتی داخل فر را ببینید.

آون توستر

آون توستر

با آیتک کالا بهترین محصولات را با بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت ها برای خود فراهمکنید و لذت ببرید.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل ۳۲T4100

تلویزیون دوو مدل ۵۰K5400U

آسیاب،مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *