سامسونگ

چند مدل از یخچال فریزرهای سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند. (یخچال فریزر سامسونگ)

برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید.

پس با ما در آیتک کالا همراه باشید تا با انواع یخچال سامسونگ و جدیدترین یخچال های سامسونگ آشنا شوید.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL750

یخچال و فریزر مدل RL750 از جمله محصولات پردوام و کاربردی این برند است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای یک‌تکه محسوب می‌شود.

قسمت بالایی دستگاه با ظرفیت بیشتر به یخچال و قسمت پایینی به فریزر اختصاص داده شده است. این محصول باکیفیت از گنجایش مناسب ۴۳۵ لیتر برخوردار بوده و مناسب خانواده‌هایی با جمعیت کم و متوسط است.

از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار A++ است. در صورت تشنگی، بدون نیاز به بازکردن در یخچال می‌توانید از بخش آبریز که روی بدنه‌ی دستگاه قرار گرفته است، استفاده کنید که علاوه‌بر تسریع عملکرد، از هدررفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

پنل تنظیمات عمودی که در قسمت بالای بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده، دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد.

این پنل تغییر دمای یخچال و فریزر، فعال‌کردن حالت انجماد سریع و سایر تنظیمات را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. به کمک ویژگی انجماد سریع فریزر در مواقع ضروری می‌توانید به‌سرعت مواد غذایی را منجمد کنید.

برای روشنایی داخلی این مدل هم از چراغ‌های LED استفاده ‌شده است که فضای اشغالی کمتر، ایجاد گرمای کمتر و نور و طول عمر بیشتر از مزایای آن محسوب می‌شود. همچنین برای جلوگیری از بازماندن در یخچال، سیستم هوشمند اخطاردهنده در نظر گرفته شده است.

سامسونگ از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مطرح لوازم‌خانگی برقی در سطح جهانی است. این شرکت مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش مناسب، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2

یخچال فریزر مدل ROSSO2 یکی از زیباترین یخچال‌فریزرهای سایدبای‌ساید شرکت «سامسونگ» است. این یخچال‌فریزر از ظرفیت قابل‌توجه و فناوری‌های متعددی بهره می‌برد.

این مدل ضمن بهره‌مندی از کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ، نه‌تنها نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارای طول عمری به‌مراتب بیشتر است، بلکه صدایی کمتر و مصرف انرژی بسیار پایین‌تری دارد.

قابلیت مدرن این یخچال که با عنوان CoolSelect Zone™ یا «محفظه‌ی یخچال در یخچال» شناخته‌‌شده است، این امکان را میسر می‌سازد تا ضمن نگهداری موادغذایی دلخواه در آن یکی از حالات سرمایشی متناسب را انتخاب کنید.

این مدل مجهز به یک آب‌سردکن مدرن و زیبا روی درِ فریزر است که برای استفاده‌ی آسان‌تر، یک اهرم داخلی دارد که امکان برداشتن آب سرد حتی با یک دست را نیز برای کاربر میسر می‌سازد.

در قسمت فوقانی آب‌سردکن نیز صفحه نمایشگری زیبا تعبیه‌شده است که از طریق آن می‌توان به بررسی درجه‌ی دما و همچنین اعمال تنظیمات مربوطه پرداخت.

مشخصات

یخچال ‌فریزر سامسونگ مدل ROSSO2 به سیستم Twin Cooling Plus یا خنک‌کننده دوگانه و مجزا هم مجهز است و با تنظیم بهینه‌ی درجه‌ی دما رطوبت را به میزان لازم نگه می‌دارد تا در هر دو بخش فریزر و یخچال شاهد عملکردی با بهترین کیفیت باشیم.

در کنار این سیستم، فیلتر بوگیر دستگاه نیز به کیفیت عملکرد دستگاه کمک کرده تا علاوه‌بر نگهداری طولانی‌مدت انواع اغذیه، میوه‌جات، بستنی و… دیگر نگران نگهداری موادی چون نان سیر و ماهی نیز نباشید.

روی درِ یخچال نیز قسمت بار تعبیه‌ شده است تا بطری آب یا نوشیدنی‌های پراستفاده به‌راحتی در دسترس قرار گیرند و با باز کردن درِ کوچک و بدون نیاز به بازکردن درِ اصلی و اتلاف انرژی، نوشیدنی خنک موردنظر را سرو کنید.

چراغ‌های به‌کاررفته در بخش‌های یخچال و فریزر از نوع LED هستند که ضمن ایجاد روشنایی مطلوب در هر دو بخش، مصرف انرژی پایینی دارند. دستگیره‌ی توکار این مدل نیز نه‌تنها جلوه‌ی بیشتری به این مدل می‌بخشد، بلکه باز و بسته کردن درِ یخچال را نیز ساده‌تر می‌سازد.

از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به تعداد مناسب طبقات اصلی و کشویی در هر دو بخش که شیشه‌ای و ضد سرریز هستند، اشاره کرد.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 ، از یخچال ‌فریزرهای مدل کمبی شرکت سامسونگ است که طراحی زیبا و گنجایش مناسبی دارد. مصرف انرژی در این دستگاه بهینه شده و در رده A+ قرار گرفته است.

در این دستگاه فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است. در های این دو قسمت به صورت مجزا به سمت راست باز می شوند تا به فضای داخلی دسترسی ایجاد شود.

صدای دستگاه کم بوده و آزاردهنده نخواهد بود. بهره مندی این یخچال و فریزر از Digital Inverter Compressor کمپرسور اینورتر دیجیتال باعث شده تا مدل RT580 یکی از کارآمد های این گروه محصولی شناخته شود.

آبسردکن در این مدل دستی است به این معنی که منبع آب داخل یخچال توسط کاربر پر شده ولی آبریز بر روی سطح خارجی در یخچال قرار می گیرد و قابل استفاده است.

طبقات یخچال طوری طراحی شده اند که مانع از سرریز شوند و اگر مایعی روی آنها ریخته شد به سایر طبقات منتشر نشود. لایه ضدباکتری سیلورنانو در این مدل به کار رفته تا کیفیت و سلامت مواد داخلی تامین شود. این مدل از محفظه انجماد سریع Fast Freezing نیز سود می برد.

سیستم خنک کننده دوگانه Twin Cooling از دیگر امکانات و توانایی های این دستگاه محسوب می شود که باعث افزایش کارآیی و بهبود مصرف انرژی توسط دستگاه می شود.

سازنده این محصول زیبا و باکیفیت، شرکت سامسونگ، طی سال‌های اخیر ضمن تولید و عرضه انواع محصولات الکترونیکی بویژه لوازم خانگی برقی از محبوبیت قابل توجهی بین مصرف‌کنندگان بهره‌مند گردیده است.

یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ

آبمیوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *