سامسونگ

ویژگی های یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ

امروزه پیشرفت شگرفی در تولید محصولات لوازم خانگی صوت گرفته و بسیاری از این لوازم به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند. (یخچال سامسونگ)

با آیتک کالا در این مقاله همراه باشید.

لوازم اصلی

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند.

برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید

در حال حاضر، یخچال فریزرهای سامسونگ به عنوان پیشرفته ترین و مدرن ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار محصولات لوازم خانگی تلقی می شوند.

تکنولوژی های مدرنی که در این دسته از محصولات لوازم خانگی سامسونگ به کار رفته، تفاوتی قابل ملاحظه را میان آنها و سایر برندهای بزرگ دنیا ایجاد کرده که به تعدادی از این تکنولوژی های مدرن اشاره میکنیم:

۱: کنترل دیجیتال دما

یخچال فریزرهای سامسونگ به کنترل کننده دیجیتال دما مجهزند که دما را به صورت بسیار دقیق تنظیم می می کند تا کوچکترین تغییرات دمایی بر کیفیت مواد غذایی داخل یخچال تاثیر نگذارد.

۲: نواحی مختلف دمایی

تنها چیزی که نسبت به تنظیم دقیق دما از اهمیت بیشتری برخوردار است، کنترل دما در نواحی مختلف است. همه مواد غذایی در یک دمای مشابه نگهداری نمی شوند و یخچال فریزرهای سامسونگ می توانند مناطق مختلف دمایی را به صورت مستقل از هم تشکیل دهند. (یخچال سامسونگ)

۳: انجماد سریع

برخی مواقع می خواهید غذایی که داخل یخچال میگذارید به سرعت سرد شود. یخچال فریزرهای سامسونگ به قابلیتی مجهز شده اند که فرآیند سرد شدن را تسریع می کند. این تکنولوژی می تواند زمان سرد شدن ماده غذایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

۴: نور LED

سامسونگ در یخچال فریزرهای پیشرفته خود از نوارهای دارای نور LED استفاده کرده که می توانید آن را در بالای مخزن آب یخچال نیز نصب کنید تا به صورت مداوم، روشن بماند.

۵: فضای فوق العاده وسیع

یکی از مقیاس های مهم برای هر یخچال فریزر، ظرفیت نگهداری مواد غذایی است زیرا باید مواد غذایی را بدون انباشته کردن در یک نقطه، با جریان مناسب هوا، سرد کند.

فضای طراحی شده برای این دسته از یخچال فریزرها به گونه ای تعبیه شده که میتوانید حجم بالایی از مواد غذایی را بدون بروز هیچ گونه تغییری در کیفیت آنها، نگهداری کنید. (یخچال سامسونگ)

۶: تنظیمات قابل تغییر

هر چقدر که آزادی بیشتری در تغییر تنظیمات داشته باشید بهتر می توانید این فضا را مطابق نیازهای خود تنظیم کرده و تغییر دهید. یکی از قابلیت هایی که در نسل جدید یخچال فریزرها به کار رفته، توانایی تبدیل یکی از محفظه های پایین از حالت یخچال به فریزر است.

۷: قابلیت اتصال به وای فای

یخچال فریزرهای سامسونگ با اپلیکیشن قابل نصب خود در گوشی های گلکسی، قابل کنترل هستند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از گوشی سامسونگ خود، میزان مصرف انرژی یخچال را مشاهده کنید و یا در صورت باز بودن یکی از درب های یخچال به شما هشدار می دهد.

ویژگی های یخچال سامسونگ

حفظ کیفیت عالی مواد غذایی با خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling) آغاز می شود.

اینک، رهاورد سامسونگ برای شما فناوری خنک کنندگی در برخی از یخچال هایش می باشد که قیمت این فناوری پنج برابر قیمت یخچال است. سیستم خنک کنندگی Twin Cooling Systi® هر محفظه را جداگانه خنک می‌سازد.

هوای داخل فریزر خشک و هوای داخل یخچال مرطوب می‌ماند؛ بنابراین، مواد غذایی کیفیت عالی و اولیه خود را حفظ می‌کنند. این همان فناوری است که تصور می‌کردید فقط در یخچال‌های حرفه‌ای وجود دارد، اما باید بگوییم که همه یخچال‌های سامسونگ به آن مجهز هستند.

“جعبه بزرگ” یا big box در برخی از یخچال ها

به لطف ظرفیت فوق العاده زیاد «کشوی بزرگ» (Big Box)، یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ امکان نگهداری میوه جات و سبزیجات بیشتری نسبت به یخچال‌های معمولی را برای شما فراهم می‌سازند.

هنگامی که «کشوی بزرگ» را برای پر کردن بیرون می‌کشید، می‌توانید به کل فضای گسترده آن دسترسی پیدا کنید؛ که به نوبه خود ذخیره سازی و سازماندهی مواد موجود در آن را آسان و کم زحمت می‌سازد. بنابراین، با پر کردن «کشوی بزرگ»، فضای قفسه را خالی کنید.

طراحی شیک و جذاب مناسب برای منزل شما

سبک و سیاق درهای یخچال های جدید سامسونگ بسیار زیباتر از مدل‌های استیل رایج است و نمایی مانند سطح مقطع فلزات دارند.

حتی داخل دستگاه نیز برای رسیدن به ظاهری جذاب‌تر و زیباتر مورد طراحی مجدد قرار گرفته است. شاید قبل از اینکه یخچال را با آثار هنری کودکان بپوشانید، تجدیدنظر کنید.

حفظ کیفیت عالی مواد غذایی با Monocooling

اینک، رهاورد سامسونگ برای شما فناوری خنک کنندگی یخچال‌هایی است که ارزش آنها پنج برابر قیمتشان است. سیستم خنک کنندگی Monocooling در یخچال سامسونگ Z1 تمام محفظه را خنک می‌سازد.

هوای داخل فریزر خشک و هوای داخل یخچال مرطوب می‌ماند؛ بنابراین، مواد غذایی کیفیت عالی و اولیه خود را حفظ می‌کنند. این همان فناوری است که تصور می‌کردید فقط در یخچال‌های حرفه‌ای وجود دارد، اما باید بگوییم که همه یخچال های سامسونگ به آن مجهز هستند.

نکات ایمنی در راهنمای استفاده از یخچال سامسونگ

  • یخچال و فریزر سامسونگ را در یک محل مرطوب یا جایی که ممکن است در تماس با آب باشد نصب نکنید.
  • از اتصال چندین دستگاه به یک تخته برق اجتناب کنید.
  • از گذاشتن وسایل به روی یخچال سامسونگ خودداری کنید.
  • یخچال را درمقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید و از رسیدن گرما به آن جلوگیری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پریز برق در پشت یخچال نخواهد افتاد.
  • سیم­کشی برق را بیش از حد خم نکنید.
  • از گذاشتن اجسام سنگین روی آن خودداری کنید زیرا باعث ایجاد خطر آتش سوزی می­شود.
  • گاهی اوقات داخل یخچال سامسونگ خیس می­شود مبادا برای خشک­ کردن آن از سشوار استفاده کنید.
  • هنگامی­که دستانتان خیس است دیواره­های داخلی فریزر و همچنین محصولاتی که در فریزر قرار داده ­اید را لمس نکنید. زیرا موجب سرمازدگی خواهد شد.
یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ

جارو شارژی سایا مدل HVC-414

کتری برقی سایا مدل Steamo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *